eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › Poprawa bezpieczeństwa i dostępności centrum Łochowa poprzez przebudowę ulicy Sienkiewicza w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność- Rozwój

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Łochów: Poprawa bezpieczeństwa i dostępności centrum Łochowa poprzez przebudowę ulicy Sienkiewicza w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność- Rozwój
Numer ogłoszenia: 36554 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łochów , Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 25 6437800, faks 25 6437880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa i dostępności centrum Łochowa poprzez przebudowę ulicy Sienkiewicza w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność- Rozwój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Poprawa bezpieczeństwa i dostępności centrum Łochowa poprzez przebudowę ulicy Sienkiewicza w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo- Dostępność - Rozwój. 2. Powyższe zadanie polega na przebudowie ulicy Sienkiewicza w Łochowie na odcinku od 0+022 do 0+097, od 0+120 do 0+323, od 0+349 do 0+503, od 0+515 do 0+792 o łącznej długości 709 m 3. Parametry techniczne przebudowywanej ulicy: długość - 709 m, roboty pomiarowe na odcinku 730 m, kanalizacja deszczowa na odcinku o długości 948,3 m, chodnik o długości 709 m i szerokości zmiennej od 1,5 do 3,2 m, nawierzchnia jezdni o szerokości 6 m, 55 zjazdów, montaż 6 tablic znaków drogowych, oznakowania poziomego, w tym: 2 przejść dla pieszych. 4. Technologia przebudowywanej ulicy: kanalizacja deszczowa z rur PVC-u o średnicy od 250 mm do 600 mm, warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego (pospółki) o grubości 22 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grub. 20 cm, nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca o grubości 5 cm, warstwa ścieralna o grubości 4 cm, chodniki z kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz wzmocniony z kostki betonowej brukowej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, oznakowanie pionowe i poziome, zieleń drogowa - trawniki dywanowe na warstwie humusu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany oraz Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do SIWZ, jest uzupełnieniem opisu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, maksymalnie 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy, złożonym w ofercie. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł z tytułu OC deliktowe i kontraktowe w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz zachowania ciągłości ubezpieczenia. W terminie do 3 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy ubezpieczenia - polisy ubezpieczeniowej. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia obejmuje czas krótszy niż okres realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania dowodów ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia Zamawiający zawrze stosowną umowę ubezpieczenia na koszt Wykonawcy. 9. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 12. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót. 13. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Łochów, nr rachunku: 74-9233-0001-0000-0127-2000-0020, z dopiskiem: wadium - ul. Sienkiewicza. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, czyli przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w miejscu składania ofert, a kopia dokumentu w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty wymaganą formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o przekroju ulicznym o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z kanalizacją deszczową o długości 0,5 km każda z robót,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy w zakresie swojej specjalności, uprawnienia wskazane powyżej należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze. zm.), Zamawiający, dopuszcza w odniesieniu do wymaganych wyżej uprawnień odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy, mający charakter pomocniczy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 11 do SIWZ), 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, wskazujące w treści jednoznacznie, uprawnienie do podpisania oferty; 4) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5) w przypadku, kiedy podmiot udostępniający swoje zasoby będzie brał udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 i 3 SIWZ (za udział w realizacji części zamówienia uważa się każdą formę uczestnictwa podmiotu trzeciego w jego realizacji, także doradztwo i konsultacje)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - gwarancja - długość okresu gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) zmiana wysokości podatku VAT. 2) zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca z wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w tym zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy stron, 3) zmiany z powodu wystąpienia zamówień dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, powodujących w konsekwencji potrzebę zmiany terminu wykonania zamówienia, 4) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z konieczności dostosowania zamówienia do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 5) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, 6) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikająca z wystąpienia istotnych braków lub błędów w dokumentacji technicznej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 7) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności z nieterminowego wprowadzenie na teren budowy lub wstrzymania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, pokój nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.