eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock-Świerk › Dostawa Urządzeń Laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Otwock-Świerk: Dostawa Urządzeń Laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 36488 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Energii Atomowej - Ośrodek Radioizotopów POLATOM, 05-400 Otwock-Świerk, woj. mazowieckie, tel. 022 7180710, fax 022 7180350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Urządzeń Laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: chromatograf jonowy - 1szt. szafa termostatyczna - 1szt. mieszadło magnetyczne - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Potwierdzenie możliwości wykonania dostawy. - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Nie zaleganie z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne i nie są w likwidacji lub upadłości, nie wyrządzili szkody w ostatnich 3-ch latach zamawiającym - Jeśli osoba podpisująca ofertę nie figuruje w dokumentach rejestrowych, wymagane będzie załączenie pełnomocnictwa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego - spełnia/niespełna. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert A.4) Oświadczenie Dostawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B. Dostawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: B.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Dostawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IEA OR POLATOM 05-400 Otwock-Świerk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 11:00, miejsce: IEA OR POLATOM 05-400 Otwock-Świerk bud.24A pok.122A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.04.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: chromatograf jonowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja Techniczna Chromatograf jonowy z zestawem kolumn do oznaczania anionów nieorganicznych oraz trifluorooctanów (kwasu trifluorooctowego) Wymagane minimum 1 Izokratyczny chromatograf jonowy, w którym elementy stykające się z fazą ruchomą wykonane są wyłącznie z materiału odpornego chemicznie (zwłaszcza na działanie kwasów i zasad) i wolnego od domieszek metali (najlepiej gdyby był to tzw. PEEK). 2 Pompa, detektor konduktometryczny, kontroler tłumika jonowego, tłumik jonowy, kolumna analityczna oraz zawór nastrzykowy powinny być umieszczone w jednej kompaktowej obudowie.Szerokość chromatografu mierzona u podstawy powinna mniejsza niż 24 cm. 3 Izokratyczna seryjna, dwutłokowa pompa wysokociśnieniowa z wbudowanym degazerem eluentu o ciśnieniu maksymalnym 35 MPa i zakresie przepływu od 0,05 do 5,0 ml/min. 4 Cyfrowy detektor konduktometryczny kompatybilny z tłumikami samoregenerującymi się o szerokim zakresie pomiarowym 0 - 15 000 µS i celą termostatowaną w zakresie od przynajmniej 7oC powyżej temperatury pokojowej do minimum 55oC. 5 Termostat kolumn chromatograficznych pracujący w zakresie od minimum 5oC powyżej temperatury pokojowej do minimum 60oC. 6 Samoregenerujący się tłumik/wzmacniacz anionowy typu membranowego o minimalnej pojemności tłumienia 200 µeq/min i objętości martwej maksymalnie 50 ml. 7 Program komputerowy wraz z odpowiednią kartą przetwornika pracujący w systemie Windows XP Professional służący do zarządzania , kontrolowania i diagnozowania chromatografu jonowego. Program powinien umożliwiać: zbieranie i obróbkę danych, przeprowadzenie analizy jakościowej i ilościowej oraz kalibracji, tworzenie i przesyłanie baz danych, komunikację z komputerem typu PC za pomocą złącza USB 8 Kolumna analityczna (4 x 250 mm) z kolumną ochronną (4 x 50 mm) do analizy chlorków i fluoroboranów o pojemności minimum 180 µeq. Kolumna musi pracować w zakresie pH od 0 do 12. 9 Kolumna analityczna (4 x 250 mm) z kolumną ochronną (4 x 50 mm) do analizy trifluorooctanów o pojemności minimum 60 meq. Kolumna musi pracować w zakresie pH od 2 do 11. Konieczne jest dostarczenie aplikacji - przynajmniej chromatogramu z opisem warunków (rodzaj kolumny i eluentu, przepływ, rodzaj detekcji konduktometrycznej - z tłumieniem, lub bez), gdzie przedstawione będzie oznaczanie TFA w peptydach za pomocą proponowanej kolumny analitycznej. Dodatkowe informacje (opis metody, granica wykrywalności, granica oznaczalności będą cennym atutem. Aplikacja może być w języku angielskim lub polskim. 10 Komputer do zbierania danych pracujący pod systemem Windows XP Professional o konfiguracji nie gorszej niż: typu desk-top z procesorem Intel Core Duo o częstotliwości 1,86 GHz, 1024 MB RAM, dysk 80 GBa, napędem DVD-ROM, monitorem LCD 19 i drukarką laserową.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szafa termostatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja Techniczna Szafa Termostatyczna 1. minimalne wymiary wewnętrzne: (po zamknięciu wewnętrznych szklanych drzwiczek) szerokość x wysokość x głębokość 45 cm x 60 cm x 30 cm x 2. podwójne drzwi: zewnętrzne pełne, wewnętrzne (podglądowe) szklane 3. elektroniczna regulacja temperatury 4. zakres temperatury od 20 - 40 st. C 5. wymuszony obieg powietrza 6. jednorodność temperatury 0,5 st. C 7. regulacja temperatury co 0,2 st. C 8. sygnalizator przekroczenia zadanej temperatury 9. zewnętrzny wyświetlacz 10.oświetlenie wewnętrzne 11.gwarancja min 12 m-cy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: mieszadło magnetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja techniczna Mieszadło Magnetyczne 1. Maksymalna objętość płynu 4 1 2. Zasilanie 240V- 50/60 Hz 3. Zakres regulacji obrotów - 0+1250 obr./min 4. Zakres temperatur: od temp. otoczenia do 300st.C 5. Czujnik temperatury medium 6. Elektroniczny termometr kontaktowy 7. Materiał płyty grzejnej: stal nierdzewna , odporna chemicznie 8. Gwarancja min. 12 miesięcy 9. Autoryzowany przez producenta serwis w Polsce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.