eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typuspycharka , koparka, ładowarka kołowa i samochodem samowyładowczym na terenie Gminy Krasnobród



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Krasnobród: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typu: spycharka , koparka, ładowarka kołowa i samochodem samowyładowczym na terenie Gminy Krasnobród
Numer ogłoszenia: 36537 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krasnobrodzie , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607691/92, faks 084 6607691/92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typu: spycharka , koparka, ładowarka kołowa i samochodem samowyładowczym na terenie Gminy Krasnobród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem mechanicznym na terenie Gminy Krasnobród w następujących zadaniach: Zadanie Nr 1 - wykonanie usług spycharką o mocy min. 170KM Zadanie Nr 2 - wykonanie usług koparką o pojemności łyżki powyżej 1.8 m3, wyposażonej w łyżkę skarpującą Zadanie Nr 3 - wykonanie usług ładowarką kołową o pojemności łyżki powyżej 4 m3 Zadanie Nr 4 - wykonanie usług samochodem samowyładowczym powyżej 15 ton. Przewidywane szacunkowe ilości godzin poszczególnych zadań zamówienia wynoszą: Zadanie Nr 1 - usługi spycharką - 220 godz. Zadanie Nr 2 - usługi koparką - 220 godz. Zadanie Nr 3 - usługi ładowarką kołową - 120 godz. Zadanie Nr 4 - usługi samochodem samowyładowczym - 120 godz. Podana ilości godzin pracy sprzętu jest ilością szacunkową i może ulec zmianie. W przypadku zmian w/w ilości Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń z stosunku do Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wyłącznie wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca musi posiadać minimum: - spycharka o mocy nie mniejszej niż 170KM (szerokie gąsienice) - szt. 3; - koparka o poj. łyżki powyżej 1,8 m3 - szt. 3, - ładowarka kołowa o poj. łyżki powyżej 4,0 m3 - szt. 2, - samochód samowyładowczy powyżej 15 ton - min. szt. 3 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego jeśli wymaganym wyżej potencjałem nie dysponuje. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w oryginale oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krasnobród, ul. 3-go Maja 36; 22-440 Krasnobród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 15:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie; 22-440 Krasnobród; ul.3-go Maja 36..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.