eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zakup dla Oddziału ZUS w Koszalinie samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500 kg .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Koszalin: Zakup dla Oddziału ZUS w Koszalinie samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500 kg .
Numer ogłoszenia: 364634 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dla Oddziału ZUS w Koszalinie samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500 kg ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dla Oddziału ZUS w Koszalinie samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500 kg . Opis samochodu - graniczne parametry techniczne, które musi spełnić pojazd oraz niezbędne wyposażenie: - ciężarowy, fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2011r. spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego; - nadwozie zamknięte typu furgon; - ładowność minimalna 900 kg; - dopuszczalna masa całkowita nie większa niż 3500 kg; - długość samochodu max 5 200mm; - wysokość samochodu bez ładunku max 2 315 mm; - szerokość samochodu po złożeniu lusterek bocznych max 2 200 mm; - wysokość przestrzeni ładunkowej min 1 380 mm; - długość przestrzeni ładunkowej po demontażu siedzeń mierzona na wysokości 600 mm od podłogi min 2 300 mm; - możliwość przewozu sześciu osób ( wraz z kierowcą); - dwa rzędy siedzeń, drugi rząd z możliwością złożenia lub szybkiego demontażu; - przegroda lub roleta oddzielająca część pasażerską od bagażowej z możliwością przemieszczenia do przodu po złożeniu lub zdemontowaniu drugiego rzędu siedzeń; - drzwi boczne przesuwne, przeszklone; - szyba w lewej ścianie nadwozia naprzeciwko drzwi przesuwnych; - ściany boczne przestrzeni ładunkowej bez szyb; - drzwi z tyłu nadwozia dwuskrzydłowe; - wykładzina antypoślizgowa podłogi w całej przestrzeni ładunkowej; - na ścianach bocznych przestrzeni ładunkowej wykładziny z tworzywa sztucznego lub tapicerowane zapewniające izolację termiczną i akustyczną min do 1/3 wysokości; - poduszki powietrzne min 1 szt.-kierowcy; - wspomaganie układu kierowniczego; - pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach; - ABS; - zamek centralny sterowany pilotem; - autoalarm; - immobilizer; - średnie zużycie energii max 360 MJ/100km; - emisje gazów i pyłów wg normy EURO 5; - klimatyzacja; - radioodtwarzacz CD lub instalacja do montażu radioodtwarzacza CD-antena i nie mniej niż dwa głośniki ( z okablowaniem doprowadzonym do miejsca montażu radioodtwarzacza); - silnik wysokoprężny o mocy min 85 KM; - przebieg międzyprzeglądowy min 15 000 km; - samochód z założonymi oponami zimowymi; - instrukcja obsługi w języku polskim; - książka gwarancyjna w języku polskim; - gwarancja: a) silnik , części mechaniczne, elektryczne i hydrauliczne oraz elementy wyposażenia bez limitu kilometrów - min 24 miesiące licząc od daty odbioru samochodu przez zamawiającego; b) nadwozia (perforacja blach) - min 60 miesięcy licząc od daty odbioru samochodu przez zamawiającego; - wybór koloru samochodu spośród 3 kolorów zaoferowanych przez wykonawcę; - obsługa serwisowa w okresie gwarancji w stacji obsługi zlokalizowanej na terenie Koszalina lub w odległości do 10 km od Koszalina; - odbiór samochodu przez zamawiającego nastąpi w najbliższej od siedziby zamawiającego autoryzowanej stacji obsługi samochodów marki oferowanej przez wykonawcę . Termin płatności :30 dni od przekazania faktury zamawiającemu. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w SIWZ (wzór umowy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. opis samochodu-specyfikacja parametrów techniczno-eksploatacyjnych wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ. 2. dokument , z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 318 lub pocztą na wniosek wykonawcy fax: 94 348 12 33 lub 342 52 62. SIWZ jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie , ul. Fałata 30 , Kancelaria . Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. -Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. -Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. -Ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu zostało zamieszczone w BZP 04.11.2011r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.