Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-04
Rozogi: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Rozogi
Numer ogłoszenia: 365014 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rozogi , ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7226002, faks 089 7226055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozogi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Rozogi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych gminę Rozogi, z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i nieruchomości niezamieszkałych (od 1 stycznia 2015r. do 31 lipca 2015r.), - świadczenie usług polegających na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych gromadzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych gminę Rozogi do stacji przeładunkowej w miejscowości Trelkowo, z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i nieruchomości niezamieszkałych (od 1 sierpnia 2015r. do 31 grudnia 2015r.), - sprzątanie i utrzymanie wiat i przystanków. Odbiór i zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2011-2016. 2. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z prawem opcji, dodatkowy zakres wykonania usługi, polegający na wykonaniu zakresu prac niezmienionego w stosunku do zamówienia podstawowego, określonego w przedmiocie zamówienia (załącznik), w wydłużonym terminie podanym w części IV SIWZ. Realizacja zakresu prac w terminie przewidzianym prawem opcji uzależniona jest od terminu uruchomienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie, wyznaczonego na dzień 31 lipca 2015 roku. W przypadku niedotrzymania tego terminu przez wykonawcę w/w inwestycji, zamawiający będzie realizował przedmiot niniejszej umowy do czasu uruchomienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, nie dłużej jednak niż do 31 grudnia 2015 roku. Jeżeli w/w Zakład zostanie uruchomiony w terminie zamawiający nie przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca zapewni tylko odbiór i transport odpadów komunalnych do stacji przeładunkowej w Trelkowie (bez zagospodarowania) po cenach jednostkowych wyszczególnionych w formularzu ofertowym w pozycji 2 przedmiotu zamówienia. Opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych Gmina będzie wnosić do ZUOK. Zamawiający zobowiązuje się do zawiadomienia Wykonawcy o terminie zakończenia realizacji przedmiotu niniejszej umowy w zakresie podstawowym lub o przedłużeniu realizacji przedmiotu umowy o zakres przewidziany prawem opcji na 1 miesiąc przed dniem 31 lipca 2015 roku, wraz z określeniem czasu, w którym realizowana będzie część przedmiotu niniejszej umowy objęta prawem opcji. W okresie realizacji zamówienia z prawem opcji obowiązywały będą ceny jednostkowe jak dla zamówienia podstawowego, wyszczególnione w formularzu ofertowym w pozycji 1 przedmiotu zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zmiany warunków umowy, ani też zawarcia umowy na nowych warunkach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ 4. Zamawiający informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcom, którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Rozogi zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.). 5. Dokumentacja przetargowa (SIWZ, załączniki do SIWZ, uchwała Rady Gminy, regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rozogi) umieszczona jest na stronie internetowej http://rozogi-ug.bip-wm.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, pok. nr 2 w godz. 9.00 do 14.00..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Rozogi, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować posiadanie właściwych aktualnych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, zagospodarowania i transportu odpadów komunalnych (wszystkich rodzajów odpadów objętych przedmiotem zamówienia określonych w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ) wydanych przez właściwe organy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków. Wykonawca musi wykazać co najmniej 1 usługę o zbliżonym zakresie co przedmiot zamówienia, wykonywanej w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: -informację o położeniu bazy magazynowo - transportowej wraz z oświadczeniem o posiadanym tytule prawnym do dysponowania jej terenem w celu realizacji zamówienia, - wykaz wyposażenia bazy magazynowo - transportowej oraz opis jej zagospodarowania i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, - wykaz pojazdów, przy użyciu których Wykonawca będzie realizował zamówienie. Szczegółowy opis warunku zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków. Wykonawca musi wykazać, ze posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000 tysięcy PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy, b) upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, c) wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w Zakresie Odbierania Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Rozogi, d) umowa z Instalacją przetwarzającą odpady określoną dla Gminy Rozogi zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2011 - 2016 na odbiór i unieszkodliwianie odpadów lub pisemne zapewnienie Instalacji o odbiorze odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia na okres trwania zamówienia. W przypadku jeśli Wykonawca jest właścicielem Instalacji powinien dostarczyć dokumenty potwierdzające własność i decyzję na użytkowanie. e) harmonogramu wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i selekcjonowanych (z uwzględnieniem częstotliwości wywozu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. zamiennego zastosowania usług. Ewentualna zmiana może być spowodowana dostosowaniem zamówienia do wymogów prawnych związanych z gospodarką odpadami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rozogi, ul. 22 Lipca 22, 12-114 Rozogi, pok. nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie działki nr 8/12 przy ul. Warszawskiej w Grodkowie oraz zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK.
- "Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Tolkmicko"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I Z SEPARATORA TŁUSZCZU
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Rejowiec Fabryczny w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 stycznia 2025 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.