eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › wykonanie usługi utrzymania czystości w częściach wspólnych i otoczeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Biała Podlaska: wykonanie usługi utrzymania czystości w częściach wspólnych i otoczeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 365146 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301984 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3436246, faks 083 3426837.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi utrzymania czystości w częściach wspólnych i otoczeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w częściach wspólnych i otoczeniu budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej. Zakres obowiązków obejmuje: 1) codzienne sprzątanie części wspólnych budynku: holu - ok. 232m2, korytarzy - ok. 1212m2, klatek schodowych - ok. 240m2, wind - 2 szt., poprzez zmywanie zamiatanie i odkurzanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp. 2) utrzymanie w czystości sanitariatów o pow. łącznej ok. 350m2, z uzupełnianiem środków czystości, 3) sprzątanie sal konferencyjnych z pomieszczeniami przynależnymi przynajmniej raz w miesiącu lub po każdym korzystaniu z nich poprzez zmywanie zamiatanie i odkurzanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp.. 4) mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku o łącznej pow. ok. 680m2: w holach, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach oraz salach konferencyjnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi co najmniej jeden raz w miesiącu. 5) sprzątanie, zamiatanie i zimowe utrzymanie (odśnieżanie, likwidacja śliskości itp.) dojść, dojazdów i parkingu o pow. ok. 5788m2, 6) utrzymanie terenów zielonych wokół budynku o pow. ok. 9096m2: koszenie i grabienie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów itp. 7) utrzymanie w czystości zabudowy śmietnikowej o pow. 10,55m2, zgłaszanie nieczystości stałych do wywozu. Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji mających siedzibę w obiekcie. Zimowe utrzymanie otoczenia obiektu powinno zapewniać bezpieczne dojście i dojazd pojazdów na terenie obiektu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym pracę na terenie obiektu identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby. Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Środki czystości stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło itp.), Wykonawca będzie pobierał w miarę potrzeb od Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAMES Robert Sucharzewski, ul. 34 Pułku Piechoty 13, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191671,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147940,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.