Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Bobrek: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż oraz usługę przesyłu i dystrybucji do obiektów DPS w Bobrku
Numer ogłoszenia: 365063 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku , ul. Księżnej Ogińskiej 2, 32-661 Bobrek, woj. małopolskie, tel. 0-33 8464404, faks 0-33 8461349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż oraz usługę przesyłu i dystrybucji do obiektów DPS w Bobrku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż oraz usługę przesyłu i dystrybucji do obiektów DPS w Bobrku, znajdujących się przy ul. Księżnej Ogińskiej 2 oraz przy ul. Dębowej 23. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej (sprzedaż, przesył i dystrybucja) do kompleksu budynków DPS w Bobrku przy ul. Księżnej Ogińskiej 2 - od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadanie 1): - Prognozowany pobór energii elektrycznej od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. wynosi 791 148 kWh. - Miejscem dostarczania energii są zaciski prądowe podstaw bezpiecznikowych w złączu kablowym. - Zasilanie następuje ze stacji transformatorowej Operatora Systemu Dystrybucji Nr 5520 Bobrek Caritas przyłączem kablowym o napięciu 0,4 kV. - Grupa przyłączeniowa IV; - Moc przyłączeniowa dla obiektu Pp=100 kW; - Moc umowna Pu=100 kW, przy współczynniku tg o = 0,4; - Miejscem pomiaru energii elektrycznej są miejsca zainstalowania przekładników pomiarowych prądowych. - Układ pomiarowo-rozliczeniowy został zainstalowany na koszt Operatora Systemu Dystrybucji; - Obecnie odbiorca zakwalifikowany do grupy taryfowej G11 określonej w taryfie sprzedawcy i zgodnie z taryfą OSD. - Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy. Zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej (sprzedaż, przesył i dystrybucja) do budynku DPS w Bobrku przy ul. Dębowej 23 - od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadanie 2): - Prognozowany pobór energii elektrycznej od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. wynosi 77 424 kWh. - Miejscem dostarczania energii są zaciski prądowe podstaw bezpiecznikowych w złączu kablowym, które stanowią równocześnie miejsce rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych pomiędzy OSD, a Odbiorcą. - Grupa przyłączeniowa V; - Moc przyłączeniowa dla obiektu Pp=31 kW; - Moc umowna Pu=31 kW, współczynnik tg o = 0,4; przy prądzie znamionowym zabezpieczenia przelicznikowego w torze prądowym I=63 A; - Miejscem pomiaru energii elektrycznej jest układ pomiarowo-rozliczeniowy 3 fazowy (złącze licznikowe) - Obecnie odbiorca zakwalifikowany do grupy taryfowej G11 określonej w taryfie sprzedawcy i zgodnie z taryfą OSD. - Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.0 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: a) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) posiadają (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Operacyjnego (OSD) działającym na terenie realizacji zamówienia lub posiadają (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, które zostały określone w Rozdziale VI niniejszej SIWZ - p.t.: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien złożyć niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę: .1 Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a i 1b do SIWZ .2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. .3 Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że zamówienie zostanie wykonane w całości siłami własnymi - zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ. .4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast niniejszego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. .5 Aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki potwierdzającą uprawnienia do obrotu energią elektryczną; .6 W przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej - aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki potwierdzającą uprawnienia do dystrybucji energii elektrycznej; .7 W przypadku wykonawcy niebędącego właścicielem sieci dystrybucyjnej - oświadczenie o podpisanej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającego na terenie realizacji zamówienia, na świadczenie usługi dystrybucyjnej; .8 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument, w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na wszystkie części (zadania) przez jednego wykonawcę, oferty na każde zadanie należy złożyć w oddzielnych kopertach, każda z kompletem w/w dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
ul. Księżnej Ogińskiej 2
32-661 Bobrek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku (sekretariat) ul. Księżnej Ogińskiej 2 32-661 Bobrek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej (sprzedaż, przesył i dystrybucja) do kompleksu budynków DPS w Bobrku przy ul. Księżnej Ogińskiej 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prognozowany pobór energii elektrycznej od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. wynosi 791148 kWh.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej (sprzedaż, przesył i dystrybucja) do budynku DPS w Bobrku przy ul. Dębowej 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prognozowany pobór energii elektrycznej od 01.01.2009 r. do 31.12.2011 r. wynosi 77 424 kWh.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz.
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.