eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie robót budowalnych w zakresie modernizacji lokalu w budynku przy ul. Sikorki 15 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Kraków: Przeprowadzenie robót budowalnych w zakresie modernizacji lokalu w budynku przy ul. Sikorki 15 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 365405 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374700 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie robót budowalnych w zakresie modernizacji lokalu w budynku przy ul. Sikorki 15 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie modernizacji lokalu w obiekcie przy ul. Sikorki 15 w następującym zakresie: 1) przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej, 2) przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, 3) rozbudowa instalacji grzewczej i wentylacyjnej, 4) wykonanie nowych otworów okiennych i montaż większych okien, 5) wymiany drzwi (drzwi muszą mieć możliwość skrócenia o 6 cm) 2. Roboty budowlane będą prowadzone w sposób jak najmniej utrudniający użytkowanie pozostałej części obiektu. Wykonawca dołoży szczególnej staranności przy zabezpieczeniu miejsca prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich oraz przeciwko aktom wandalizmu. 3. W razie rozwiązania umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, wyrazi on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji Wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego prace i udzieli gwarancji na wykonane roboty, na zasadach takich, jak w umowie. 4. Prace wykończeniowe będą wykonywane przez Zamawiającego. 5. Okres rękojmi: 36 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad - dotyczy odbioru końcowego. 6. Okres gwarancji na wbudowane materiały: zgodnie z danymi producenta, nie mniej niż 12 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. 7. Wykonawca będzie usuwał wady i usterki przedmiotu zamówienia wykryte w okresie rękojmi w terminie do 14 dni od ich stwierdzenia. Wady i usterki zagrażające bezpieczeństwu ludzi Wykonawca będzie usuwał do 24 godz., po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się z tego zobowiązania Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty usunięcia wad i usterek w terminie do 14 dni od otrzymania wezwania do zapłaty. 8. Wykonawca będzie ponosił bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz usunie ich skutki i przyczyny, bądź zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od chwili wezwania przez Zamawiającego do naprawy szkód lub zwrotu kosztów 9. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane. 10. Wykonawca w trakcie prowadzenia robót będzie każdorazowo zgłaszał Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz będzie współpracował w zakresie ich rozwiązywania. 11. Wykonawca w zakresie prowadzonych prac będzie współpracował z użytkownikami obiektów i uwzględniał, w miarę możliwości, ich uwagi. 12. Odbiór robót zanikających bądź ulegających zakryciu będzie zgłaszany przez Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego. 2. Warunki dodatkowe: 1) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 5 do siwz mogą nie uwzględniać wszystkich niezbędnych do wykonania prac. Ilości podanych robót mogą różnić się od rzeczywistego zakresu niezbędnych do wykonania prac. Wykonawca powinien sporządzić własny przedmiar. 2) W zakres niniejszego zamówienia wchodzą wyłącznie niewykreślone pozycje przedmiarów robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji prac przed złożeniem oferty. 5) Kosztorys ofertowy nie będzie podlegał szczegółowej weryfikacji na etapie oceny ofert. 6) Za roboty nie ujęte przez Wykonawcę w kalkulacji kosztów, a niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 7) Kosztorys ofertowy służy do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. 8) Wszyscy podwykonawcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania podzlecanych robót, Zamawiający może żądać przedstawienia stosownych dokumentów to poświadczających, przed przystąpieniem podwykonawców do robót. 9) Zobowiązania wynikające z gwarancji i rękojmi ponosi Wykonawca w całym zakresie przedmiotu zamówienia, w tym również w zakresie zleconym podwykonawcom. 10) Zamawiający informuje, że w dniu 19.10.2010 r. złożył w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa wniosek o wydanie pozwolenia na budowę dla robót stanowiących przedmiot zamówienia. Rozpoczęcie robót może nastąpić po uzyskaniu decyzji w sprawie pozwolenia na budowę. Zamawiający wystąpi do Wydziału Architektury o nadanie decyzji klauzuli natychmiastowej wykonalności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Witold Kiełtyka Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane de-ka-bud, ul. Na Grządkach 16, 30-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72064,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33302,82

  • Oferta z najniższą ceną: 33302,82 / Oferta z najwyższą ceną: 42573,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.