eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Wykonanie remontu dziesięciu budynków mieszkalnych w gminie Cedry Wielkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Cedry Wielkie: Wykonanie remontu dziesięciu budynków mieszkalnych w gminie Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 364806 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie , ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dziesięciu budynków mieszkalnych w gminie Cedry Wielkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Kiezmark, ul. Serowa 2/2 -remont dachu obejmujący: wymianę pokrycia na blacho dachówkę, wymianę rynien i rur spustowych, wykonanie obróbek blacharskich oraz utylizację płyt azbestowych; -wymianę stolarki okiennej -wykonanie podłogi z wykładziny rulonowej tekstylnej -wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej -wykonanie okładzin ścian płytami gipsowymi -wykonanie robót malarskich II.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Kiezmark, ul. Serowa 2/4 -remont dachu obejmujący: wymianę pokrycia na blacho dachówkę oraz utylizację płyt azbestowych -wymianę rynien i rur spustowych oraz wykonanie obróbek blacharskich; -wymianę stolarki okiennej; -wykonanie podłogi z wykładziny rulonowej tekstylnej; -wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem; -wykonanie okładzin ścian płytami gipsowymi; -wykonanie robót malarskich. III.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Koszwały ul. Kasztanowa 2/1 -remont dachu obejmujący: wymianę pokrycia z dachówki na blacho dachówkę, wymianę rynien i rur spustowych oraz wykonanie obróbek blacharskich; -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych -wykonanie ocieplenia stropu i ścian fundamentowych -wymiana stolarki drzwiowej -wykonanie opaski wokół budynku IV.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Koszwały, ul. Kasztanowa 6/5 -remont pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, wymianę rynien i rur spustowych oraz wykonanie obróbek blacharskich; -wykonanie ocieplenia i elewacji ścian budynku; -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki -wykonanie posadzki z płytek terrakota -wykonanie balustrady, wycieraczek i daszku nad wejściem V.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Koszwały, ul. Spacerowa 27/5 -Remont pokrycia dachu oraz wykonanie obróbek blacharskich; -Wykonanie instalacji c.o. wraz z piecem 10kV -Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -Wykonanie podłogi z wykładziny rulonowej tekstylnej -Wykonanie izolacji cieplnej -Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem; -Wykonanie okładziny ścian płytami gipsowymi; -Wykonanie robót malarskich VI.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Koszwały, ul. Spacerowa 27/2 -Wykonanie remontu obróbek blacharskich -Wykonanie ocieplenia ścian -Wykonanie instalacji c.o. wraz z piecem 10kV -Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -Wykonanie podłogi z wykładziny rulonowej tekstylnej -Wykonanie izolacji cieplnej -Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem; -Wykonanie okładziny ścian płytami gipsowymi; -Wykonanie robót malarskich VII.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Koszwały, ul. Spacerowa 4/3 -remont pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, wymianę rynien i rur spustowych oraz wykonanie obróbek blacharskich; -wykonanie ocieplenia i elewacji ścian budynku; -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki -wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej -Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem; -Wykonanie okładziny ścian płytami gipsowymi; -Wykonanie robót malarskich VIII.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Koszwały, ul. Spacerowa 18/5 -Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -Wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej i płytek terrakota -Wymiana grzejników -Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem; -Wykonanie okładziny ścian płytami gipsowymi; -Wykonanie robót malarskich IX.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Cedry Małe, ul. Klonowa 5/2 -wykonanie ocieplenia elewacji ścian budynku; -Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki -wykonanie opaski o cokołu wokół budynku -wykonanie wycieraczek i daszku nad wejściem X.Remont budynku mieszkalnego w miejscowości Cedry Małe, ul. Wiślana 5/2 -Wymiana stolarki drzwiowej -Wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej i płytek terrakota -Wymiana grzejników -Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem; -Wykonanie okładziny ścian płytami gipsowymi; -Wykonanie robót malarskich W/w budynki mieszkalne są zamieszkałe. Obowiązki Wykonawcy a)wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp b)przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej przy zachowaniu optymalizacji wykonania c)teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Prace niebezpieczne właściwie oznakować zgodnie z przepisami bhp d)w czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał mieszkańcom i instytucjom dojazdu do posesji, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niebezpieczne urządzenia prowizoryczne e)na własny koszt doprowadzić energię elektryczną i wodę na teren budowy stosownie do potrzeb; f)na własny koszt podłączyć liczniki zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponosić koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; g)na własny koszt wykonać zapewnić ochronę (m.in. przed kradzieżą) znajdującego się na nim mienia, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracy; h)powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych - nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót; i)udział w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; j)po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszej