eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Rozbudowa sali obsługi klienta oraz pomieszczeń magazynowych na potrzeby egzekucji w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 59"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36478

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Rozbudowa sali obsługi klienta oraz pomieszczeń magazynowych na potrzeby egzekucji w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 59"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Skarbowy, do kontaktów: Bogumił Kuźbik, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392400, fax 089 5392600, e-mail: us2813@wm.mofnet.gov.pl, www.olsztyn.is.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., Wanda Łaguna, Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5274586, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych sp. z o.o., Wanda Łaguna, ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5275486, fax 089 5275358, e-mail: dokumentacja@wpui.olsztyn.pl, www.wpui.olsztyn.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. "Rozbudowa sali obsługi klienta oraz pomieszczeń magazynowych na potrzeby egzekucji w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Olsztynie przy ul. Piłsudskiego 59". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z rozbudową sali obsługi klienta oraz pomieszczeń magazynowych na potrzeby egzekucji w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Olsztynie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Obiekt składa się z jednej bryły o 1 kondygnacji nadziemnej, 1 kondygnacji podziemnej. Powierzchnie: bryła dobudowana: pow. całkowita - 356,9 m kw., kubatura - 1 248,0 m szesc. bryła modernizowana: pow. całkowita - 310,1 m kw.; kubatura - 1 074,0 m szesc. Szcegółowy zakres prac precyzują załączone do SIWZ: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: dobudowę do istniejącego budynku nowej bryły o wymiarach 8,92 x 19,72 i dwóch kondygnacjach, powiązana funkcjonalnie z obiektem istniejącym, modernizację istniejącej bryły, instalacje wod - kan; c.o.; elektryczne; komunikację. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1.) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przetargiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty I. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu i do zawarcia umowy - załączone pełnomocnictwo, III. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, IV. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty I. Średnioroczne przychody wykonawcy za ostatnie 3 lata obrotowe (2002, 2003, 2004 r.) - na podstawie rachunku zysków i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 2 mln zł; II. Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu , informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. III. Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub mieć dostęp do linii kredytowych wystarczających do zapewnienia wymaganych przepływów pieniężnych przez okres obowiązywania umowy. W każdej sytuacji kwota środków własnych lub kredytu dostępna wyłącznie na wykonanie umowy objętej niniejszym przetargiem (tj. nie zaangażowana dla innych robót) powinna wynosić nie mniej niż 0,5 mln PLN. Na potwierdzenie wykonawca złoży informację o rachunku bankowym oraz informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie własnych środków finansowych lub dostęp do linii kredytowej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; IV. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (kontraktowa) na wartość nie niższą niż 0,5 mln PLN. V. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty I. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, tj. 2000r. do 2005r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: wykonał co najmniej dwa zadania o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, każda robota o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł i o kubaturze powyżej 1 000 m sześc. Warunek ten musi zostać spełniony łącznie II. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (personel kluczowy), posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnej, elektrycznej, zgodnie z polskim Prawem budowlanym. Należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Cały kluczowy personel proponowany przez wykonawcę musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do robót objętych niniejszym przetargiem, zgodnie z poniższymi wymaganiami. Wykonawca przedstawi informacje o kandydatach na poszczególne stanowiska posiadających wymagane doświadczenie, zgodnie z opisem przedstawionym poniżej. - Kierownik budowy - 1 osoba - 5 lat doświadczenia ogółem - 3 lata doświadczenia w robotach podobnych; Analogicznie: - Kierownik robót budowlanych - 1 - 5 - 3; - Kierownik robót sanitarnych - 1 - 5 - 3; - Kierownik robót elektrycznych - 1 - 5 - 3; III. Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do następujących urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania robót: 1. Dźwig samojezdny - Udźwig minimum 8 t - 1 szt. 2. Spycharka gąsienicowa min. 100 KM - 1 szt. 3. Koparka o poj. naczynia roboczego min. 0,60 m sześc. - 2 szt. 4. Samochód do transportu betonu z mieszalnikiem min. 6 m sześc. z pompą do betonu - 2 szt. 5. Samochody samowywyładowawcze min. 10 t - 2 szt. IV. Dane dotyczące robót wykonywanych przez podwykonawców, zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót branżowych instalacyjnych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.09.2005, cena - 366 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.09.2005, godzina 11:30, Urząd Skarbowy w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.