eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Wiązowna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364977 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Wiązowna: Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Wiązowna
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wiązownie, krajowy numer identyfikacyjny 14100827400000, ul. ul. Boryszewska  2, 05462   Wiązowna, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 789 01 33, faks 22 789 01 33 wew. 108, e-mail biuro@zwik-wiazowna.pl Adres strony internetowej (URL): zwik-wiazowna.bip.eur.pl; www.zwik-wiazowna.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sektor wodno-kanalizacyjny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Wiązowna
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie i rozścielenie dostarczonego kruszywa do remontu nawierzchni odcinków dróg gminnych o łącznej długości 1.050,0 m. - kruszywa betonowego łamanego o frakcji 0-63 mm bez zanieczyszczeń, między innymi, gliny, iłów, gruzu ceglanego, cegły wapiennej, elementów metalowych i innych zanieczyszczeń przy użyciu równiarki drogowej. Grubość warstwy gruzu betonowego po zagęszczeniu 0,15 cm. Zawartość frakcji kruszyw 0-2 mm max do 25%. 1. Profilowanie, równanie przy zachowaniu spadków podłużnych i poprzecznych jezdni pobocza oraz rowów odwadniających. 2. Mechaniczne zagęszczenie rozścielonych kruszyw do naprawy dróg, walcem wibracyjnym stalo-ogumionym 12 ton. 3. Regulowania elementów urządzeń podziemnych.


II.5) Główny kod CPV): 45233142-6,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przedmiot niniejszego postępowania stanowi udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową nr RU/ZWIK-04/2016/PN5 z wykonawcą: P.P.H.U. SAS-TRANS-POL Teresa Sasin z siedzibą przy ul. Literackiej 12a, 05-822 Milanówek. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% wartością zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ut. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego zaproszony został wykonawca zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polega na powtórzeniu wykonania tego samego rodzaju robót co w zamówieniu podstawowym.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

P.P.H.U. SAS-TRANS-POL Teresa Sasin,  biuro@zwik-wiazowna.pl,  ul. Literacka 12a,  05-822,  Milanówek,  kraj/woj. mazowieckie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.