Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Ruda Śląska: Zakup, dostawa, montaż, konfiguracja switcha sterującego do lokalizacji Ballestremów 16 w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 365515 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż, konfiguracja switcha sterującego do lokalizacji Ballestremów 16 w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, montaż, konfiguracja switcha sterującego do lokalizacji Ballestremów 16 w Rudzie Śląskiej. Prócz dostawy sprzętu dostawca zobowiazany jest : - zamontować dostarczony sprzęt, - zainstalować dostarczony przet w szafie, - uruchomuć switch w docelowej lokalizacji we wskazanej przez Zamawiającego szafie, - przyłączyć dostarczone urządzenia do śwaitłowodowej sieci szkieletowej Urzędu Miasta, w oparciu o łącz będące w posiadaniu zamawiającego, -konfigurację posiadanej prez zamawiającego infrastruktury sieciowej (switch w tym switche warstwy 3 - Cisco catalyst 4506 oraz catalyst 3750, routery) celem integracji nowego sprzetu, w szczególności protokół VTP 9VLAN), wdrożenie access list, konfigurace routingów, konfiguracje interfesów sieciowych, - przekształcić co najmniej 2 pracowników Wydziału Informatyki w temacie obsługi oraz podstawowej konfiguracji dostarczonego urządzenia, - swiadczyć usługi bezpłatnego wsparcia technicznego dla dostarczonego sprzętu przez cały cza trwania okresu gwarncji udzielonego przez producenta sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierz SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nalezy wnieść wadium w wysokości 3000.00 zlIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje bądź będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latachy przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał min. 2 dostawy polegające na dostawie oraz konfiguracji modułowych switchy zarządzalnych wraz z listą modeli konfigurowanych switchy b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru. 3. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy, o których mowa wyżeju zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje będź będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych pokój 129
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych pokój 129 plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Utworzenie Klubu Malucha w Kuźnicy Błońskiej z ilością 12-tu miejsc opieki dla dzieci do lat 3, 98-273 Klonowa, Kuźnica Błońska 9
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.