umowy na własny koszt uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót; k)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami; l)ubezpieczyć budowę i roboty z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi; m)na własny koszt do bieżąco utrzymywać czystość na terenie budowy; n)na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót; o)natychmiastowo usunąć wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; p)przerwać roboty na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczyć wykonywane roboty przed ich zniszczeniem; q)przeprowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401 z późn. zm.); r)protokolarnie przejąć teren budowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 niniejszej umowy; s)wykonać zamówienie z materiałów, odpowiadających wymogom, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dokumentacji projektowej (przedmiarze robót). t)przedstawić na etapie realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla materiałów używanych do realizacji zamówienia; u)uczestniczyć w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; v)zgłosić w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przez upływem gwarancji i rękojmi za wady. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji technicznej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamówienia uzupełniające obejmować będzie swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej Specyfikacji.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) 2. Termin wniesienia wadium: 10.10.2012r. do godz. 11:00 3. wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: a)Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 b)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)Gwarancjach bankowych d)Gwarancjach ubezpieczeniowych e)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 3 lit. a. z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony - remont budynków mieszkalnych. 5. Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. 8. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał dokumentu wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia jest przez zamawiającego wymagane. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w realizacji: co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na remoncie 3 budynków mieszkalnych o minimalnej wartości 100 tys. zł brutto każda. Wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane muszą być zakończone i odebrane przez ich zleceniodawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący potencjału technicznego za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznany zostanie taki, który dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.: -jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji min. dwóch zamówień polegających na remoncie 3 budynków mieszkalnych o minimalnej wartości 100 tys. zł brutto każda. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394 z 2008r.), umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane tej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz oferty; 2)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ.; 3)W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale I pkt. V ppkt. 1b SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: I.Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: a)w przypadku podjętej przez Zamawiającego decyzji o: -zmianie rodzajów materiałów budowlanych, -rezygnacji z wykonania niektórych robót, b)w przypadku wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, c)w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych a zakres tych robót ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, d)z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, e)z powodu siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie, w szczególności burze, trzęsienie ziemi, powódź, pożar, epidemia lub inna katastrofa naturalna, wojna wypowiedzianej lub nie, zamieszki, działań wroga, sabotażu, inwazji, ograniczeń wynikających z kwarantanny, strajków, lock - outów, działań władz naczelnych lub lokalnych, jeśli strona wywodząca wystąpienie siły wyższej powiadomiła drugą stronę po wystąpieniu okoliczności siły wyższej. Okoliczności siły wyższej nie będą brane pod uwagę, jeżeli nie powiadomiono o nich drugiej strony na piśmie jak określono powyżej. f)w przypadku wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót, g)w przypadku znalezienia na terenie budowy przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, których termin usuwania będzie miał wpływ na termin realizacji robót. h)w przypadku wstrzymania realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i)na skutek konieczności częściowego oddania do użytku przedmiotu zamówienia j)w związku z koniecznością zapewnienia finansowania zamówienia w sytuacji, gdy Zamawiający chwilowo nie będzie posiadał środków na zapłatę wynagrodzenia dla Wykonawcy. II.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy a)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę. III.Inne zmiany a)w zakresie kluczowego personelu wykonawcy na osobę o równoważnych uprawnieniach, jak określone w SIWZ, b)zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, c)zmiana przez Wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d)zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez zamawiającego e)wystąpienia koniecznych robót zamiennych podyktowanych obiektywną koniecznością zmiany technologii wykonania robót budowlanych potwierdzoną przez Inspektora Nadzoru

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urzędu Gminy Cedry Wielkie w Cedrach Wielkich ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie pok. Nr 17 ( sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.