eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosów Lacki › Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów kl. I -III szkół podstawowych w Kosowie Lackim, Rytelach Święckich i Wólce Okrąglik realizowanego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-371/11 pt. Wsparcie na szkolnym starcie - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów przez zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych dla uczniów kl. I-III szkół podstawowych na terenie gminy Kosów Lacki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Kosów Lacki: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów kl. I -III szkół podstawowych w Kosowie Lackim, Rytelach Święckich i Wólce Okrąglik realizowanego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-371/11 pt. Wsparcie na szkolnym starcie - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów przez zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych dla uczniów kl. I-III szkół podstawowych na terenie gminy Kosów Lacki
Numer ogłoszenia: 36482 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół w Kosowie Lackim , ul. Armii Krajowej 6, 08-330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie, tel. 25 787-94-94, faks 25 787-94-94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów kl. I -III szkół podstawowych w Kosowie Lackim, Rytelach Święckich i Wólce Okrąglik realizowanego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-371/11 pt. Wsparcie na szkolnym starcie - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów przez zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych dla uczniów kl. I-III szkół podstawowych na terenie gminy Kosów Lacki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów kl. I- III szkół podstawowych w Kosowie Lackim, Rytelach Święckich i Wólce Okrąglik w ramach projektu systemowego nr PO KL. 09.01.02-14-371 /11 - Wsparcie na szkolnym starcie - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów przez zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych dla uczniów kl. I-III szkół podstawowych na terenie gminy Kosów Lacki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W związku ze specyfiką zajęć dodatkowych zamówienie zostaje podzielone na XXII części Wykonawcy zobowiązani będą świadczyć usługi edukacyjne w oparciu o przygotowany przez siebie program uwzględniający indywidualne potrzeby uczniów wynikające z przeprowadzonej diagnozy, umożliwiający realizację celów projektu oraz opracowany wspólnie z koordynatorem projektu oraz dyrektorem szkoły harmonogram zajęć dodatkowych zgodny z Harmonogramem realizowanego projektu zaakceptowanego przez koordynatora projektu oraz dyrektora szkoły . Szczegółowy zapis obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie umowy będącym załącznikiem nr 2do SIWZ Jednostka 1godz. w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zakres, liczbę i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają szczegółowe zadania stanowiące części zamówienia od I do XXII . Dokładny opis poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ Część I Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim (grupa I ) 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 oraz 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część II Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim (grupa II ) 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 oraz 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część III Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim (grupa III ) 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 oraz 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część IV Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim (grupa IV ) 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 oraz 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część V Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - grupa I - 30 godz w roku szkolnym 2011/12 i 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część VI Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - grupa II - 30 godz w roku szkolnym 2011/12 i 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część VII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - grupa III - 30 godz w roku szkolnym 2011/12 i 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część VIII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - grupa IV- 30 godz w roku szkolnym 2011/12 i 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część IX Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - jedna grupa - 30 godz w roku szkolnym 2011/12 i 31 godz. w roku szkolnym 2012/13X Część X Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - jedna grupa- 30 godz w roku szkolnym 2011/12 i 30 godz. w roku szkolnym 2012/13 Część XI Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły podstawowej w Rytelach Święckich )- grupa I - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły podstawowej w Rytelach Święckich )- grupa II - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XIII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Rytelach Święckich - jedna grupa - 30 godz w roku szkolnym 2011/12 Część XIV Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Rytelach Święckich - jedna grupa - 30 godz w roku szkolnym 2011/12 Część XV Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik - jedna grupa - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XVI Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik - jedna grupa - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XVII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć twórczości spontanicznej rozwijających zainteresowania i zdolności uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik - jedna grupa - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XVIII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik - jedna grupa - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XIX Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć integracyjnych kształtujących niestereotypowe postrzeganie ról społecznych niezależnie od płci dla uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik - jedna grupa - 50 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XX Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik grupa I - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XXI Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik grupa II - 30 godz. w roku szkolnym 2011/12 Część XXII Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć korygujących wady postawy przez pływanie na basenie dla uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik - 30 wyjazdów w roku szkolnym 2011/12 W skład usługi wchodzą: - zapewnienie dowozu dzieci na trasie Wólka Okrąglik -Sokołów Podlaski -Wólka Okrąglik - zakup karty wstępu grupy na basen - opieka instruktora pływania - opieka nad uczniami podczas przejazdu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawijący uzna spełnienie warunku jeśli Wykonawca a) jest wpisany do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Osoby fizyczne ubiegające się o udzielenie zamówienia posiadają: a) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, b)kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400 odpowiednie do zajmowania stanowiska nauczyciela kl. I-III szkół podstawowych c) wykształcenie wyższe pedagogiczne z kwalifikacjami do zajęć specjalistycznych opisanymi dla każdego z zadań w tabeli nr 1 stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków opisanych w art.22.ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych Ocena spełnienia warunku dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż Zamawiający nie nakłada na Wykonawców części od I do XXI żadnych wymogów dotyczących dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części XXII udokumentuje dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem umożliwiającym jednorazowy przewóz 9 dzieci wraz z opiekunem. Ocena spełnienia warunku dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby fizyczne ubiegające się o udzielenie zamówienia posiadają: a) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, b)kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli /Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400 odpowiednie do zajmowania stanowiska nauczyciela kl. I-III szkół podstawowych c) wykształcenie wyższe pedagogiczne z kwalifikacjami do zajęć specjalistycznych opisanymi dla każdego z zadań w tabeli nr 1 stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ lub Wykonawca dysponuje dla określonych części zamówienia co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą stopień awansu minimum - nauczyciela kontraktowego ,wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne w zakresie niezbędnym do realizacji specyfiki poszczególnych zadań stanowiących części od I - XXII zamówienia i opisane w Tabeli nr I , będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna , że Wykonawca jest w sytuacji Finansowo ekonomicznej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków opisanych w art.22.ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych Ocena spełnienia warunku dokonywana według formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Osoby fizyczne nie podlegające wpisowi do rejestru lub zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej, ubiegające się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz doświadczenie opisane dla poszczególnych części Zamówienia w Tabeli nr 1 będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy -uwzględniający cenę jednostkową brutto za 1 godz. lekcyjną usługi zawierającą wszelkie koszty związane z realizacją usługi będącej przedmiotem zamówienia dla określonej jego części, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 4.Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikację zawodowe osób, które będą realizować określone części zamówienia tj. kserokopię aktu nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego oraz kserokopię dyplomu spełniania wymagań dotyczących potwierdzenia wykształcenia i kwalifikacji określonych: Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5.Podpisany i parafowany Projekt umowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: a . zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy; b. zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy; c. w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; d. w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; e. w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy f. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,kosowlacki.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół 08-330 Kosów Lacki, ul Armii Krajowej 6 Budynek liceum Ogólnokształcącego w Kosowie Lackim.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół 08-330 Kosów Lacki, ul Armii Krajowej 6 Budynek liceum Ogólnokształcącego w Kosowie Lackim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów Kl. I -III szkół podstawowych w Kosowie Lackim, Rytelach Święckich i Wólce Okrąglik realizowanego w ramach Programu operacyjnego Kapitał Ludzki jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu nr POKL.09.01.02-14-371/11 pt. Wsparcie na szkolnym starcie - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów przez zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych dla uczniów kl. I-III szkół podstawowych na terenie gminy Kosów Lacki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania - Grupa 1, uczniowie z kl. I zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 godz. oraz od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.2013- 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania - Grupa 2 uczniowie z kl. I Zajęcia dodatkowe odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 godz. oraz od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.2013 - 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim (grupa III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania- Grupa 3 uczniowie z kl. II Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 godz. oraz od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.20 - 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania - Grupa 4 uczniowie z kl. II Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 godz. oraz od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.201- 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - grupa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych grupa I /m - uczniowie z kl. II Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 godz. oraz od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.2013 - 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim - grupa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- uczniowie z kl. II grupa II/ m Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 h, od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.2013 - 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -grupa III/m - uczniowie z kl. III Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -gr. IV/ m - uczniowie z kl. III Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 godz. od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.2013 - 30 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy - uczniowie klas I-III Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 h, od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.2013 - 31 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych ze Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Kosowie Lackim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematycznych i przyrodniczych - uczniowie klas II-III Zajęcia odbywać się będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 - 30 h, od dnia 03.09.2012 do dnia 30.06.2013 - 30 godz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły Podstawowej w Rytelach Święckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania grupa 1R uczniowie kl.I - 30 godz. realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły podstawowej w Rytelach Święckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania grupa 1R uczniowie kl.I - 30 godz. realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły podstawowej w Rytelach Święckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania - grupa 2 R uczniowie kl. III - 30 godz. realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Rytelach Święckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych z - grupa 3 R- uczniowie kl. I-III - 30 godz . realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej w Rytelach Święckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 4R- uczniowie kl. I-III - 30 godz realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej- kl. I-III jedna grupa - 30 godz. Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -grupa kl. I-III- 30 godz. Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć twórczości spontanicznej rozwijających zainteresowania i zdolności uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia twórczości spontanicznej rozwijających zainteresowania i zdolności uczniów z jedna grupa uczniów kl. I-III - 30 godz. Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia gimnastyki korekcyjnej grupa uczniów kl. I-III - 30 godz. Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć integracyjnych kształtujących niestereotypowe postrzeganie ról społecznych niezależnie od płci dla uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia integracyjne kształtujące niestereotypowe postrzeganie ról społecznych niezależnie od płci - grupa uczniów kl. I-III - 50 godz. Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania grupa 1 W - 30 godz. Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania grupa 2W - 30 godz. Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia korygujące wady postawy przez pływanie na basenie dla uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia korygujące wady postawy przez pływanie na basenie dla uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Franciszka Patrona Ekologów w Wólce Okrąglik - 30 godz. W skład usługi wchodzą: - zapewnienie dowozu dzieci na trasie Wólka Okrąglik -Sokołów Podlaski -Wólka Okrąglik - opłata za wstęp grupy na basen - opieka instruktora pływania - opieka nad uczniami podczas przejazdu Zajęcia realizowane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.