eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › WYBÓR ZESPOŁU INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGOBUDOWA TURECKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W CELU REALIZACJI KOMPLEKSOWYCH USŁUG NA RZECZ BIZNESU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Turek: WYBÓR ZESPOŁU INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO: BUDOWA TURECKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W CELU REALIZACJI KOMPLEKSOWYCH USŁUG NA RZECZ BIZNESU
Numer ogłoszenia: 364600 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312756 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR ZESPOŁU INŻYNIERA KONTRAKTU W CELU ZAPEWNIENIA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO: BUDOWA TURECKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W CELU REALIZACJI KOMPLEKSOWYCH USŁUG NA RZECZ BIZNESU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa Tureckiego Inkubatora Przedsiębiorczości w celu realizacji kompleksowych usług na rzecz biznesu - w zakresie: A. Budynek biurowy realizowany w technologii tradycyjnej: - powierzchnia zabudowy - 723,63 m2 - powierzchnia użytkowa - 1.091,38 m2 - kubatura - 5.649,26 m3 realizowany w zakresie: a. Roboty budowlane, wykończeniowe. b. Instalacja elektryczna: I) Instalacja zasilania gniazd 1-fazowych i komputerowych, II) Instalacja oświetleniowa, III) Instalacja siłowa, IV) Instalacja odgromowa, V) Instalacja okablowania strukturalnego: telefoniczna i komputerowa. c. Instalacje sanitarne: I) Instalacja kanalizacji sanitarnej, II) Instalacja wody, III) Instalacja ogrzewania, IV) Kotłownia olejowa, d. Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. B. Hala produkcyjno - magazynowa - konstrukcja stalowa. - powierzchnia zabudowy - 3.247,36 m2 - powierzchnia użytkowa - 3.096,12 m2 - kubatura - 17.230,27 m3 realizowana w zakresie: a. Roboty budowlano-montażowe, wykończeniowe. b. Instalacja elektryczna: I) Instalacja zasilania gniazd 1-fazowych, II) Instalacja oświetleniowa, III) Instalacja siłowa, IV) Instalacja odgromowa, c. Instalacje sanitarne: I) Instalacja kanalizacji sanitarnej, II) Instalacja wody. III) Instalacja ogrzewania. IV) Kotłownia olejowa. d. Instalacja wentylacji mechanicznej. C. Zagospodarowanie terenu a. Oświetlenie z zasilaniem bram wjazdowych b. Ogrodzenie c. Parkingi, dojazdy, chodniki d. Odwodnienie e. Zieleń, mała architektura D. Przyłącza infrastruktury technicznej. a. Przyłącze wodociągowe. b. Przyłącze kanalizacji sanitarnej. c. Przyłącze kanalizacji deszczowej d. Stacja transformatorowa z WLZ. E. System Telewizji Dozorowej CCTV oraz System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.10.00 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, Działanie 1.4 Wsparcie przedsięwzięć powiązanych z Regionalną Strategią Innowacji (Schemat I - kompleksowe wsparcie świadczenia usług dla przedsiębiorstw).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa, Obsługa Budownictwa Projekt-Dom Szczepan Szymański, Grabieniec 63D, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291996,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 349824,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.