eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Leżajsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 365031 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Leżajsk: Przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Leżajsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331552-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341440-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leżajsk, krajowy numer identyfikacyjny 69058170300000, ul. ul. Rynek  1, 37300   Leżajsk, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 17 2427333, faks 17 2427333, e-mail uml@miastolezajsk.pl ; tadeusz.ulman@miastolezajsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miastolezajsk.pl w zakładce Przetargi - link: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Leżajsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RM.271.1.12.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą "Przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Leżajsku" przy ul. Braci Śniadeckich 8, obejmujących przebudowę budynku wraz z elementami zagospodarowania. Roboty realizowane są w ramach projektu pn.: "Poprawa jakości systemu oświaty w Leżajsku poprzez przebudowę i doposażenie Przedszkola Miejskiego nr 3" i dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.1 Przedszkola. Zamawiane roboty budowlane składają się z dwóch części zamówienia p.n.: Część 1 Przebudowa budynku przedszkola; Część 2 Przebudowa placu zabaw. Uwarunkowania formalno-prawne: 1) dla Części 1- decyzja Starosty Leżajskiego Nr 114/2013 z dnia 08.04.2013 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na roboty budowlane przebudowy budynku przedszkola, 2) dla Części 2 - zgłoszenie z dnia 13.01.2016 r. o zamiarze budowy placu zabaw (adnotacja Starosty leżajskiego o braku sprzeciwu AB.6743.18.2016 z dnia 27.01.2016 r. Roboty budowlane mają na celu dostosowanie przedszkola, w tym jednopiętrowego murowanego budynku (z dobudowaną częścią parterowej kotłowni gazowej)do obecnie obowiązujących przepisów prawnych. Ponadto przebudowany zostanie plac zabaw z nowymi elementami wyposażenia oraz z nowymi dojściami i chodnikami. Budynek przedszkola posiada powierzchnię użytkową 1054,79 m2 i kubaturę 4632,19 m3. Zakres: Część 1 Przebudowa budynku przedszkola. W budynku zostanie przebudowana część pomieszczeń jak również instalacje: elektryczne i słaboprądowe, c.o., c.w.u i wodnokanalizacyjna. Dobudowana zostanie instalacja solarna z kolektorami słonecznymi (8 szt.) dla celów ciepłej wody użytkowej. Wykonanie robót ma na celu dostosowanie budynku do odpowiednich warunków użytkowania oraz obowiązujących przepisów BHP i p.poż. Część 2 Przebudowa placu zabaw. Zakres obejmuje roboty z instalacją nowego wyposażenia (1 szt. zestaw zabawowy typu "Zamek Premium", 1 szt. ciuchcia z wagonem, 1 szt. statek z piaskownicą, 6 szt. ławeczek, 2 szt. huśtawek). Pod elementem zabawowym typu "Zamek Premium" ułożona zostanie tzw. "nawierzchnia bezpieczna" z tworzywa sztucznego o pow 102 m2, zapewniająca bezpieczeństwo dla korzystających dzieci. Przewidziano wykonanie dojścia z kostki brukowej do ww. zestawu zabawowego "zamek". Zostanie przebudowana także osłona śmietnika z dojściem. Dojścia z kostki brukowej o pow. 95 m2. Nieruchomość przedszkola wraz z budynkiem została opuszczona przez użytkownika i będzie całkowicie udostępniona Wykonawcy na czas realizacji robót. Realizację robót budowlanych przewiduje się w dwuletnim cyklu budżetowym: w latach 2016 i 2017. Zakres robót przewidzianych w roku 2016 dotyczy głównie robót rozbiórkowych - do zapłaty w kwocie nie większej niż 90 000,00 zł. Pozostały zakres robót przewidziano w roku 2017. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający w ramach zamawianych robót wymaga wykonania na podstawie umów o pracę czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm), tj.: czynności obsługi maszyn budowlanych czy sprzętu zmechanizowanego - w zakresie transportu wewnętrznego w obrębie placu budowy takich jak: dźwigi, wyciągi budowlane, wózki transportowe elektryczne lub spalinowe, itp. Zamawiający odstąpi od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że ww. czynności są wykonywane osobiście przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ oraz formularze cenowe, zawierające przedmiary robót stanowiące załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. Oferowane do wykonania zamówienie obejmuje oprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia, w tym dotyczące rozbiórek i demontażu osprzętu i armatury, a w szczególności: zagospodarowanie placów budowy, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac, zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów budowlanych niepodlegających robotom, zapewnienie warunków wymaganych przepisami BHP dotyczących placu budowy oraz zaplecza technicznego i socjalnego, zapewnienia bezpiecznego dojazdu i dojścia do obiektów przedszkola i sąsiednich obiektów w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, działania w zakresie unieszkodliwiania odpadów i materiałów z rozbiórki - przez przekazanie uprawnionemu do tego podmiotowi (z dostarczeniem Zamawiającemu kart przekazania odpadów), bądź odwóz odpadów na wskazane przez Zamawiającego miejsce, itp. W zakresie Części 1 wymagany jest kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych i kierownik "robót sanitarnych" z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych. W zakresie Części 2 wymagany jest kierownik robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach - zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7.07.1994 r. prawo budowlane (Dz. U z 2016 r. poz. 290 z póżn. zm). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym, jeżeli odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Możliwość zastosowania urządzeń, materiałów równoważnych, o których mowa powyżej uzależniona będzie od zgodności dla wskazanych elementów wraz z wymaganymi do spełnienia parametrami - określonymi w projekcie, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i wykazanymi w Tabeli równoważności - stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i złożone wraz z ofertą wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ. Brak wskazania w tym załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji przetargowej. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy -zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45232141-2, 45421000-4, 09331100-9, 45112723-9, 37535200-9, 45233222-1, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przebudowa budynku przedszkola
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT748370
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Remontowo - Budowlany Roman Olszowy,  zrbolszowy@gmail.com,  ul. Szkolna 55,  36-147 ,  Kosowy,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 767541,16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 767541,16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1080451,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przebudowa placu zabaw
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT99743
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
APIS Jadwiga Oziębło,  apis@apis.eu.pl,  ul. Kolaniki 19,  37-500,  Jarosław,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130550,31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130550,31
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144764,12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.