eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice › Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Gminy Studzienice na lata 2013-2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Studzienice: Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Gminy Studzienice na lata 2013-2020
Numer ogłoszenia: 364644 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice , ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.studzienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu inwestycyjnego dla Gminy Studzienice na lata 2013-2020.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie złotówkowego kredytu inwestycyjnego dla Gminy Studzienice na lata 2013-2020, w wysokości 339.347,00 zł (trzysta trzydzieści dziewięć tysięcy trzysta czterdzieści siedem 00/100) zł na warunkach i zasadach określonych w niniejszym SIWZ, który będzie wypłacany w transzach na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod 66113000-5 -usługi udzielenia kredytu. Okres kredytowania liczony jest od dnia postawienia kredytu do dyspozycji Kredytobiorcy do dnia 31.12.2020r. Kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie zadań inwestycyjnych Gminy Studzienice. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w placówce Wykonawcy zlokalizowanej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej następnego dnia po zawarciu umowy z Wykonawcą, nie wcześniej jednak niż po ustanowieniu prawnych zabezpieczeń spłaty kredytu. Zaciągnięcie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN), a w przypadku wejścia Polski do strefy EURO, przewalutowanie kredytu nastąpi bez dodatkowych opłat. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, ani kosztami niż określone w SIWZ, w szczególności w związku z udzieleniem kredytu Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku i udzieleniem kredytu. Kredyt będzie wypłacany na rzecz Zamawiającego w kilku transzach. Wykorzystanie kredytu następować będzie poprzez składanie przez Zamawiającego dyspozycji w tradycyjnej formie papierowej. Transze kredytu zostaną przekazane na rachunek Zamawiającego prowadzony przez PeKaO S.A. O/Bytów 72 1240 3783 1111 0000 4080 8822. Każda wypłata na rzecz Zamawiającego środków z kredytu będzie powodowała obniżenie kwoty kredytu dostępnego. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. Dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty udzielanego kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek innych opłat i prowizji (kosztów Zamawiającego) liczonych od niewykorzystanej kwoty kredytu. Ostateczny termin spłaty nastąpi do dnia 31.12.2020r. 1.1. Spłata kapitału: a) Spłata rat kapitałowych kredytu nastąpi w latach 2014-2020 w ratach kwartalnych z dochodów własnych budżetu gminy. b) Wysokość poszczególnych rat oraz terminy spłat określa poniższy harmonogram: Lp. Termin spłaty Kwota 1 31.03.2014 10 000,00 zł 2 30.06.2014 10 000,00 zł 3 30.09.2014 10 000,00 zł 4 31.12.2014 10 000,00 zł 5 31.03.2015 10 000,00 zł 6 30.06.2015 10 000,00 zł 7 30.09.2015 10 000,00 zł 8 31.12.2015 10 000,00 zł 9 31.03.2016 15 000,00 zł 10 30.06.2016 15 000,00 zł 11 30.09.2016 15 000,00 zł 12 31.12.2016 15 000,00 zł 13 31.03.2017 15 000,00 zł 14 30.06.2017 15 000,00 zł 15 30.09.2017 15 000,00 zł 16 31.12.2017 15 000,00 zł 17 31.03.2018 10 000,00 zł 18 30.06.2018 10 000,00 zł 19 30.09.2018 10 000,00 zł 20 31.12.2018 10 000,00 zł 21 31.03.2019 12.000,00 zł 22 30.06.2019 12 000,00 zł 23 30.09.2019 12 000,00 zł 24 31.12.2019 12 000,00 zł 25 31.03.2020 12 500,00 zł 26 30.06.2020 12 500,00 zł 27 30.09.2020 12 500,00 zł 28 31.12.2020 13 847,00 zł SUMA 339.347,00 zł c) W przypadku, gdy termin spłaty raty kapitałowej przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty raty w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego. d) Zamawiający wymaga zastosowania karencji w spłacie rat kapitałowych kredytu od daty uruchomienia transzy do dnia 31.03.2014r. e) Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia spłat poszczególnych rat kapitałowych, jak również spłatę rat w wysokości innej niż przedstawiona w harmonogramie, z zachowaniem okresu kredytowania (bez ponoszenia dodatkowych kosztów) 1.2. Spłata odsetek. a) odsetki od udzielonego kredytu Zamawiający będzie spłacał w ratach miesięcznych. b) w przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 1.3. Oprocentowanie kredytu, marża, prowizja: a) oprocentowanie kredytu ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększonej o stałą marżę banku, gdzie: - stopa bazowa - WIBOR 3M dla trzymiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań poprzedniego miesiąca spłaty kolejnej raty odsetkowej, - marża banku - stała dla całego okresu kredytowania, b) oprocentowanie naliczane będzie wyłącznie od kredytu rzeczywiście udzielonego, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a w roku przestępnym - 366 dni, c) dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę stawki WIBOR 3M w wysokości 2,74% z dnia 31.05.2013r. i stałej marży banku. Wyliczoną stopę oprocentowania należy przyjąć jako stałą w całym okresie kredytowania. Przyjęcie stawki WIBOR 3M z dnia 31.05.2013r. oraz założenie jednorazowego uruchomienia kredytu ma na celu wyłącznie wybór najkorzystniejszej oferty w niniejszym przetargu, d) prowizja od zaangażowanego kredytu będzie wynosiła - 0%. 1.4 Zabezpieczenia kredytu: a) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten mogą złożyć łącznie. b) dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej tj. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe, lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego - załącznik nr 6 do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokument składa każdy z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.studzienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, na parterze, w pokoju nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urzędzie Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, na parterze, w pokoju nr 2- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.