eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Modernizacja i rozbudowa Podkarpackiego Centrum Onkologii.Budowa bunkra dla akceleratora wysokoenergetycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Rzeszów: Modernizacja i rozbudowa Podkarpackiego Centrum Onkologii.Budowa bunkra dla akceleratora wysokoenergetycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 36481 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa Podkarpackiego Centrum Onkologii.Budowa bunkra dla akceleratora wysokoenergetycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu inwestycyjnym p.n.: Modernizacja i rozbudowa Podkarpackiego Centrum Onkologii. Przedmiot Zamówienia: Budowa bunkra dla akceleratora wysokoenergetycznego, dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także załączony do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załączniki, będące integralną częścią SIWZ. Dokumentacja projektowa i s.t.w. i o.r. w formie pisemnej znajdują się w Dziale Inwestycji ( budynek J zamawiającego, natomiast w formie elektronicznej dokumentacja ta została zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wg kosztorysu inwestorskiego wynosi : 2 180 576,23 zł netto. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 436 115,25 zł, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Łączna całkowita wartość szacunkowa zamówienia wynosi 2 616 691,48 zł netto. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert : - alternatywnych, - częściowych, - równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 21 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 )posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz wymagane do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia posiadane przez kierownika budowy, kierowników robót branżowych wyszczególnionych w pkt. 2 poniżej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, by: a) kierownik budowy posiadał wykształcenie wyższe budowlane oraz doświadczenie zdobyte przy budowie min. 1 bunkra i doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień budowlanych min. 5 lat, b) kierownicy robót branżowych posiadali min. wykształcenie średnie oraz doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień budowlanych min. 4 lata. Do kierowników tych zaliczamy: -kierowników robót instalacji sanitarnych, -kierowników robót instalacji elektrycznych, -kierowników robót wentylacji i klimatyzacji, -kierowników robót instalacji teletechnicznych. Wymienione w pkt.2 a ,b osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Przedstawić Wykaz osób wg wzoru załączonego do SIWZ, dokładnie wypełniony, przedstawić osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia - kierownika budowy. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał : a) na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową do tej wysokości, potrzebną do zrealizowania pierwszego etapu robót , po którego odbiorze możliwa będzie zapłata pierwszej faktury VAT za wykonane roboty w terminie opisanym w ofercie. b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych); 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Przedstawić niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie braku wykluczenia z postępowania. 5.1.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz wymagane do wykonania przedmiotu zamówienia uprawnienia posiadane przez kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, do których to kierowników zaliczamy: -kierowników robót instalacji sanitarnych, -kierowników robót instalacji elektrycznych, -kierowników robót wentylacji i klimatyzacji, -kierowników robót instalacji teletechnicznych. Proszę w ofercie przedstawić także kserokopię uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy osób wymienionych w tym punkcie). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga , by: -kierownik budowy posiadał wykształcenie wyższe budowlane oraz doświadczenie zdobyte przy budowie min. 1 bunkra i doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień budowlanych min. 5 lat, -kierownicy robót branżowych posiadali min. wykształcenie średnie oraz doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień budowlanych min. 4 lata. Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. Wykonawcy winni załączyć dokładnie wypełniony wykaz oraz przedstawić osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia - kierownika budowy i kierowników robót branżowych wyżej wymienionych. Osoby te muszą spełniać postawione warunki. 7. Zdolność ekonomiczna i finansowa: a) Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji o posiadanych środkach Zamawiający wymaga , by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości, co najmniej 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową do tej wysokości, potrzebnych do zrealizowania pierwszego etapu robót , po którego odbiorze możliwa będzie zapłata pierwszej faktury VAT za wykonane roboty w terminie opisanym w ofercie. Wyjaśnienie: Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci np. saldo wyraża się kwotą xxxxx-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. b) Zamawiający wymaga w ofercie przedstawienia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 1 000 000 zł (słownie: jeden milion złotych); Wyjaśnienia i dodatkowe informacje: W przypadku oferty składanej przez np. konsorcjum potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania ubezpieczenia w zakresie OC prowadzonej działalności gospodarczej na konkretną kwotę wystarczające do spełnienia warunku podmiotowego będzie ,jeżeli polisa lub inny dokument będzie wystawiona na jeden z tych podmiotów (np. lider konsorcjum). Jeśli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa np. w połowie realizacji umowy, to wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przedłużenia terminu ubezpieczenia i przedłożenia zamawiającemu stosownej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie ubezpieczenia. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz warunkami opisanymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Załącznik do SIWZ). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć stosowne oświadczenie, wg wzoru załączonego do SIWZ. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1. Wypełniony w całości i podpisany : a) Formularz cenowy wg wzoru załączonego do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, z zachowaniem kolejności pozycji jak w Przedmiarze robót, c) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie wstępnego Harmonogramu Robót, z podziałem na etapy robót, czas wykonania i wartości tych robót. Tak sporządzony Harmonogram, po akceptacji (ewentualnej modyfikacji) i podpisaniu przez Zamawiającego, będzie stanowił załącznik do umowy oraz podstawę do rozliczania i fakturowania zakończonych etapów robót. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej ze zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. UWAGA: Wykonawcy występujący wspólnie : Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo (może to wynikać także z umowy konsorcjum), o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum lub spółkę cywilną .W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum , co też będzie prawidłowe. g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik,partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub nazwę lidera konsorcjum ,zgodnie z przedstawianym pełnomocnictwem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, pok. nr 9 bud. J. Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2,w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/I/4/08, Postępowanie nr 8. W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert ze względu na program winno być: Cena brutto oferty - 100%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.