Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-10
Opole: Cz. I Zakup i dostawa tonerów do kserokopiarek na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.
Cz. II Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (na potrzeby Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013).
Cz. III Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Numer ogłoszenia: 364862 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cz. I Zakup i dostawa tonerów do kserokopiarek na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Cz. II Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (na potrzeby Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013). Cz. III Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. I Zakup i dostawa tonerów do kserokopiarek na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Cz. II Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (na potrzeby Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013). Cz. III Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w osobnych załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części I, części II, części III.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Cz. I Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1)gdy wystąpią okoliczności które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (takie jak choroba wykonawcy, wypadek drogowy, pożar, wichura, powódź itp.) nie wynikające z zaniedbań któreś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2)gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca /na terenie miasta Opola/, 3)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa , 4)gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 5)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów technologicznych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy do 30 % jego wartości brutto, 6)gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Cz. II Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1)gdy wystąpią okoliczności które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (takie jak choroba wykonawcy, wypadek drogowy, pożar, wichura, powódź itp.) nie wynikające z zaniedbań któreś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2)gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca /na terenie miasta Opola/, 3)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa , 4)gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 5)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów technologicznych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy do 30 % jego wartości brutto, 6)gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Cz. III Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1)gdy wystąpią okoliczności które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (takie jak choroba wykonawcy, wypadek drogowy, pożar, wichura, powódź itp.) nie wynikające z zaniedbań któreś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2)gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca /na terenie miasta Opola/, 3)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa , 4)gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 5)gdy nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów technologicznych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy do 30 % jego wartości brutto, 6)gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwo.opole.pl/bip/index.php?id=1077
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych DOA, pok. 136 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych DOA, pok. 136 ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cz. I - Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Cz. II - Przedmiot umowy współfinansowany jest przez Unię Europejską - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach Schematu II pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa tonerów do kserokopiarek na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zakup i dostawa tonerów do kserokopiarek na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (na potrzeby Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego (na potrzeby Schematu II Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013). Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cz. III Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. III Zakup tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w osobnym załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - odpowiednio dla: części III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.