eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Czerwionka-Leszczyny: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2013
Numer ogłoszenia: 365300 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298362 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach, ul. 3 Maja 36b, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego OPS i Twoja aktywność ku integracji w roku 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego pod nazwą OPS i Twoja aktywność ku integracji realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy zadania. Podział przedmiotu zamówienia na zadania przedstawia się następująco: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności handlowiec z obsługą kas fiskalnych oraz obsługą wózków widłowych. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 20 osób, z podziałem na dwie grupy, z tym, że druga grupa rozpocznie zajęcia po zakończeniu zajęć teoretycznych przez pierwszą grupę. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych w wymiarze minimum 120 godzin lekcyjnych, 2)Zorganizowanie praktyki zawodowej w placówkach handlowych w wymiarze 100 godzin w placówkach handlowych położonych w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. 3) Zorganizowanie zajęć praktycznych z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym w wymiarze niezbędnym do uzyskania uprawnień oraz zorganizowanie stosownego egzaminu. 4) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu tzw. minimum sanitarnego, 5) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera. W ramach tego szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia z zakresu podstaw obsługi komputera jedno stanowisko komputerowe na osobę, wyposażone w odpowiednie oprogramowanie, tożsame dla wszystkich członków grupy. 6) Zapewnienie badań oraz uzyskanie książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych, w tym odebranie od uczestników szkolenia próbek do badań i przekazanie ich do badania. 7) Książeczka sanitarno-epidemiologiczne oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu minimum sanitarnego zostaną przekazane uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego. 8) Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. 9) Zajęcia praktyczne z zakresu obsługi i manewrowania wózkiem widłowym winny odbywać się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny albo w sąsiedniej gminie albo mieście. 10) Praktyka zawodowa winna odbyć się w placówkach handlowych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności budowlaniec - nowoczesne wykańczanie wnętrz. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 7 osób. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych w wymiarze minimum 80 godzin lekcyjnych, 2) Zorganizowanie zajęć praktycznych w wymiarze minimum 120 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo domagania się, by zajęcia praktyczne polegały na odnowieniu bądź modernizacji lokali wskazanych przez Zamawiającego położonych w granicach administracyjnych Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, 3) Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach zapewnionych przez Zamawiającego na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, 4) Zajęcia praktyczne odbędą się na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań uczestników szkolenia uprawniających do pracy na wysokości. Zadanie nr 3 Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator koparko-ładowarki. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 4 osoby. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych oraz praktycznym w wymiarze niezbędnym do uzyskania przez uczestników szkolenia stosownych uprawnień, 2) Zajęcia winny zostać przeprowadzone w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego nie dalej jak 35 km. 3) Zapewnienie odpowiedniej bazy lokalowej. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu dostosowanym do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. Zadanie nr 4 Przeprowadzenie szkolenia w specjalności opiekun osób zależnych. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi szkolenie w następującym zakresie: Liczba uczestników: 9 osób. Wymagania dotyczące szkolenia: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych w wymiarze minimum 100 godzin lekcyjnych, 2) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć praktycznych w wymiarze minimum 30 godzin lekcyjnych, 3) Przeprowadzenie szkolenia z zakresu tzw. minimum sanitarnego, 4) Zapewnienie badań oraz uzyskanie książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych, w tym odebranie od uczestników szkolenia próbek do badań i przekazanie ich do badania, 5) Zapewnienie odpowiedniej bazy lokalowej w dzielnicy Czerwionka. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu dostosowanym do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: 1) Wskazana wyżej liczba godzin szkoleniowych jest liczbą minimalną i obejmuje wymagane egzaminy. 2) Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3) Przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć. 4) Szkolenie może być organizowane w dniach od poniedziałku do piątku, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą odbywać się również w soboty i powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 7.00 i kończyć się nie później niż o godz. 20.00 . 5) Uczestnikami szkolenia mogą być tylko uczestnicy projektu. Wykonawca nie może łączyć zajęć prowadzonymi na zlecenie Zamawiającego z innymi zajęciami - nie dotyczy zadania 3. 6) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o terminie rozpoczęcia szkolenia nie później niż na 7 dni na przód przesyłając w tym samym terminie harmonogram szkolenia. 7) Dzienna ilość godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 8) Szkolenie nie może odbywać się w dni ustawowo wolne od pracy. 9) Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia zajęć metodą e-learning. 10) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia wszelkich niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych związanych z przeprowadzeniem szkolenia oraz nieodpłatne przekazanie każdemu uczestnikowi zajęć materiałów dydaktycznych adekwatnych do treści zajęć, tj. podręczników, testów, zeszytów, długopisów itp. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. b) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanej kadry szkoleniowej. c) zapewnienia odpowiedniego programu szkolenia. d) zapewnienia odpowiednich warunków sprzętowych i materiałowych, w tym wszelkiego rodzaju pomocy dydaktycznych próbek, itp., e) przed dopuszczeniem do zajęć przeprowadzenie lekarskich badań wstępnych uczestników szkolenia przez lekarza medycyny pracy i przekazania ich uwierzytelnionej kopii Zamawiającemu, f) przekazania Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych, g) prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci: dziennika zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu, rejestru wystawionych certyfikatów i zaświadczeń. h) podjęcia odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych, dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk ww. oznaczeń. Wykonawca oznaczy budynek i pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na rzecz projektu systemowego m. in. materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego. i) prowadzenia list obecności uczestników na zajęciach i dostarczania ich Zamawiającemu piątego roboczego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego dotyczą te listy. j) przeprowadzenia ankiety wśród uczestników szkolenia, na kwestionariuszu ankiety dostarczonym przez Zamawiającego. k) bieżącego sporządzenia dokumentacji fotograficznej z każdego szkolenia oraz sukcesywnego przekazania jej Zamawiającemu w formie cyfrowej na płycie CD. l) niezwłocznego informowania na piśmie Zamawiającego o nieusprawiedliwionej nieobecności uczestnika na zajęciach, o fakcie przerwania lub zawieszenia szkolenia, a także o wszelkich planowanych zmianach dotyczących szkolenia oraz wszelkich problemach w realizacji szkolenia. m) zawiadomienia Zamawiającego o fakcie uchylania się przez uczestników szkolenia od przystąpienia do zaliczeń, sprawdzianów i egzaminów. n) przeprowadzenia egzaminów względnie zorganizowania egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi, o) przekazania uczestnikom szkolenia za pośrednictwem Zamawiającego certyfikatów i zaświadczeń poświadczających fakt ukończeniu szkolenia oraz zaliczenia egzaminu, p) zapewnienia uczestnikom szkolenia w każdym dniu zajęć obiadu oraz tzw. przerwy kawowej w postaci kawy/herbaty i ciastek, q) zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą r) poddania się kontroli lub audytowi w zakresie wypełniania zobowiązań przyjętych niniejszą umową dokonywanym przez Zamawiającego, uprawnione podmioty właściwe dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub podmioty uprawnione do przeprowadzenia czynności kontrolnych lub audytowych, w tym umożliwienia Zamawiającemu jak również uprawnionym podmiotom kontroli realizacji szkoleń oraz uczestnictwa w egzaminie końcowym. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zapewnia kontrolującym, prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania. s) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia, w terminie określonym w wezwaniu przez cały okres realizacji zamówienia oraz okres, o którym mowa w pkt. w. t) Zamawiający ma prawo przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. u) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z ewaluatorami zewnętrznymi, prowadzącymi badania na zlecenie Zamawiającego lub przez inne podmioty posiadające uprawnienia do przeprowadzenia tego typu badań. v) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. w) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31 grudnia 2020 roku. W przypadku konieczności przedłużenia terminu 31 grudnia 2020 roku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym na piśmie. Na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. x) przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zakończeniu każdego szkolenia: - sprawozdania z realizacji szkolenia, zawierającego m. in. wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, a także wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły (nie zdały egzaminu, bądź do niego nie przystąpiły), - kopii protokołów egzaminacyjnych (potwierdzonych za zgodność z oryginałem), - potwierdzonych za zgodność kopii dzienników zajęć, - ankiet oceny szkolenia, - listy obecności za miesiąc, w którym zakończyło się szkolenie. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na poszczególne szkolenia. Zmiana liczby osób może nastąpić przed rozpoczęciem szkolenia i następuje przez jednostronne powiadomienie Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pod nazwą OPS i Twoja aktywność ku integracji realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności handlowiec z obsługą kas fiskalnych oraz obsługą wózków widłowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa, ul. Dworcowa 38a, 44-190 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22606,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności budowlaniec - nowoczesne wykańczanie wnętrz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Rozwoju Zawodowego sp. z o.o., ul. Przemysłowa 19, 34-120 Andrychów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13066,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14756,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14757,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przeprowadzenie szkolenia w specjalności operator koparko-ładowarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Białecki sp. z o.o., ul. Energetyków 8, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9747,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7108,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7108,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7108,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.