eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Brodnica: Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce
Numer ogłoszenia: 365130 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brodnica , ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4984056 w. 36, faks 056 4982806.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.brodnica.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej wraz z zapleczem w Szczuce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę hali sportowej wraz z zapleczem przy Gimnazjum w Szczuce. Budynek hali o powierzchni całkowitej 1.392 m2 przeznaczony jest pod funkcję rekreacyjno - sportową. Jest to obiekt budowlany zaliczany do niskich (wysokość poniżej 12,0m), o kategorii zagrożenia ludzi ZL I (D). Budynek ma być realizowany z pełnym wyposażeniem trwałym, to jest wraz z pracami wykończeniowymi, a proces realizacyjny ma przygotowywać obiekt do użytkowania. Przewidywany do realizacji obiekt jest dostosowany do obsługi osob niepełnosprawnych, co Wykonawca ma obowiązek zapewnić w realizacji. Na całość zadania składa się wybudowanie obiektu jedno-kondygnacyjnego, niepodpiwiniczonego. W hali na piętrze wydzielono przestrzeń na antresolę. W obiekcie znajdować się będą: holl, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia magazynowo - gospodarcze, węzeł sanitarno - szatniowy i pozostałe zawarte w szczegółowym programie użytkowym. Projektowany obiekt posiadać będzie łącznik z istniejącym budynkiem Gimnazjum. Ponadto inwestycja obejmuje realizację elementów zagospodarowania terenu tj. dróg dojazdowych wraz z parkingami, ciągów komunikacji pieszej, terenów zielonych, oświetlenia terenu oraz infrastruktury technicznej w postaci sieci instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i energetycznych. Zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej i stanowi pełnobranżową realizację, w ramach ktorej przewiduje się pełen cykl robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót fundamentowych, robót stanu surowego otwartego i zamkniętego oraz robót wykończeniowych w odniesieniu do budynku, a robót przygotowawczych, robót ziemnych, robót związanych z nawierzchniami utwardzonymi, robót ukształtowania terenu, robót realizacyjnych w zakresie obiektów małej architektury i prac związanych z zielenią. Prace te zdefiniowano - co do zakresu - w dokumentacji projektowej, obowiązującej jako podstawowe wskazanie zarowno przedmiotu jak i zakresu robót. Zamawiający zamierza realizować inwestycję w etapach przy czym niniejsze zamówienie obejmuje realizację wybranych etapu I i II oraz etapu A i B. Zakres zadań poszczególnych etapów obejmuje: etap I - realizacja hali sportowej z podstawowym zapleczem i pomieszczeniami technicznymi ( w tym szatnie), etap II - obejmuje budowę toalet i szatni ogólnodostępnej, etap III - obejmuje budowę dodatkowych szatni od strony boisk, etap A - obejmuje wykonanie parkingów jako części zagospodarowania terenu, etap B - obejmuje realizację pozostałej części zagospodarowania terenu tj. chodników i zieleni. W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące etapy: - etap I + etap A etap II + etap B. Etap III przewidziany jest do realizacji w późniejszym terminie oraz objęty będzie odrębnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy. złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Gospodarczy Bank Wielkopolski Oddział w Brodnicy 11161011880001800520000004 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej lub sportowo-widowiskowej odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (CPV 45 21 22 25-9), oraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców); 2) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w/w uprawnień oraz zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzającego wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje osobami o wymaganych uprawnieniach przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wraz z dołączeniem dokumentów, o których mowa wyżej). 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią odpowiednie załączniki do SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej lub sportowo-widowiskowej odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (CPV 45 21 22 25-9), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 15 do niniejszej SIWZ. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje wykonanie trzech robót budowlanych o minimalnej wartości 3.500.000 PLN brutto każda w tym co najmniej jedna robota polegająca na budowie hali sportowej lub widowiskowo- sportowej. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 (jeden milion złotych 00/100) PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1.000 000 PLN. 1.Wykonawcy zobowiązani są wypełnić harmonogram rzeczowo - finansowy - załącznik nr 19 (wg załączonego do SIWZ wzoru). Harmonogram ten stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą, który będzie realizował przedmiot zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A 87 - 300 Brodnica pok. 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A 87 - 300 Brodnica pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.