eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie usług konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń wentylacyjno -klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Wrocław: Wykonywanie usług konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń wentylacyjno -klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia
Numer ogłoszenia: 365381 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353468 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń wentylacyjno -klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji oraz usuwanie awarii urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: a) czynności konserwacyjne oraz dostawę drobnych materiałów eksploatacyjnych, b) usuwanie awarii oraz innych nieprawidłowości w działaniu urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych, c) utrzymanie urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych w stałym ruchu z wyjątkiem postojów podczas usuwania awarii lub konserwacji. Czynności konserwacyjne każdego urządzenia będą wykonywane raz na 3 miesiące. Zamawiający zastrzega, że podany zakres świadczonych usług może ulec zmniejszeniu w przypadku prowadzenia prac remontowych w obiektach. O zmianie tej Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę z 14 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapłaci za rzeczywisty zakres wykonanych usług. Do realizacji prac związanych z konserwacją należy stosować tylko oryginalne części zamienne. Szczegółowo przedmiot zamówienia określają: opis przedmiotu zamówienia, częstotliwość wykonywania prac, wykaz urządzeń oraz administratorów obiektów. do umowy. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy. Wykonawca musi posiadać certyfikat serwisowy urządzeń typu VRV firmy DAIKIN. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp). Wybrany Wykonawca w dniu podpisania umowy, zobowiązany jest do dostarczenia do Wydziału Obsługi Urzędu kserokopii listy osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy na terenie Urzędu, celem przekazania służbom bezpieczeństwa i higieny pracy. Powyższa lista powinna jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEAN Sp. z o.o., Pl. Strzelecki 20, 50-224 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 515055,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 502438,70

  • Oferta z najniższą ceną: 502438,70 / Oferta z najwyższą ceną: 583916,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.