eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Przebudowa ulicy dojazdowej w rejonie Banku Spółdzielczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Urzędów: Przebudowa ulicy dojazdowej w rejonie Banku Spółdzielczego
Numer ogłoszenia: 365372 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213245 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy dojazdowej w rejonie Banku Spółdzielczego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy dojazdowej w rejonie Banku Spółdzielczego. Zakres robót budowlanych: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,100 km, 2. rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15-30 cm mechanicznie - 313,00 m2, 3. rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej - 32,00 m, 4. rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 35,00 m2. Roboty ziemne 5. koryta wykonywane mechanicznie głęb. 30 cm w gruncie kat. II-IV, na całej szerokości jezdni i chodników - 313,00 m2, 6. roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj łyżki 3,00 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, lub na odkład w gruncie kat. III - 129 m3, Krawężniki i obrzeża betonowe 7. krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej - 198 m, 8. obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 25 m, 9. ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 50x60x15 cm - 42 m, 10. wykonanie cieku liniowego z rusztem żeliwnym klasa obciążenia D 400 na ławie betonowej C8/10 - 3,50 m, Regulacja wysokościowa elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego 11. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 7 szt. Podbudowa 12. warstwy odsączające wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr. 15cm - 313,00 m2, 13. warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 30 cm - 313,00 m2 Nawierzchnia 14. wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych 40x60x8 cm - 168,00 m2, 15. chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 148,00 m2 Roboty wykończeniowe 16. ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III 85,00 m2, 17. humusowanie skarp z obsianiem , przy grubości warstwy humusu 5 cm - 253,00 m2 18. umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi 40x60x8 - 85,00 m2. Przedmiot zamówienia usytuowany jest w układzie urbanistycznych objętym ochroną konserwatorską. Prace będą wykonywane przy nadzorze archeologicznym. W przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje konieczność uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej, wykonawca uzyska stosowne zezwolenie. Na podstawie załącznika nr 1a do niniejszej siwz - przedmiar robót - wykonawcy opracują kosztorys ofertowy. Cz. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby wysokiej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne , a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w których Wykonawca wbuduje nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się rodzaj materiału, przekrój, wytrzymałość, bezpieczeństwo oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - przedmiary robót- zał. nr 1a i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumencie po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w punktach 6-9 części XIII niniejszej siwz , zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 9) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie później niż w dniu podpisania umowy ma posiadać aktualny i opłacony dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (oc) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 złotych 10) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia i zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak w szczegółowej specyfikacji technicznej, projekcie budowlano-wykonawczym. 11) Zamawiający nie wprowadza ograniczenia ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 12) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wymagana będzie współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji robót, kontroli kosztów w okresie realizacji zadania, zaplanowanych w budżecie i ich płatności. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - ustawy Prawo zamówień publicznych, - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, odbioru końcowego , częściowego ( gdy dotyczy) i pogwarancyjnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane MAX-BUD Damian Kołtun, Szastarka Stacja 60, 23-225 Szastarka, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116339,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73170,54

  • Oferta z najniższą ceną: 73170,54 / Oferta z najwyższą ceną: 119013,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.