eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › Dostawa i montaż systemu do igłowej biopsji stereotaktycznej dla ICZMP w Łodzi - Nr IZP-3411/34/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Kleszczów: Dostawa i montaż systemu do igłowej biopsji stereotaktycznej dla ICZMP w Łodzi - Nr IZP-3411/34/09
Numer ogłoszenia: 365158 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu do igłowej biopsji stereotaktycznej dla ICZMP w Łodzi - Nr IZP-3411/34/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu do igłowej biopsji stereotaktycznej przystosowanej do współpracy z mammografem Nuance Classic wraz z wyposażeniem użytkowym, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem przez autoryzowanego przedstawiciela producenta dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Szczegółowy opis określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.16.50 - Urządzenia do mammografii 33.14.13.23 - Igły do biopsji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w siwz w punkcie /Wymagane oświadczenia/. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykażą się należytą realizacją w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - nie mniej niż jedną dostawą sprzętu medycznego do wykonywania mammografii o wartości łącznie nie niższej niż 250,000,00 PLN brutto 3. wykażą się działającymi punktami serwisowymi na terenie Polski. 4. udzielą minimum 12 miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń, 6. oferowany sprzęt medyczny spełnia wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności posiada wszystkie wymagane atesty i certyfikaty. Lista wymaganych dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz działających punktów serwisowych na terenie Polski. 4. Wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach, przed dniem wszczęcia postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną dostawę sprzętu odpowiadającego określonemu w punkcie 10.2 SIWZ /informacje o warunkach jakie muszą spełniać oferenci wraz z danymi o: okresie realizacji, nazwie sprzętu, wartości zamówienia i odbiorcy wraz z dokumentami potwierdzającymi np. pozytywnymi opiniami, że dostawy przedstawione w wykazie, zostały wykonane należycie to jest w terminie umownym i z wymaganą przez zamawiającego jakością. 5. Pełna charakterystyka techniczna oferowanego sprzętu medycznego objętego przedmiotem zamówienia 6. Materiały i informacje handlowe (np. katalogi, ulotki, foldery) zawierające opis parametrów techniczno-funkcjonalnych oferowanego sprzętu 7. Deklaracje zgodności CE lub inne świadectwo dopuszczenia oferowanego w przetargu wyrobu do użytku w placówkach służby zdrowia, jeżeli jego ważność wynika z obowiązujących przepisów. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w siwz w pkt. 11 pkt. 1i 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczowie pok. 32 (cena wersji papierowej 5 PLN).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.