To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364753 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Wojkowice: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2016
oraz spłatę zadłużenia długoterminowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 352045-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojkowice, krajowy numer identyfikacyjny
27625754100000, ul.
ul. Sobieskiego
,
42580
Wojkowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 7695066 w. 11, 15, faks
327 695 073, e-mail
m.michta@wojkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Wojkowice planowanego na rok 2016 oraz spłatę zadłużenia długoterminowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIO.271.74.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w łącznej wysokości - 2 500 000,00 zł, przeznaczonego na sfinansowanie planowanego w 2016 r. deficytu budżetowego Gminy Wojkowice (2 202 000,00 zł) oraz spłatę zadłużenia długoterminowego (298 000,00 zł). Środki finansowe pochodzące z kredytu przeznaczone w części dotyczącej pokrycia deficytu budżetowego przeznaczone są na dofinansowanie realizacji zadań inwestycyjnych w następujących orientacyjnych wartościach: - "Budowa kompleksu sportowego oraz przebudowa infrastruktury technicznej (wodociągowej, kanalizacyjnej i drogowej) przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Wojkowicach, ul. Jana III Sobieskiego 29" (1 900 000,00 zł), - "Budowa oświetlenia boiska treningowego przy ul. Kusocińskiego 1 w Wojkowicach" (52 000,00 zł), - "Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych; Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach, ul. Źrałków 1 w Wojkowicach" (125 000,00 zł), - "Budowa nawierzchni ul. Spokojnej w Wojkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą" (125 000,00 zł). Finansowanie planowanego deficytu budżetu w 2016 r. z kredytów zaplanowane zostało w budżecie Gminy Wojkowice na rok 2016. Planowana wartość kredytu pozostała do wykorzystania w 2016 r. wynosi - 2 500 000,00 zł. Spłata kredytu (spłata kapitału) rozpocznie się w 2018 r. i zakończy w 31 marca 2026 r. Wartość kredytu (przychody) zaplanowana została w budżecie na 2016 r.; wartości rat kapitałowych (rozchody) zaplanowane zostały w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2016-2020 (obejmującej swym zakresem czasowym lata 2016 - 2042). Wypłata kapitału winna nastąpić w jednej transzy na pisemny wniosek Zamawiającego w wysokości wskazanej we wniosku do wartości wskazanej w limicie, tj. do kwoty - 2 500 000,00 zł w terminie nie późniejszym niż 30 grudnia 2016 r., przy czym wartość transzy przekazana zostanie na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie, jednakże nie dłuższym, niż 7 dni licząc od daty otrzymania pisemnego wniosku Zamawiającego. Przewidywana wartość transzy to - 2 500 000,00 zł. Planowana spłata kapitału w latach - nieprzekraczalne limity, wg stanu na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania (z możliwością wcześniejszej spłaty w przypadku zmiany wieloletniej prognozy finansowej i wprowadzenia większych limitów w budżetach Zamawiającego w poszczególnych latach) - raty kapitału płatne kwartalnie w ostatnim dniu kwartału: - rok 2018 - 60 000,00 zł, - rok 2019 - 60 000,00 zł, - rok 2020 - 150 000,00 zł, - rok 2021 - 200 000,00 zł, - rok 2022 - 400 000,00 zł, - rok 2023 - 500 000,00 zł, - rok 2024 - 500 000,00 zł, - rok 2025 - 500 000,00 zł, - rok 2026 - 130 000,00 zł. Odsetki od kapitału, naliczane miesięcznie od kwoty przekazanej na rachunek bankowy Zamawiającego, płatne miesięcznie z dołu w ostatnim dniu miesiąca, począwszy od miesiąca przekazania pierwszej transzy kredytu. Zakładany termin spłaty ostatniej raty odsetek - 31 marca 2026 r. Jeżeli ostatni dzień miesiąca (kwartału) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, terminem spłaty raty kapitału lub odsetek jest pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym ustawowo od pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT607388.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 520333.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.