eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na wycinkę drzew w ciągu dróg krajowych nr 7, 8, 61, 62 oraz 85 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Warszawa: Przetarg nieograniczony na wycinkę drzew w ciągu dróg krajowych nr 7, 8, 61, 62 oraz 85 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli.
Numer ogłoszenia: 36494 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax 022 8190412, 022 3231117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wycinkę drzew w ciągu dróg krajowych nr 7, 8, 61, 62 oraz 85 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew w ciągu dróg krajowych Nr 7, 8, 61, 62 oraz 85 administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Bożej Woli. CPV: 77.00.00.00-0, 77.21.14.00-6; Zakres zamówienia podaje Opis przedmiotu zamówienia, zamieszczony w SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.21.14.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy 1.1. Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty -w wysokości min. 50 000,00 PLN. 1.1.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Warunki określone w punkcie 1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, 2. 2.1. Potencjał kadrowy Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: - Kierownik prac (nie wymagane uprawnienia budowlane) (minimalna liczba personelu - 1), (wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata) - Pracownik posiadający potwierdzone zaświadczenie o ukończonym kursie obsługi pilarek; minimalna liczba personelu - 4 ), (wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata) - Pracownik posiadający przeszkolenie w zakresie prawidłowej wycinki - (minimalna liczba personelu - 2), (wymagane doświadczenie zawodowe - 1 rok) 2. 1.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2.1. 3. Potencjał sprzętowy Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu wyszczególnionego poniżej. Podnośnik szt. 1 Pilarki min. szt.4 Samochód ciężarowy min. 6 ton lub ciągnik rolniczy z przyczepą szt. 1 Frezarka do pni szt. 2 Rębak do gałęzi min. szt. 1 Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Potencjał sprzętowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy. Wymaga się, aby Wykonawca wykonał z należytą starannością w okresie 3 lat od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zadania o wartości, zakresie i złożoności podobnej do usług objętych zamówieniem, obejmujące wycinkę drzew, krzewów o wartości min 15 000,00 PLN każde, Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony fakt, że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie musi być udokumentowany. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4. spełniają łącznie. 5. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 5. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punktach od 1 do 5 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania. INFORMACJE O TRYBIE OTWARCIA I OCENY OFERT. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwierania ofert Zamawiający ogłosi nazwy oraz adresy Wykonawców, ceny ofert, termin wykonania oraz warunki płatności zawarte w ofercie. Informacje te Zamawiający odnotuje w protokole postępowania przetargowego. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona: a) oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 6 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. b) badania i oceny ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania lub oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu. W takiej sytuacji oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób podany w art. 88 ustawy, niezwłocznie powiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Zamawiający odrzuci każdą ofertę w przypadku stwierdzenia, że zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy. KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oceny dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej stosując zasadę, że oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę jest najkorzystniejsza.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTA, zamieszczoną w SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego ORAZ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1.W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku Wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy oraz dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 2.Wypełniony Formularz cenowy z cenami za poszczególne elementy usługi i wartością usługi stanowiącą cenę ofertową zamówienia. ( z SIWZ ) 3.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: (1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2)Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców (Oświadczenie). (3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców (SIWZ). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców (SIWZ). (4) Wykaz urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców (SIWZ), na które składana jest oferta. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.(SIWZ) (5) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 (SIWZ) na które składana jest oferta Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DzU z 2006r Nr 87, po z. 605). FORMA DOKUMENTÓW Dokumenty, o których mowa powyżej wyłączając pełnomocnictwo niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ WSPÓLNIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: Dokumenty wymienione w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. Oświadczenie wymienione powyżej powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Pozostałe dokumenty wymienione powyżej powinien złożyć ten lub ci spośród wykonawców w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli, Boża Wola 18 A, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Bożej Woli, Boża Wola 18 A, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.