eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Starych Siołkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-03

Ogłoszenie nr 36537 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.

Popielów: Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Starych Siołkowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 W ramach: Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działanie: 5.4. Gospodarka wodno-ściekowa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8837 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Opolska  13, 46090   Popielów, państwo Polska, woj. opolskie, tel. , faks , e-mail ug@popielow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.popielow.pl, www.popielow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Starych Siołkowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ITR.271.01.2017.BK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Starych Siołkowicach". Zadanie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach: Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działanie: 5.4. Gospodarka wodno-ściekowa. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODPOWIEDNIO: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej: a) obsługa geodezyjna, b) decyzja środowiskowa i pozwolenie wodno-prawne, c) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikające z przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę d) projekty budowlane (4 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę, e) projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.) f) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.), h) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (2 szt.) 2. Pełnienie nadzoru autorskiego 3. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową 4. Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji 5. Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej 6. Obsługa geodezyjna 7. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem) 8. Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW 9. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW 10. Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD 2 szt.) 12. Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych 13. Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji 14. Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji 15. Bezpłatne serwisowanie urządzeń i instalacji do końca okresu gwarancji. 16. Wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych. 3.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego (nazywanego dalej PFU) stanowiącego załącznik do SIWZ. PFU obejmuje opis zadania budowlanego, przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, materiałowe, funkcjonalne. UWAGA: Wykonawca będzie realizował zamówienie w czynnym obiekcie. Zastosowane rozwiązania projektowe i organizacja robót powinny zabezpieczyć ciągłość pracy istniejącej stacji uzdatniania wody w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że eksploatatorem SUW w Starych Siołkowicach jest firma PROWOD Sp. z o.o. z siedzibą 46-082 Kup ul. Rynek 4, biuro 45-920 Opole ul. Janiny Kłopockiej 3. Zamawiający informuje, że posiada Decyzję środowiskową dla przedsięwzięcia pn. "Podłączenie studni nr 1a na ujęciu Stacji Uzdatniania Wody Stare Siołkowice (Załącznik nr 12 do SIWZ). 3.3. Wymagania dodatkowe: 1. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi Dyrektywy Rady 85/337/EWG z dnia 27 czerwca 1985 r. w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko naturalne (z późn. zm.) 2. Wykonawca przystąpi do robót budowlanych po uzyskaniu przez Zamawiającego pozytywnej opinii jednostki współfinansującej zadanie o zgodności dokumentacji projektowej z ww. dyrektywą. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca 4. Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną z przebiegu robót (2 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą). 5. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami m.in. zawartymi w projekcie budowlanym. 6. Wszystkie elementy z demontażu i rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu (zapisy PFU w tym zakresie nie są wiążące); 7. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kosztorysu ofertowego, zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia do aprobaty Inspektora Nadzoru Programu Zapewnienia Jakości, 3.4. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.5. Jeżeli SIWZ lub PFU wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w PFU. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ lub PFU, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w SIWZ lub PFU mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w PFU. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku składania ofert równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających posiadane parametry proponowanych materiałów lub urządzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 45230000-8, 71300000-1, 45252126-7, 45232151-5, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1672500.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"FUNAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,  funam@funam.pl,  ul. Mokronoska 2,  52-407,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1685038.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1386210,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2952000,00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.