eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › II etap robót osuszania przyziemi Zamku w Kórniku wraz z Przebudową systemu grzewczego w przyziemiach Zamku w Kórniku (2 części).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Kórnik: II etap robót osuszania przyziemi Zamku w Kórniku wraz z Przebudową systemu grzewczego w przyziemiach Zamku w Kórniku (2 części).
Numer ogłoszenia: 365282 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka , ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 61 817 00 81, faks 61 817 00 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap robót osuszania przyziemi Zamku w Kórniku wraz z Przebudową systemu grzewczego w przyziemiach Zamku w Kórniku (2 części)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W szczególności zakres prac obejmuje: kontynuację prac z etapu I, polegające na rewitalizacji przyziemi. II etap robót osuszania przyziemi Zamku w Kórniku - Zakres prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych: - Ocena stopnia wzmocnienia osłabionych partii ścian ceglanych, - Wzmocnienie niektórych mocno osłabionych partii ścian ceglanych, - Dezynfekcja ścian ceglanych, - Usuniecie wtórnych zapraw, - Założenie okładów odsalających, - Uzupełnienie ubytków w cegłach i spoinach, - Scalenie kolorystyczne, - Zerwanie podłogi pełnej lub klinkierowej, - Wprowadzenie na podłogi kształtek ceramicznych o odpowiedniej grubości, kształcie i wytrzymałości, nawiązujących do istniejących płytek ceramicznych znajdujących się w Zamku Kórnickim, - Udrożnienie systemu wentylacyjnego w pomieszczeniach. Zakres prac związanych z Przebudową systemu grzewczego w przyziemiach Zamku w Kórniku - prace polegające na wymianie grzejników i rur, - Demontaż przewodów centralnego ogrzewania i istniejących grzejników w przyziemiu, - Ułożenie w przygotowanych wykopach wzdłuż ścian rur co stalowych inox w otulinach z pianki poliuretanowej, - Połączenie nowej instalacji z istniejącymi pionami rurami stalowymi inox. Rury mocować do ścian na uchwytach systemowych, - Zawieszenie na ścianach nowych grzejników stalowych z zaworami i głowicami termostatycznymi. Roboty realizowane w niniejszym zamówieniu są II etapem prac w zakresie wykonania robót konserwatorsko- budowlanych w przyziemiach Zamku Kórnickiego (I etap- osuszanie, II etap- rewitalizacja). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane. Zamawiający będzie wymagał udzielenia 36-miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane, dostarczone materiały, z zastrzeżeniem szczegółowych zapisów zawartych w Części II SIWZ: Wzór umowy i Części III SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia. Na czas realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający będzie żądał posiadania przez wybranego Wykonawcę polisy odpowiedzialności cywilnej na warunkach określonych w Części II SIWZ: Wzór umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Części III SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej i aukcji elektronicznej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Dot. zam. uzup. - udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie uzupełniające będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8, 45.32.00.00-6, 50.72.00.00-8, 45.33.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Poprzez złożenie wykazu wykonanych robót budowlanych, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie: - Wszystkie roboty budowlane konieczne do potwierdzenia spełniania warunku doświadczenia, w tym wyłącznie wykonane należycie. Potwierdzenie spełniania warunku - Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: - Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: Część 1: a) minimum 2 roboty budowlano- konserwatorskie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (roboty budowlano- konserwatorskie dotyczące wykonania izolacji fundamentów lub konserwacji ścian ceglanych na obiekcie zabytkowym), o wartości brutto każdej z robót - min. 370.000,00 zł., oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Część 2: b) minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane dotyczące wymiany instalacji CO na obiekcie zabytkowym), o wartości brutto każdej z robót - min. 70.000,00 zł., oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzenie spełniania warunku- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują dysponowanie: Część 1: 1) minimum jedną osobą posiadającą: (1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej; (2) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, tj.: która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; (3) posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym na minimum 2 robotach na obiektach zabytkowych; 2) minimum jedną osobą posiadającą: (1) uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich i prac restauratorskich, w zakresie określonym w dyplomie ukończenia studiów - dot. wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj.: a) która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub studiów wyższych w specjalności w zakresie konserwacji zabytków, oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków; b) a w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa powyżej, która posiada: świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie, oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków; (2) minimum 3 letnie doświadczenie, w tym brała udział w min. 2 robotach dot. obiektów zabytkowych, w tym co najmniej jednej polegającej na konserwacji ścian ceglanych lub izolacji fundamentów. Część 2: 3) minimum jedną osobą posiadającą: (1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych; (2) posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi, w tym na minimum 2 robotach na obiektach zabytkowych; W/w doświadczenie może być zastąpione posiadaniem zaświadczenia o posiadaniu odpowiednich wymaganych kwalifikacji w/w - w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wydanym na podstawie §19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz §17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55); W zakresie dysponowania osobami mogącymi wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub mającymi prawo do świadczenia usług transgranicznych, wykonawcy powinni uwzględnić w składanym oświadczeniu dot. odpowiednich osób fakt posiadania odpowiednich dokumentów określonych w ustawie Prawo budowlane oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2001r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 ze zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

