eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce › Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem na potrzeby klubów sportowych z gminy Modliborzyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Modliborzyce: Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem na potrzeby klubów sportowych z gminy Modliborzyce
Numer ogłoszenia: 364758 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297958 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63, 23-310 Modliborzyce, woj. lubelskie, tel. 015 8715079, faks 015 8717102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem na potrzeby klubów sportowych z gminy Modliborzyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem na potrzeby klubów sportowych z gminy Modliborzyce. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Roboty remontowe wewnętrzne, w skład których wchodzą: - szlifowanie i trzykrotne lakierowanie istniejącej podłogi drewnianej, - skucie oraz szlifowanie istniejącej posadzki lastrykowej, - wykonanie warstwy wyrównawczej po zagruntowaniu podłoża, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych gres szkliwowy, - odbicie istniejących tynków oraz wykonanie nowych, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną po wcześniejszym przygotowaniu i zagruntowaniu powierzchni, - wykucie z muru i wstawienie nowego okna PCV oraz drzwi wewnętrznych i zewnętrznych aluminiowych, - odnowienie parapetów i wymiana kratek wentylacyjnych, - wykonanie nowych łazienek. 2) Roboty remontowe zewnętrzne, w skład których wchodzą: - wykonanie elewacji - docieplenie ścian budynku styropianem i tynk mineralny, obróbka drzwi zewnętrznych, - wykonanie płyty wejściowej przed drzwiami zewnętrznymi. 3) Wykonanie instalacji elektrycznej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, stanowiące integralną część SIWZ. 4. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy. 5. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w każdym przypadku, w którym dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót posługują się znakami towarowymi, patentami lub oznaczeniem pochodzenia. 7. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, by parametry i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo - Produkcyjny RENOWACJA Stanisław Krawczyk, ul. Krótka 23, 23-300 Janów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144157,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111882,84

  • Oferta z najniższą ceną: 111882,84 / Oferta z najwyższą ceną: 166530,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.