eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zorganizowania letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości górskiej (Sudety), dla 570 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Katowice: zorganizowania letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości górskiej (Sudety), dla 570 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 36461 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach , ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowania letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości górskiej (Sudety), dla 570 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Sudety, dla 570 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających z sytuacji rodziny, dopuszcza się możliwość wyjazdu dzieci młodszych lub starszych. 2. Zamówienie składa się z trzech części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia: 1) Część nr 1 - kolonia dla 180 osób zlokalizowana w miejscowości górskiej (Sudety) na terenie RP, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r. 2) Część nr 2 - kolonia dla 180 osób, zlokalizowana w miejscowości górskiej (Sudety) na terenie RP, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r. 3) Część nr 3 - kolonia dla 210 osób, zlokalizowana w miejscowości górskiej (Sudety) na terenie RP, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r. Wykonawcy składający oferty w więcej niż jednej części zamówienia, mogą zrealizować zamówienie w tej samej placówce wypoczynku, o ile placówka ta zapewni odpowiednią dla przedmiotowego zamówienia ilość miejsc dla uczestników kolonii na danym turnusie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 5 ust. 1 oraz art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zorganizował pobyt w postaci kolonii lub obozu dla dzieci w okresie wakacji letnich, w ramach jednej umowy dla jednego Zleceniodawcy dla min. 150 dzieci, za kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 PLN (brutto). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy złożą odpowiednie, niżej wyszczególnione dokumenty, których treść potwierdza jego spełnianie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje placówką/-kami wypoczynku spełniającą/-cymi wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zmianami) na lato 2014r., umożliwiającą/-cymi jednoczesne zakwaterowanie wskazanej w ofercie Wykonawcy ilości dzieci na każdym turnusie wraz z przewidzianą ilością osób do realizacji zamówienia (kadra wychowawcza, pielęgniarka, inne osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy złożą odpowiednie, niżej wyszczególnione dokumenty, których treść potwierdza jego spełnianie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) posiadającymi kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z późn. zmianami), minimum w liczbie: kadra pedagogiczna - 1 kierownik na grupę do 60 uczestników, 1 zastępca kierownika na grupę powyżej 60 uczestników, 1 wychowawca na grupę 15 uczestników, b) osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza - 1 osoba na turnus w jednej placówce wypoczynku (przebywającą 24h w ośrodku - placówce wypoczynku). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy złożą odpowiednie, niżej wyszczególnione dokumenty, których treść potwierdza jego spełnianie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania, że oferowane usługi (standard obiektu) odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji przez zamawiającego (dotyczy każdego obiektu przewidzianego do realizacji zamówienia): 1) min. 3 zdjęcia wnętrz pokoi, w których będą zakwaterowani uczestnicy kolonii, 2) min. 2 zdjęcia sanitariatów, 3) min. 2 zdjęcia jadalni w różnych ujęciach (wewnątrz), 4) min. 2 zdjęcia świetlicy w różnych ujęciach (wewnątrz), 5) min. 3 zdjęcia zewnątrz budynku w różnych ujęciach, 6) min. 2 zdjęcia terenu przeznaczonego do gier i zabaw na wolnym powietrzu w różnych ujęciach (np. huśtawki, karuzele, drabinki, piaskownice, itp.), 7) min. 2 zdjęcia boiska/boisk, niezależnie od sytuacji czy boisko/boiska są dostępne na terenie placówki wypoczynku czy też poza nim. Zdjęcia należy złożyć wraz z ofertą. Mogą być one również dołączone do oferty w formie folderu, w wersji elektronicznej, na nośniku CD/DVD (np. prezentacja - Power Point, zdjęcia w formacie JPG, gif itp. - powszechnie używanym dla obrazu cyfrowego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Warunki lokalowe, bytowe oraz lokalizacja obiektu - 40
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się następujące zmiany w treści umowy, w oparciu o przepis art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana kwoty wynagrodzenia (stawka za jednego uczestnika kolonii) - w przypadku gdy ulegną zmianie przepisy prawa mające wpływ na jego wysokość (np. urzędowa zmiana stawek podatku VAT), 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - zmiana terminu będzie uzależniona od okresu działania siły wyższej oraz okresu potrzebnego do usunięcia skutków tego działania, 3) zmiana lokalizacji obiektu (placówki wypoczynku), w którym organizowane są kolonie letnie ze względu na zaistnienie zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert (np. pożar, powódź) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu innego obiektu (placówki wypoczynku), spełniającego wymogi określone w części I pkt 3 ppkt 1 i 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu, w wyniku rozstrzygnięcia którego zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego; wskazanie innego obiektu (placówki wypoczynku) podlega pisemnej akceptacji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 17, pok. nr 43.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 17, pok. nr 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - kolonia dla 180 osób zlokalizowana w miejscowości górskiej (Sudety) na terenie RP, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Sudety, dla 180 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Warunki lokalowe, bytowe oraz lokalizacja obiektu - 40
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - kolonia dla 180 osób zlokalizowana w miejscowości górskiej (Sudety) na terenie RP, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Sudety, dla 180 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Warunki lokalowe, bytowe oraz lokalizacja obiektu - 40
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - kolonia dla 210 osób, zlokalizowana w miejscowości górskiej (Sudety) na terenie RP, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie letniego wypoczynku na terenie RP, w miejscowości położonej w paśmie górskim: Sudety, dla 210 dzieci z rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach oraz dzieci przebywających w rodzinach zastępczych, będących uczniami szkół podstawowych, w terminie pomiędzy 05.07 a 31.08.2014r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Warunki lokalowe, bytowe oraz lokalizacja obiektu - 40
    • 3. Doświadczenie Wykonawcy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.