Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-20
Łódź: Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego -zestaw do projektowania obuwia
Numer ogłoszenia: 365205 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300641 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego -zestaw do projektowania obuwia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego -zestaw do projektowania obuwia, na który składa się: -Oprogramowanie MindTech MindCAD 3D Design, licencja komercyjna na 1 stanowisko, klucz sprzętowy na 1 stanowisko -Plug-In Import 2D-3D, licecja na 1 stanowisko, klucz sprzętowy na 1 stanowisko -Oprogramowanie FootwerCAD 2D Student, licencja edukacyjna wielostanowiskowa, klucz sprzętowy wielostanowiskowy -Plug-In HD kolor - do oprogramowania skanera -Plug-In sybkiej digitalizacji - do oprogramowania skanera -Przykładowe urządzenie: CalComp DrawingBoard VI A3 + 4B Cordless Cursor -Przykładowe urządzenie: Scanny 3D BASE - Ad 220..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KSM CUTTING & CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KSM CUTTING & CONSULTING SP. Z O.O.
- KSM Kumor Stańdo Spółka jawna C.A.T., ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 185000,00
Oferta z najniższą ceną: 185000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 185000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zamówieniem, w trybie przetargu nieograniczonego: - pierwsze postępowanie wszczęte zostało w dniu 29.06.2010r., nr postępowania 4/2010, ogłoszenie nr 186890-2010 Postępowanie podzielone zostało na VIII części. Część VII postępowania dotyczyła dostawy oprogramowania - zestawu do projektowania obuwia. Odnośnie do objętego niniejszym postępowaniem przedmiotu zamówienia -część VII- postępowanie zakończone zostało 20.07.2010r. unieważnieniem postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. - drugie postępowanie wszczęte zostało w dniu 13.08.2010r., nr postępowania 11/2010, ogłoszenie nr 249834-2010. Postępowanie podzielone zostało na III części. Część I postępowania dotyczyła dostawy oprogramowania - zestawu do projektowania obuwia. Odnośnie do objętego niniejszym postępowaniem przedmiotu zamówienia -część I- postępowanie zakończone zostało 17.09.2010r. unieważnieniem postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Aby Zamawiający mógł skorzystać z trybu zamówienia z wolnej ręki musi spełnić łącznie 3 przesłanki. 1) Pierwszą przesłanką jest bezskuteczność uprzednio prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Drugą przesłanką jest to, żeby przynajmniej jedno z bezskutecznie przeprowadzonych postępowań było przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego bądź przetargu ograniczonego. 3) Trzecią przesłanką jest niedokonywanie w pierwotnych warunkach zamówienia istotnych zmian. Zamawiający spełnia wszystkie trzy przesłanki. Przeprowadził bezskutecznie dwa postępowania zakończone unieważnieniem, gdyż nie złożono w postępowaniu żadnej oferty. Oba postępowania przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający nie dokonał w pierwotnych warunkach zamówienia zmian. W postępowaniu określone zostały takie same warunki udziału w postępowaniu jak we wcześniejszych postępowaniach. Wobec powyższego przeprowadzenie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.