eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów, umożliwiającego nadzór i kontrolę prac sprzętu do zimowego utrzymywania nawierzchni ulic na terenie miasta Białystok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Białystok: Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów, umożliwiającego nadzór i kontrolę prac sprzętu do zimowego utrzymywania nawierzchni ulic na terenie miasta Białystok
Numer ogłoszenia: 364486 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Elektronicznego Systemu Kontroli Pojazdów, umożliwiającego nadzór i kontrolę prac sprzętu do zimowego utrzymywania nawierzchni ulic na terenie miasta Białystok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa elektronicznego systemu kontroli pojazdów, umożliwiającego nadzór i kontrolę prac sprzętu użytego do zimowego utrzymania nawierzchni ulic na terenie miasta Białegostoku. Przedmiot zamówienia składa się z: 1) Zadanie I - Montaż i uruchomienie modułów GPS wraz z czujnikami w 45 pojazdach biorących udział w zimowym utrzymaniu ulic na terenie miasta Białegostoku (moduły i czujniki w ilości 33szt. posiada Zamawiający, 12szt. dodatkowych modułów i czujników zapewnia Wykonawca). Istnieje także możliwość montażu swoich modułów i czujników (w całości) Wykonawcy przy spełnieniu kryterium cenowego. Pojazdy biorące udział w akcji to: 33szt. - pługo-piaskarki, 12szt. - ciagniki z pługiem. 2) Zadanie II - Uruchomienie stanowisk systemu monitoringu pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu ulic, umożliwiające monitorowanie pojazdów oraz analizę zarejestrowanych danych przez zainstalowanie urządzenia GPS. 3) Zadanie III - Obsługa działania systemu w okresie zimowym. 4) Zadanie IV - Demontaż czujników wraz z ich konserwacją po okresie zimowym tj.: a) w okresie 1 - 15.04.2014 r., b) w okresie 1 - 15.04.2015 r. 2. Obsługa oprogramowania ANALIZER na podstawie wcześniej zakupionej licencji przez Zamawiającego od dostawcy systemu firmy PPU OMEGA Sp.z o. o. w Gdańsku. 3. Parametry techniczne: 1) rejestratora XTrack w wersji ONLINE: a) napięcie zasilania: od 6V do 30V, b) średni pobór prądu modemu przy zasilaniu 12V:< 150mA, c) średni pobór prądu modemu przy zasilaniu 24V: < 95mA, d) impulsowy pobór prądu przy zasilaniu 12V: < 500mA, e) impulsowy pobór prądu przy zasilaniu 24V: < 300mA, f) wymiary fizyczne (bez wiązki przewodów): 123 x 68 x 30mm, g) rodzaj obudowy: tworzywo sztuczne ABS, 2) interfejsów i złączy rejestratora XTrack: a) gniazdo breloka służącego do identyfikacji kierowcy i przenoszenia danych w trybie offline, b) wyświetlacz 7-segmentowy informujący o wybranym trybie jazdy, rodzaju meldunku lub stanie rejestratora, c) przycisk służący do wyboru trybu jazdy, zapisu punktu specjalnego oraz wysyłania meldunku, d) gniazdo antenowe do podłączenia aktywnej anteny GPS, e) gniazdo antenowe do podłączenia anteny GSM, f) złącze zasilania i czujników na wiązce przewodów opcjonalnie: złącze dodatkowych czujników na wiązce przewodów, złącze do podłączenia czytnika RFID na wiązce przewodów. 4. Zakres zamówienia obejmuje: 1) w ramach Zadania I: a) zamontowanie kompletnych urządzeń GPS w 45 pojazdach, w skład których ma wchodzić m.in. urządzenie monitorujące, moduł komunikacyjny GPRS, antena GPS, mikroprocesor zarządzający całym urządzeniem, karta SIM. b) montaż opcji monitoringu załączenia pługa, c) montaż opcji monitoringu załączenia posypu, d) przeszkolenie kierowców pojazdów w obsłudze zamontowanych urządzeń, e) dostarczenie Zamawiającemu protokołów potwierdzających montaż urządzeń. 2) w ramach Zadania II: a) zainstalowanie 2 pakietów oprogramowania klienckiego wraz z mapą do wizualizacji tras i położenia pojazdów na 2 komputerach wskazanych przez Zamawiającego (oprogramowanie i mapę zapewnia Zamawiający) lub możliwość zabezpieczenia hasłem wejścia na stronę i dostęp do informacji online, b) przeszkolenie 4 osób w zakresie obsługi systemu monitoringu pojazdów. 3) w ramach Zadania III: a) rejestracja mierzonych parametrów oraz transmisja danych poprzez łączność GPRS, b) udostępnianie informacji poprzez zapewnienie Zamawiającemu dostępu do bazy danych/serwera Zamawiającego, Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów dla operatorów GSM za transmisję danych (karty SIM zapewnia Wykonawca), c) na życzenie Zamawiającego przesyłanie raportów z działań sprzętu o całkowitym czasie pracy w ciągu doby, czasie pługowania lub posypywania itp. 4) w ramach Zadania IV: a) demontaż czujników wraz z ich konserwacją po okresie zimowym tj.: w okresie 1 - 15.04.2014 r., w okresie 1 - 15.04.2015 r. 5. System monitoringu pojazdów, o którym mowa w rozdz. I pkt 1 siwz ma zapewnić: 1) opis punktu położenia pojazdu w zdefiniowanym przedziale czasowym, 2) maksymalną oraz średnią prędkość pojazdu na danym odcinku, 3) czas i miejsce trwania postoju, 4) informowanie o wszelkiego rodzaju alarmach dotyczących zainstalowanych urządzeń pomiarowych (np. włamania, próby odcięcia zasilania oraz inne opcjonalne dane zdefiniowane przez użytkownika, odczyt danych telemetrycznych z zainstalowanych w pojeździe urządzeń pomiarowych), 5) możliwość śledzenia 45 pojazdów w okresie zimowym w czasie rzeczywistym wraz z czynnością posypu i pługowania z dokładnością od 10 do 30m, 6) możliwość zlokalizowania wskazanego pojazdu w dowolnej chwili, 7) możliwość kreślenia na mapie przebytej trasy (wraz z miejscami postoju) przez poszczególne pojazdy, 8) przedstawianie historii przebytej trasy w formie tabelarycznej oraz graficznej, 9) tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości przejechanych kilometrów, ilości pługowanych kilometrów oraz ilości posypywanych kilometrów ulic przez poszczególne pojazdy w poszczególnych dobach okresu zimowego oraz tabelaryczne zestawienie informacji o czasie pracy poszczególnych pojazdów, ilości przejechanych kilometrów, 10) system ma być czytelny, zapewniać łatwość identyfikacji pojazdów za pomocą wizualizacji pojazdów (firma, sektor itp.) W przypadku pojawiających się w ciągu obowiązywania umowy, nowości na rynku Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zaktualizować oprogramowanie, pod warunkiem utrzymania sprawności urządzeń i poprawnego ich odczytu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% zamówienia podstawowego polegających na na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, określonego w rozdz. I siwz, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.24.00.00 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w sekcji III.4.2) tiret 2 oraz w sekcji III.4.4), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w sekcji III.4.2) tiret 1 - składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.3.1) lub zastępujący je dokument o którym mowa w ppkt 1 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Białysmtoku, ul. J.K. Branickiego 9, pok. 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 09:45, miejsce: Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Białysmtoku, ul. J.K. Branickiego 9, pok. 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.