eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Knurów: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
Numer ogłoszenia: 36522 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy oraz w częściach od 11 do 15, również dzierżawa aparatów. Parametry graniczne dla aparatów dzierżawionych opisane zostały w częściach 11, 12a, 13a, 14a, 15a Załącznika nr 7 Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku nr 7 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby przy pierwszej dostawie towaru wybrany Wykonawca dostarczył Zamawiającemu: 1. instrukcję obsługi aparatu w języku polskim - dot. części od 11 do 15; 2. karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego dla produktów posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne według ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz.U. 2015r. nr 0 poz. 1203) - dot. wszystkich części 3. deklaracje zgodności, potwierdzające oznakowanie dokładnie oznaczonego produktu medycznego, będącego przedmiotem dzierżawy znakiem zgodności CE (dotyczy dzierżawionych aparatów/wirówki) oraz paszporty techniczne dla aparatów/wirówki - dotyczy części od 11 do 15, 4. deklaracje zgodności dotyczące oferowanego asortymentu - dot. wszystkich części 5. ulotki informacyjne (instrukcje) do wszystkich odczynników, materiałów kontrolnych i kalibracyjnych - dot. wszystkich części 6. w razie zaproponowania odczynników innych niż poleca producent aparatu - należy dostarczyć aplikacje na posiadany przez Zamawiającego aparat - dot. części 4 7. świadectwa jakości dla każdego produktu, serii - dotyczy części 6, 7 8. pozytywna opinia IHiT Warszawa zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami - dotyczy części 11. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej części. 1 . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2 . Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 3 . Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, ani z propozycją upustu. 4 . Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6 . Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7 . Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8 . Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 9 . Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi: a) 12 miesięcy licząc od: - 26.03.2016 r. w zakresie części 3, 5, 8, 9, 10, 12; - 31.03.2016 r. w zakresie części 6, 7, 13; - 27.04.2016 r. w zakresie części 1, 2, 4; - 02.06.2016 r. w zakresie części 11 b) 24 miesiące licząc od 26.03.2016 r. w zakresie części 14 c) 36 miesięcy licząc od 26.03.2016 r. w zakresie części 15. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209000euro.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 . Oświadczenie wykonawcy, że oferowane odczynniki, kontrole i kalibratory posiadają odpowiedni dokument (np. deklarację zgodności) potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2015r. nr 0 poz. 876 z późn. zm.) oraz że Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ww. dokumentów na każde żądanie Zamawiającego - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy. 2 . Opisy oferowanego asortymentu np. ulotki informacyjne (instrukcje) dla każdej pozycji w części 6, 7 celem potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 . Formularz ofertowy Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2 . Formularz cenowy - Załącznik nr 7 wypełniony, podpisany przez Wykonawcę; 3 . Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji Wzoru umowy (Załącznik nr 2) - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 4 . Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Wykonawca składa na Załączniku nr 1 Formularz ofertowy; 5 . Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w tym w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty np. umowy spółki cywilnej/konsorcjum)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do umowy zawartej z wybranym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą w zakresie: 1 . Strony postanawiają, że zmiana ceny z oferty przetargowej może nastąpić wyłącznie w następujących przypadkach: 1.1 . obniżenie ceny jednostkowej przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy, 1.2 . zmiana ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku vat, przy czym zmianie ulegnie wówczas cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w niniejszym punkcie zmiana ceny brutto nastąpi automatycznie, w dacie określonej przez przepis wprowadzające zmianę stawki podatku vat, bez konieczności podpisania odrębnego aneksu. 1.3 . po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy poprzez zwaloryzowanie cen jednostkowych o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie na towary objęte przedmiotem umowy wyszczególnione w Formularzu cenowym. Zmiana ta wymaga sporządzenia aneksu do umowy. - zapis dotyczy wyłącznie części na które umowa zostanie podpisana na dłużej niż 12 miesięcy 2 . Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę producenta przedmiotu umowy pod warunkiem zachowania umówionej ceny, parametrów technicznych i jakości oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów dopuszczających wyrób do obrotu. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy. 3 . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca dostawy na terenie siedziby Zamawiającego (ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów) oraz do zmiany osoby upoważnionej po stronie Zamawiającego do składania zamówień, odbioru ilościowego i jakościowego. 4 . Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań od oferowanych w Formularzu cenowym. Zamiana taka może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, a Wykonawca zobligowany jest do przeliczenia ceny, przy czym nie może być wyższa od oferowanej w Formularzu cenowym. 5 . Zmiana danych teleadresowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 10:00, miejsce: ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Zarządu, I piętro, Sekretariat pokój nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biochemia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Barwniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jonogramy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koagulologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy lateksowe kasetkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Serologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Serologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Serologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Analityka ogólna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Serologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Serologia mikrometoda kolumnowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy oraz dzierżawa aparatu. Parametry graniczne dla aparatu dzierżawionego opisane zostały w części 11 Załącznika nr 7 Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Immunochemia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy oraz dzierżawa aparatu. Parametry graniczne dla aparatu dzierżawionego opisane zostały w części 12a Załącznika nr 7 Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Analityka ogólna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy oraz dzierżawa aparatu. Parametry graniczne dla aparatu dzierżawionego opisane zostały w części 13a Załącznika nr 7 Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Hematologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy oraz dzierżawa aparatów. Parametry graniczne dla aparatów dzierżawionych opisane zostały w części 14a Załącznika nr 7 Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gazometria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z transportem i rozładunkiem do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zamawiającego na koszt Wykonawcy oraz dzierżawa aparatu. Parametry graniczne dla aparatu dzierżawionego opisane zostały w części 15a Załącznika nr 7 Formularz cenowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Formularz cenowy do SIWZ - część 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin dostawy - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.