eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych; UM-ZP-262-135/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Lublin: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych; UM-ZP-262-135/10
Numer ogłoszenia: 365341 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie , Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych; UM-ZP-262-135/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli laboratoryjnych ujętych w Projekcie pn. Wyposażenie innowacyjnych laboratoriów prowadzących badania nad nowymi lekami stosowanymi w terapii chorób cywilizacyjnych i nowotworowych. W/w przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch następujących zadaniach: Zadanie nr 1 Dostawa i montaż: 1. Szafy bezpieczeństwa - szt. 1 Zadanie nr 2 Dostawa i montaż: 1. Wentylowana szafa na rozpuszczalniki - szt. 2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy mebli laboratoryjnych: Zadanie nr 1: o wartości minimum 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2: o wartości minimum 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnastu tysięcy złotych 00/100) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, powyższe wartości podlegają odpowiednio sumowaniu (np.: w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania, wartość dostawy winna wynosić min. 25 000,00 zł, słownie: dwudziestu pięciu tysięcy złotych 00/100).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia odpowiadał (odpowiednio dla zadań na które składana jest oferta): 1.1. Dyrektywom i normom unijnym 1.2. Wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ w załączniku nr 7 i 8. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 1, w ofercie należy złożyć, odpowiednio dla zadań na które składana jest oferta: 2.1. Dokumenty (certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne) potwierdzające zgodność wykonania oferowanego przedmiotu zamówienia z dyrektywami i normami unijnymi dotyczącymi bezpieczeństwa elektromagnetycznego, dotyczy: a) Zadania nr 1 b) Zadania nr 2 2.2. dokumenty (certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne) potwierdzające zgodność wykonania oferowanego przedmiotu zamówienia z normą EN 14470-1, dla: a) Zadania nr 1 b) Zadania nr 2 2.3. opis urządzeń technicznych: konfigurację (specyfikację techniczną) oferowanej aparatury, dokładną charakterystykę techniczną i użytkową i/lub prospekty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści §4 ust. 1 rozporządzenia, zamiast dokumentów, o których mowa w III.4.2) - Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 2. stosuje się odpowiednio; 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. Jeżeli Wykonawca, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć: 5.1. Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5.2. Oświadczenie i dokumenty dotyczące tych podmiotów, wymienione w III.4.2).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Ocena techniczna - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: 1.1 braku pełnej gotowości pomieszczeń do montażu przedmiotu umowy; 1.2 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty na podstawie, której był dokonany wybór wykonawcy; 1.3 konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty wykonawcy; 1.4 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.5 zmiany stawki podatku VAT. cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 1.6 konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy; 1.7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa jw. Osoba do kontaktu: Łukasz Rymarz tel. (81) 5288967, fax. (81) 5288954, e-mail: l.rymarz@umlub.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pok. 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa nr POPW.01.03.00-06-013/09-00 Tytuł projektu: Wyposażenie innowacyjnych laboratoriów prowadzących badania nad nowymi lekami stosowanymi w terapii chorób cywilizacyjnych i nowotworowych Program Operacyjny: Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Priorytet I, Działanie I.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż: 1. Szafy bezpieczeństwa - szt. 1 2. W konfiguracji określonej w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 7 o cechach jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania mebli fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nie będących przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez zbędnych dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich. 6. Montaż obejmuje dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie do użytku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż: 1. Wentylowana szafa na rozpuszczalniki - szt. 2 2. W konfiguracji określonej w załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe zawarte w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych i użytkowych stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 8 o cechach jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania mebli fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nie będących przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych i gotowych do użycia (tj. bez zbędnych dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich. 6. Montaż obejmuje dostarczenie do miejsca instalacji, rozpakowanie, zainstalowanie, sprawdzenie, przeprowadzenie wymaganych prób i pomiarów, uruchomienie, przeszkolenie pracowników odbiorcy i przekazanie do użytku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Ocena techniczna - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.