eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › remont kapitalny nawierzchni jezdni i chodników w ul. Żwirki i Wigury w Będzinie na odcinku od ul. Staszica na długosci 385 mb



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36450

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Będzin: remont kapitalny nawierzchni jezdni i chodników w ul. Żwirki i Wigury w Będzinie na odcinku od ul. Staszica na długosci 385 mb

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Będzina, do kontaktów: Barbara Szkoda, ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, fax (032) 267 62 19, e-mail: wim@um.bedzin.pl, www.bedzin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, W SPRAWACH FORMALNYCH: JACEK PAWEŁEK W SPRAWACH TECHNICZNYCH: BARBARA CZERNIK, UL. 11 LISTOPADA 20 POK.117, 42-500 BĘDZIN, woj. ŚLASKIE, tel. 032 267-35-16, 032 267-64-19, fax 032 267-35-16, e-mail: wim@um.bedzin.pl, www.bedzin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, JACEK PAWEŁEK, UL. 11 LISTOPADA, 42-500 BĘDZIN, woj. ŚLĄSKIE, tel. 032 267-35-16, fax 032 267-35-16, e-mail: wim@um.bedzin.pl, www.bedzin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: URZĄD MIEJSKI W BĘDZINIE BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, JACEK PAWELEK, UL. 11 LISTOPADA 20, 42-500 BĘDZIN, woj. ŚLĄSKIE, tel. 032 267-35-16, fax 032 267-35-16, e-mail: wim@um.bedzin.pl, www.bedzin.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont kapitalny nawierzchni jezdni i chodników w ul. Żwirki i Wigury w Będzinie na odcinku od ul. Staszica na długosci 385 mb. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1.Rozebranie istniejącej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z obrzeżami i krawężnikami drogowymi 2.Roboty ziemne polegające na korytowaniu gruntu pod chodniki 3.Wykonanie studzienek ściekowych z elementów betonowych wraz z wpustami ulicznymi 4.Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych 5.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych 6.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej 7.Opracowania, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na okres prowadzenia robót oraz projektu docelowej organizacji ruchu po wykonaniu modernizacji nawierzchni. Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny jezdni i chodników drogi gminnej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: GMINA BĘDZIN. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: POWYZEJ 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4000,00 ZŁ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki uczest.w postęp. określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamów. publ. (Dz.U.2004r.Nr 19, poz.177 ze zm.) oraz w SIWZ. 1.Wykonawca winien wykazać, że:1.1.posiada uprawn.do wykon.działal.określ. w zamów.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświad.oraz potencjał techn., a także że dysp. osobami zdolnymi do wykon.zamów. poprzez:a)wykaz. doświad. w realiz. w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert) zamówień na rob.bud.a jeżeli okres prowadz.działal.jest krótszy - w tym okresie, odpowiad.swoim rodzajem i zbliż. wartoś., rob. bud. stanow. przedmiot zamów., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykon. oraz załącz. dokum.(np.refer.) potwierdz., że roboty te zostały wykon. z należytą starann. Wymaga się wykaz. co najmniej 2 robót potwierdz. dokum. o wartości min.150 000 ,00 zł każda.Za rob.bud. odpowiad. swoim rodzajem i wartością rob.bud.stanow. przedmiot zamów. uznaje się rob. bud. w zakresie bud. i remon. dróg o wartości min. 150 000, 00 zł. każda b) dyspon.min.1 osobą posiad.niezb. uprawn. do pełn. samodz. funk. techni. w budown. w specjal.:drogowej, 1.3. znajduje się w sytuacji ekonom.i finan.zapewn.wykonanie zamów.poprzez przedł. dokum.:a) o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezp.zdrow. lub społ., lub zaświad., że Wykonawca uzyskał przewidz. prawem zwoln., odrocz. lub rozłoż. na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykon.decyzji właśc. organu,b) inform. banku, w którym Wykon. posiada podst.rach. bankowy,potwierdz.wielkość posiad. środków finans. lub zdol.kredyt.wykonawcy na min.50% ceny ofertowej. c)polisy lub innego dokum. ubezp. potwierdz., że Wykon. jest ubezp.od OC w zakresie prowadz. dział. gospod.na min. 40 000,00 zł.1.4. nie podlega wyklucz. z postęp. o udziel. zamów. publicz. na podstawie art.24 ustawy pzp 2.Wykon., którzy wspólnie ubiegać się będą o udziel.zamów.winni spełniać warunki określ. w SIWZ. Szczególowiej warunki udziału w postepowniu określa SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005, cena - 10. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski w Będzinie ul. 11 listopada 20 pok.101.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.