eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa materiałów do wykonania modernizacji Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36554

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa materiałów do wykonania modernizacji Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyń

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, do kontaktów: Barbara Michalik - Kierownik Działu Organizacyjno- Prawnego, os. Na Skarpie 66 lok. 308, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, fax (012) 6444756, e-mail: zpubl@interia.pl, www.zeromski-szpital.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do wykonania modernizacji Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyń. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do wykonania modernizacji Oddziału Chirurgii Ogólnej i Naczyń SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego w Krakowie, Os. Na Skarpie 66 obejmująca dostawy: materiałów do instalacji wodno - kanalizacyjnych, materiałow do instalacji centralnego ogrzewania, materiałów do instalacji gazów medycznych, stolarki okiennej PCV,stolarki drzwiowej,materiałów do instalacji elektrycznych, materiałów budowlanych, materiałów malarskich, fliz i terakoty,wykładzin podłogowych PCV materiałów wykończeniowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Specjalistyczny im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie Os. Na SKarpie 66, 31-913 Kraków Oddział Chirurgii Ogólnej i Naczyń. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany Oryginalny kod CPV: 28.12.20.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 31.23.00.00 - Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 31.23.00.00 - Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej Oryginalny kod CPV: 28.81.14.00 - Farby i okładziny ścienne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3.000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia: Sytuacja finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia - 100 % Wykonawca musi wykazać uzyskanie średnich obrotów za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, na poziomie nie niższym niż 100.000 PLN.Do składania ofert zostaną dopuszczeni Wykonawcy którzy spełniają w/w warunek oraz uzyskają największą ilość punktów za sytuację finansową wykonawcy zapewniającą wykonanie zamówienia. Sytuacja finansowa wykonawcy oceniana bedzie zgodnie z następującym wzorem:(obrót badanego wniosku/ obrót max) x 100 pkt.Wykonawcy zobligowani są do złozenia wraz z wnioskiem następujących dokumentów. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dział.gosp.,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Aktualną informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (podmioty zbiorowe), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio ze nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezp. zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji, wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 4. Rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta za okres ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres działal. jest krótszy za ten okres. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określ. w art. 22 ust. 1 ustawy.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli nie wynika ono z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 8. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.08.2005, cena - 24.40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2005, godzina 12:30, Szpital Specjalistyczny im. S. Żeromskiego w Krakowie Os. Na Skarpie 66,31-913 Kraków Budynek Administracji Szpitala, Pawilon C, świetlica.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.