eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów eksploatowanych przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Czersku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364572 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Czersk: Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów eksploatowanych przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Czersku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330370


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Czersku, krajowy numer identyfikacyjny 77128559200000, ul. ul. Kilińskiego  15, 89650   Czersk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 52 398 43 80, faks 52 395 42 22, e-mail prezeszuk@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuk-zersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów eksploatowanych przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Czersku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do obiektów eksploatowanych przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Czersku zlokalizowanych na obszarze działania ENEA OPERATOR Sp. z o.o. a wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, dla grup taryfowych: B22, C22A, C11, C21, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) zwaną dalej sprzedażą energii elektrycznej oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 3.2. Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej przedstawione są w zestawieniu zbiorczym i stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Zamawiający informuje, iż proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny, za wyjątkiem punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ (od poz. 66 do poz. 70, gdzie zmiana sprzedawcy będzie odbywać się po raz pierwszy). Zamawiający posiada rozdzielone umowy kompleksowe, za wyjątkiem punktów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - od poz. 66 do poz. 70 dla których zawarta jest umowa kompleksowa. Dla punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ tj. (poz. od nr 66 do nr 70) umowa sprzedaży energii elektrycznej obowiązywać będzie dopiero po wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowej). Termin wypowiedzenia umów kompleksowych następuje na koniec miesiąca kalendarzowego, z upływem 3 miesięcy od dnia, w którym oświadczenie Klienta o wypowiedzeniu Umowy dotarło do Sprzedawcy. Wszystkie punkty z kolejną zmianą sprzedawcy posiadają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Obecnym sprzedawcą dla tych punktów jest ENERGA-OBRÓT S.A. a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest ENEA OPERATOR Sp. z o.o. Umowa sprzedaży zawarta jest na czas określony tj. do 31.12.2016 r. i nie ma konieczności wypowiadania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej. 3.4. Wymagania stawiane Wykonawcy: Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: - zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej i składania oświadczeń woli; - reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy; - rozwiązania (wypowiedzenia) dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umów sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ; - złożenia wniosku o zawarcie usług dystrybucji w imieniu klienta u OSD; 3.5. Dostawa energii elektrycznej powinna uwzględniać także pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, wynikające z ustawy Prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych, w tym w szczególności IRiESP PSE Operator Sp. z o.o., jak również IRiESD ENEA Operator Sp. z o.o.. 3.6. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ oraz zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i istotnych postanowieniach umowy. 3.7. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi około 2.315.800,00 kWh przez okres 18 miesięcy. Powyższa wartość przyjęta została do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. o Energia elektryczna taryfa C-21 w ilości około 14.500 kWh (1 punkt poboru) o Energia elektryczna taryfa B-22 w ilości około 1.790.000 kWh (3 punkty poboru) o Energia elektryczna taryfa C-22A w ilości około 200.000 kWh (2 punkty poboru) o Energia elektryczna taryfa C-11 w ilości około 311.300 kWh (64 punktów poboru) 3.8. Zamawiający ma prawo do zmiany ilości (zmniejszenia, zwiększenia) punktów poboru energii elektrycznej, przy czym stawki cenowe podane w Formularzu ofertowym obowiązują także w przypadku nowych punktów poboru energii elektrycznej. Zwiększenie punktów poboru możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej nie wymaga zmiany umowy, dokonywana jest na podstawie zmiany załącznika. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od oddania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia liczby punktów poboru i/lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE. Prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 3.9. Wykonawca usługi sprzedaży energii elektrycznej musi przed rozpoczęciem realizacji umowy posiadać aktualną umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie objętym przedmiotem zamówienia, tj. ENEA OPERATOR Sp. z o.o., ważną w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 3.10. Zamawiający zawrze jedną umowę zgodną z SIWZ oraz istotnymi postanowieniami umowy wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.11. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.), jak i aktów wykonawczych do tej ustawy. 3.12. Rozliczenia za dostawę energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych, wg stawek cen i opłat wynikających z oferty. 3.13. Sprzedana energia elektryczna powinna spełniać parametry handlowe i techniczne zgodnie z zapisami ustawy - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3.14. Cena ofertowa energii elektrycznej może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT i wysokości podatku akcyzowego od energii elektrycznej. 3,15. Podane w opisie przedmiotu zamówienia grupy taryfowe są obecnie obowiązującymi i wymaganymi grupami taryfowymi. 3.16. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy. 3.17. Odczyty rozliczeniowe układów pomiarowo-rozliczeniowych i rozliczanenia kosztów sprzedanej energii odbywać się będą w okresach stosowanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 3.16. Wspólny Słownik: CPV: 09.31.00.00 - 5 - Elektryczność 3.17. Zamawiający informuje, że: 3.17.1. obowiązująca umowa sprzedaży energii elektrycznej zawarta jest na czas określony tj. do dnia 31.12.2016 r. 3.17.2. obecnie zawarte umowy nie są umowami zawartymi w ramach umów promocyjnych, 3.17.3. niniejsze postępowanie na celu wybór kolejnego Wykonawcy świadczącego sprzedaż energii, 3.17.4.udzieli pełnomocnictw oraz przekaże niezbędne dane do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, 3.17.5. układy pomiarowe grupy C21 oraz grupy C23 są dostosowane do zasady TPA;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT484196.69
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Energa i gaz Sp. z o.o.,  biuro@energiaigaz.pl,  l. Obornicka 330, 60-689 Poznań,  60-689,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 581080,54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 581080,54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 619524,32
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.