eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Wrocław: Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5.
Numer ogłoszenia: 364520 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Technologii Audiowizualnych - CeTA , ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 348 10 61, faks 71 347 72 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filmstudioceta.pl/pl/bip/aktualne-przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5. 2. Zamawiajacy zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy PZP zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę tylko na 1 z dwóch proponowanych zadań. 3. Termin realizacji zadania: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zadanie będzie realizowane w przeciągu 12-tu miesięcy na pisemne wezwanie Zamawiajacego, który określi zakres lub przedmiot zadania oraz termin jego wykonania. 4. Miejsce realizacji zadania: siedziba Wykonawcy/ siedziba Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia, Zamawiający uzna wykonane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane) główne usługi, w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert: min. 3 usługi-projekty w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla produkcji filmowej i/ lub telewizyjnej i/lub reklamowej o wartości min. 10 000 zł brutto każde wykazane zadanie wraz z dowodami potwierdzającymi że przedmiotowe usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego potencjału technicznego Zamawiajacy uzna dysponowanie min. 2 jednostkami sprzętu komputerowego wyposażonymi w oprogramowanie 3D: Maya i/lub 3 D Max i/lub Mudbox i/lub Softimage i/lub Zbrush i/lub Blender i/lub LightVawe 3D i/lub Maxton Cinema 4D i/lub Bryse i/lub Daz Studio i/lub RealFlow i/lub Houdini. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie min. 3 osobami posiadającymi: a) Wykształcenie: wykształcenie średnie lub wyższe; b) Doświadczenie zawodowe: tworzenie animacji komputerowych w produkcji filmowej i/ lub telewizyjnej i/lub reklamowej; c) Umiejętności: - znajomość jednego lub więcej programów 3D, w tym: Maya i/ lub 3D Max i/ lub Mudbox, i/ lub Softimage, i/ lub Zbrush, i/ lub Blender i/lub LightVawe 3D i/lub Maxton Cinema 4D i/lub Bryse i/lub Daz Studio i/lub RealFlow i/lub Houdini. -znajomość jednego lub więcej programów do kompositingu, w tym: Adobe After Effects i/ lub Nuke i/ lub Eyeone Fision i/ lub Shake. - znajomość i obsługa jednego z programów montażowych, w tym: Adobe Premiere i/ lub Sony VEGAS i/ lub Avid i/ lub Finalcut Pro X i/ lub Edius Pro i/ lub Autodesk Smoke i/ lub Lightworks. - znajomość i obsługa jednego z programów do obróbki grafiki, w tym produkty pakietu Adobe (Photoshop, Adobe Ilustrator, Corel, Gimp). 4.2.Ponadto Wykonawca wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami oraz potwierdzi (oświadczy), że wykazane osoby posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik do SIWZ. 2. Dowodami, o których mowa w wykazie usług jest poświadczenie. 3. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będzie również oświadczenie Wykonawcy. 4. Przez główne usługi, dla których należy przedstawić dowody, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. 5. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 7. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie dotyczącym dokumentów podmiotów zagranicznych, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 10. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 11. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych (jeśli dotyczy) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W sytuacji, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (np. wiedza, doświadczenie), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia (uczestnictwo polegające na podwykonawstwie lub uczestnictwo o innym charakterze, sposobie i zasadach). 12. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia tych zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienia zasobów nie ponosi winy. 13. Dokument, z którego wynika upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. 14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w myśl art. 23 ustawy PZP: 1) należy dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 2) dokumenty składane w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) informację o przynależności do tej samej do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie przewidzianym w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filmstudioceta.pl/pl/bip/aktualne-przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Technologii Audiowizualnych CeTA, ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 15:15, miejsce: Centrum Technologii Audiowizualnych CeTA, ul. Wystawowa 1, 51-618 Wrocław - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5. 2. Zamawiajacy zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy PZP zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę tylko na 1 z dwóch proponowanych zadań. 3. Termin realizacji zadania: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zadanie będzie realizowane w przeciągu 12-tu miesięcy na pisemne wezwanie Zamawiajacego, który określi zakres lub przedmiot zadania oraz termin jego wykonania. 4. Miejsce realizacji zadania: siedziba Wykonawcy/ siedziab Zamawiajacego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa grafika komputerowego w zakresie tworzenia animacji komputerowych dla potrzeb produkcji filmowych, telewizyjnych, reklamowych, teatralnych lub realizacji widowisk z podziałem na 2 zadania. CPV 92110000-5. 2. Zamawiajacy zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy PZP zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę tylko na 1 z dwóch proponowanych zadań. 3. Termin realizacji zadania: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zadanie będzie realizowane w przeciągu 12-tu miesięcy na pisemne wezwanie Zamawiajacego, który określi zakres lub przedmiot zadania oraz termin jego wykonania. 4. Miejsce realizacji zadania: siedziba Wykonawcy/ siedziab Zamawiajacego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.