eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Wrocław: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 364834 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280498 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących tablic rejestracyjnych w ilościach: 1) samochodowych, do przyczep: jednorzędowych 49 000 szt.; 2) samochodowych, do przyczep: dwurzędowych 800 szt.; 3) motocyklowych 2 100 szt.; 4) motorowerowych 900 szt. których parametry określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 186 poz. 1322 ze zm.) i rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 2. Kod CPV przedmiotu zamówienia: 30.19.50.00-2 tablice ; 44.42.34.00-5 znaki i podobne elementy;14.70.00.00-8 metale zwykłe 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) dostawa tablic odbywać się będzie partiami według zgłaszanych zamówieniami potrzeb w terminie do 7 dni do Wydziału Komunikacji ( parter ) Starostwa Powiatowego we Wrocławiu w godzinach pracy tj. 8.00-15.00 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131, 5) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę. 6) Mile widziane ale niekoniecznie wymagane przez Zamawiającego jest bezpłatne udostepnienie Zamawiającemu oprogramowania komputerowego służącego do zarządzania zamówieniem dotyczącym tablic rejestracyjnych (np. zamawianie, ewidencja, rozliczanie, kontrola, statystyka, itd.). 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 75a ust.3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku - raz na kwartał. 5) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 5. Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia wydania tablic i zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na nowe w przypadku dostarczenia wadliwych tablic a także zużycia się tablic nie wynikającego z wadliwej ich eksploatacji przed upływem okresu gwarancyjnego, w terminie 10 dni od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 14.70.00.00 - Metale zwykłe 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROB Sp. z o.o., ul. Berenta 18, 51-152 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298848,00

  • Oferta z najniższą ceną: 298848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 382272,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.