Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Koszalin: Ochrona fizyczna i elektroniczna Muzeum w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 365528 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Koszalinie , ul. Młyńska 37/39, 75-420 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3432011, faks 094 3431220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna i elektroniczna Muzeum w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Muzeum w Koszalinie w zakresie: A) Zapewnienia bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej mienia należącego do Zamawiającego położonego przy ulicy Młyńskiej 37-39 w Koszalinie składającego się z: - zespołu budynków pałac-młyn; - budynku administracji; - budynku działu archeologii; - stodoły (budynek działu etnografii); - skansenu (zabytkowa chałupa i chlewik) oraz przebywających tam osób i rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach jak również posesji Muzeum. Bezpośrednia ochrona fizyczna stała i doraźna ma być prowadzona całodobowo przez jedną osobę. B) zapewnienia bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przekazywanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w oparciu o przyłączenie lokalnego systemu alarmowego do Alarmowego Centrum Odbiorczego i przekazywanie sygnałów alarmowych drogą radiową za pomocą nadajnika radiowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki szczegółowe: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego zamówienia dotyczących ochrony budynków użyteczności publicznej (urzędy, banki, sądy, instytucje kultury) o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m kw. Termin realizacji tych zamówień nie może być krótszy niż 12 miesięcy. b) Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować co najmniej: - dwoma samochodami patrolującymi do dyspozycji przez całą dobę; - bazą monitoringu umożliwiającą przyjęcie sygnału zagrożeń w czasie nie dłuższym niż 5 sekund i czasem reakcji nie dłuższym niż 6 minut; - przenośnymi środkami łączności radiowej, kajdankami, pałką wielofunkcyjną i latarką dla każdego pracownika ochrony. c) Potencjał kadrowy: - Dla ochrony fizycznej i doraźnej obiektów zamawiającego Wykonawca musi dysponować łącznie co najmniej 5 osobami z licencją co najmniej pierwszego stopnia. d) potencjał ekonomiczno-finansowy: - Wykonawca musi posiadać ważną umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych Z dokumentu musi wynikać wprost, że: - suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 1 000 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia; - rozliczenie ewentualnej szkody do wysokości udziału własnego pozostaje po stronie wykonawcy. e) uprawnienia - Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4) Kopia koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku składania oferty przez osoby prowadzące działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - dla nich samych; - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej i spółki jawnej - dla każdego ze wspólników; - w przypadku składania oferty przez spółki partnerskie - dla każdego partnera i członka zarządu; - w przypadku składania oferty przez spółki komandytowe lub komandytowo-akcyjne - dla komplementariusza; - w przypadku składania oferty przez osoby prawne - dla każdego urzędującego członka organu zarządzającego. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe - określone w art. 2 ustawy z dnia 28.10. 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) m.in. osoba prawna, jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, spółka kapitałowa, przedsiębiorca niebędący osobą prawną - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz pracowników ochrony proponowanych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem ich imion i nazwisk oraz stopnia licencji. Wykaz ma być przygotowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Do powyższego wykazu należy dołączyć kopie licencji. 8) Wykaz podobnych do niniejszego zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem powierzchni, wartości, terminu realizacji, nazwy obiektu oraz nazwy instytucji zlecającej. Wykonawca wykazuje tylko te zamówienia, które trwały dłużej niż 12 miesięcy i dotyczyły ochrony budynków użyteczności publicznej (urzędy, banki, sądy, instytucje kultury) o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m kw. Wykaz ma być przygotowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: do wykazu należy dołączyć potwierdzenie należytego wykonania zamówienia zawierające co najmniej adres i wielkość chronionego obiektu, czas obowiązywania umowy. 9) Wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia, zawierający co najmniej środki wymienione w rozdziale VII punkt 2 b SIWZ. 10) Polisa lub promesa ubezpieczenia potwierdzająca, że oferent jest (albo będzie) ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. 11) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 12) Wykonawcy składający ofertę wspólną (np. konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są przedłożyć wymagane dokumenty wymienione w punktach 1,2 i 3 - odrębnie dla każdego podmiotu składającego wspólną ofertę (a w przypadku spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy niebędący osobami fizycznymi - także w punkcie 4)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - doświadczenie - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mwk.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Koszalinie, ul. Młyńska 37/39, 75-420 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum w Koszalinie, sekretariat, ul. Młyńska 37-39, 75-420 Koszalin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Przebudowa DW 126 odc. Smolnica-Dębno
- Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 w m. Koszalin
- Przebudowa DW 120 odc. Kobylanka - Motaniec
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia obiektów Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie - od 1 sierpnia 2024 - do 1 sierpnia 2026
- Remont pokrycia dachu budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów przy Al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.