Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Kościan: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Kościana
Numer ogłoszenia: 365104 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22/204, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 512 14 66, faks 065 5122700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Kościana.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH I GMINNYCH NA TERENIE MIASTA KOŚCIANA. Zamówienie obejmuje: Cz. I 1.Usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie solą nawierzchni jezdni. 2.Odśnieżanie nawierzchni jezdni. Cz. II 1. Usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie solą drogową lub mieszaniną piasku z solą (w stosunku 2:1) nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych. 2. Odśnieżanie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych. Cz. III Odśnieżanie przejść dla pieszych. Cz. IV Interwencyjne posypywanie solą drogową odcinków pasów drogowych (ronda oraz dojazdy do ważniejszych wybranych krzyżówek na terenie miasta Kościana). Cz. V Udrożnianie wpustów kanalizacji deszczowej w ulicach. Cz. VI Załadunek oraz wywóz śniegu z poboczy dróg. Cz. VII Załadunek oraz wywóz śniegu z parkingów. Cz. VIII Interwencyjne zgarnianie śniegu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym,a w szczególności: a)dla cz. I - jedną piaskarko-solarką na pojeździe samochodowym, - min. 3 pługi odśnieżne z lemieszem wyposażonym w gumę- na nośnikach o mocy nie mniejszej niż 80 KM, - jedną ładowarką do załadunku soli. b)dla cz. II - dwoma pojazdami do odśnieżania chodników przy czym maksymalny zewnętrzny rozstaw kół wynosi 1,5 m (mikrociągnik lub mini ładowarkę lub pojazdy przeznaczone do odśnieżania chodników) z hydraulicznym dociskiem lemiesza umożliwiającym usunięcie z powierzchni chodnika zadeptanego śniegu. Przynajmniej jeden z wyżej wymiennych pojazdów musi mieć możliwość doposażenie go w mini pług wirnikowy oraz obrotową szczotkę do oczyszczania chodników. - dwa pojazdy do posypywania nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych solą lub mieszaniną piasku z solą (z wyjątkiem sytuacji kiedy pojazdy do odśnieżania są wyposażone jednocześnie w urządzenia do posypywania). c)dla cz. IV - jednym pojazdem umożliwiającym sprawny dojazd w celu posypania interwencyjnych odcinków pasów. e) dla cz. V - minimum czterema osobami lub jedną mini-ładowarką lub mini-koparką wyposażoną w sprawne lampy błyskowe. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami lub sprzętem. f) dla cz. VI - dwoma pojazdami umożliwiającymi przegarnianie, zgarnianie oraz załadunek śniegu (ładowarka, koparko ładowarka) o mocy min 90 KM pojemność łyżki min. 1,0 m3 oraz 3 środki transportu śniegu (samochody ciężarowe, ciągniki rolnicze z przyczepami o ładowności min. 4 m3 ), lub pług wirnikowy i dwa samochody ciężarowe samowyładowcze (np. typu wanna). g). dla cz. VII - jeden pojazd umożliwiający zgarnianie oraz załadunek śniegu (ładowarka, koparko-ładowarka, koparka), - dwa środki transportu śniegu (samochody ciężarowe, ciągniki rolnicze z przyczepami o ładowności min. 4 m3). h). dla cz. VIII - jeden pojazd umożliwiający przegarnianie, zgarnianie śniegu (ładowarka, koparko - ładowarka) o ładowności łyżki min. 1 m3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: dla cz. III - czterema osobami do odśnieżania przejść.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscian.pl w menu zamówienia publiczne-Urząd Miejski Kościana-zamówienia powyżej 14 000 euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski kościana, Al. Kościuszki 22, pokój 204.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, kancelaria-parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I (drogi) - Usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie solą nawierzchni jezdni - Odśnieżanie nawierzchni jezdni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić odśnieżanie oraz posypywanie dróg wg. zaistniałych potrzeb - do 800 km odśnieżania i 800 km posypywania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie sola drogową lub mieszaniną piasku z solą (w stosunku 2:1) nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych, Odśnieżanie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić: - odśnieżanie chodników i ścieżek rowerowych wg. zaistniałych potrzeb - do 350.000 m2, - posypywanie solą drogową chodników i ścieżek rowerowych wg. zaistniałych potrzeb - do 200.000 m2. - posypywanie mieszaniną piasku z solą drogową chodników i ścieżek rowerowych wg. zaistniałych potrzeb - do 200.000 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie przejść dla pieszych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić odśnieżenie 10.000 m2 powierzchni na przejściach dla pieszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Interwencyjne posypanie odcinków pasów drogowych (ronda oraz dojazdy do ważniejszych wybranych krzyżówek na terenie miasta Kościana).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić posypanie solą drogową do 100.000 m2 powierzchni jezdni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Udrożnianie wpustów kanalizacji deszczowej w ulicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić udrożnienie 300 szt. wpustów kanalizacji deszczowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Załadunek oraz wywóz śniegu z poboczy dróg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić wywiezienie do 2.000 m3 śniegu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wywóz śniegu z parkingów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić oczyszczenie ze śniegu do 10.500 m2 parkingów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Interwencyjne zgarnianie śniegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający planuje zlecić do 58 godzin pracy sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
- Sprzątanie i zimowe oczyszczanie terenów publicznych w mieście Rejowiec Fabryczny
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.