(1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba czy osoby występujące w imieniu Wykonawcy nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym dokumencie. (3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą potwierdzić fakt nie podlegania wykluczeniu z postępowania przez każdego z Wykonawców (dok. III.4.2)). (4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. (5) Dokumenty na potwierdzenie warunków (nie dotyczy oferty oraz oświadczeń) powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione-upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. (6) W przypadku przedstawienia w ofercie dokumentów finansowych sporządzonych w walucie innej niż złoty, stosownego przeliczenia na złote- według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia o postępowaniu w BZP- dokona komisja przetargowa podczas badania złożonych ofert. (7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dodatkowo Wykonawcy składają wraz z ofertą Tabelę elementów scalonych sporządzoną na podstawie Dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru, zgodną z harmonogramami przekazanymi przez Zamawiającego, z podziałem, co najmniej na kolejne miesiące

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

[1]w zakresie sposobu lub zakresu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych, co zostanie potwierdzone protokołem konieczności. Roboty zamienne rozliczone będą na podstawie czynników cenotwórczych z oferty Wykonawcy [2]ograniczenia przez Zamawiającego zakresu robót z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy; [3]określoną harmonogramem rzeczowo - finansowym kolejność robót po uzgodnieniu z wykonawcą, dokonując stosownych wpisów do dziennika budowy [4]zmiany numeru rachunku bankowego, adresu, osób reprezentujących Strony, Zamawiającego, lub oznaczenia Stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego, [5]zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), [6]zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, [7]zmiany sposobu realizacji zamówienia związanych z odpowiednią zmianą ogólnie obowiązujących przepisów prawa lub okolicznościami niezależnymi od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, [8]zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności albo sposobu rozliczenia, będących następstwem zaistnienia siły wyższej lub ze względu na przyczyny niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy oraz zmiany harmonogramu spływu środków finansujących zamówienie z instytucji finansujących, za zgoda Zamawiającego, [9]zmiany osób biorących udział w realizacji zamówienia pod warunkiem spełniania odpowiednich warunków udziału w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bkpan.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Akademia Nauk, Biblioteka Kórnicka, ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik, Sekretariat Biblioteki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Polska Akademia Nauk, Biblioteka Kórnicka, ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik, Sekretariat Biblioteki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: II etap robót osuszania przyziemi Zamku w Kórniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II etap robót osuszania przyziemi Zamku w Kórniku -Prace konserwatorko-restauratorskie przy ścianach wewnętrznych przyziemi wraz z rekonstrukcją wykładziny ceglanej na posadzkach w Przyziemiu Zamku w Kórniku. - Zakres prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych: - Ocena stopnia wzmocnienia osłabionych partii ścian ceglanych. - Wzmocnienie niektórych mocno osłabionych partii ścian ceglanych. - Dezynfekcja ścian ceglanych. - Usuniecie wtórnych zapraw . - Założenie okładów odsalających. - Uzupełnienie ubytków w cegłach i spoinach . - Scalenie kolorystyczne. - Zerwanie podłogi pełnej lub klinkierowej. - Wprowadzenie na podłogi kształtek ceramicznych o odpowiedniej grubości, kształcie i wytrzymałości, nawiązujących do istniejących płytek ceramicznych znajdujących się w Zamku Kórnickim. - Udrożnienie systemu wentylacyjnego w pomieszczeniach...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8, 45.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa systemu grzewczego w przyziemiach Zamku w Kórniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac związanych z Przebudową systemu grzewczego w przyziemiach Zamku w Kórniku - prace polegające na wymianie grzejników i rur. - Demontaż przewodów centralnego ogrzewania i istniejących grzejników w przyziemiu. - Ułożenie w przygotowanych wykopach wzdłuż ścian rur co stalowych inox w otulinach z pianki poliuretanowej. - Połączenie nowej instalacji z istniejącymi pionami rurami stalowymi inox. Rury mocować do ścian na uchwytach systemowych. - Zawieszenie na ścianach nowych grzejników stalowych z zaworami i głowicami termostatycznymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.