eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bezgotówkowe wydawanie artykułów pierwszej potrzeby klientom pomocy społecznej na podstawie skierowań wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Warszawa: Bezgotówkowe wydawanie artykułów pierwszej potrzeby klientom pomocy społecznej na podstawie skierowań wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 364405 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy , ul. Korkowa 119/123, 04-519 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6133842, faks 022 6133844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opswawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe wydawanie artykułów pierwszej potrzeby klientom pomocy społecznej na podstawie skierowań wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe wydawanie w sklepie prowadzącym handel detaliczny artykułów pierwszej potrzeby klientom pomocy społecznej, na podstawie skierowań wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy. 2.Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV 55900000-9 3.Przewiduje się wydawanie miesięcznie około 50 skierowań do sklepu. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia miesięcznej ilości wydawanych skierowań. 5.Czas realizacji zamówienia: od dnia 2 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r., bądź od dnia podpisania umowy, jeżeli podpisanie nastąpi po 2 stycznia 2009r. 6.Proponowany sklep musi: 1)znajdować się na terenie Dzielnicy Wawer w miejscu zapewniającym dogodny dojazd komunikacją miejską tj. w odległości nie większej niż 300 m od przystanku komunikacji miejskiej, 2)być zaopatrzony w różnorodny asortyment tj. artykuły spożywcze, nabiał, owoce i warzywa, mięso i wędliny, chemię gospodarczą, 3)oferowany w sklepie towar powinien być zróżnicowany pod względem cen i marek tak by klient mógł sobie wybrać produkt w miarę posiadanych środków finansowych. 7.Wykonawca powinien mieć w ciągłej sprzedaży podstawowe artykuły żywnościowe w następujących kategoriach: pieczywo, nabiał, wędliny, mięso, przetwory spożywcze (owocowe i mięsne), produkty sypkie (kasze, cukier, sól, mąka) oraz inne artykuły spożywcze służące do zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych. Wykonawca powinien mieć w ciągłej sprzedaży artykuły sanitarne i kosmetyczne, w tym między innymi: mydła, proszki do prania, pastę do zębów, szampony do włosów, kremy do golenia, podpaski higieniczne, papier toaletowy. Ceny artykułów wydawanych w ramach niniejszego zamówienia nie mogą odbiegać od średnich cen w okolicznych sklepach. 8.Artykuły będą wydawane na podstawie skierowań wydawanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej. Skierowanie jest miesięczne, imienne, ważne z dowodem osobistym i określa kwotę, jaką klient może zrealizować w danym miesiącu. 9.Rozliczenia skierowań następować będą na podstawie faktury przedstawionej co miesiąc przez Wykonawcę. Rozliczenie indywidualnych skierowań będzie stanowić załącznik do faktury. Płatność będzie dokonywana przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania rachunku. 10.Sklep powinien być czynny przez 6 dni w tygodniu w godz. 8.00 - 19.00, przy czym w soboty minimum - 4 godziny. 11.Zabrania się wydawania klientom skierowanym przez Zamawiającego napojów alkoholowych, papierosów oraz artykułów w ilościach rażąco przekraczających podstawowe potrzeby osób skierowanych i ich rodzin. 12.Oferowany towar musi być nieprzeterminowany i pełnowartościowy. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: od dnia 2 stycznia 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r., bądź od dnia podpisania umowy, jeżeli podpisanie nastąpi po 2 stycznia 2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali lub wykonują nieprzerwanie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w miejscu zamieszkania usługobiorców (podopiecznych ośrodka pomocy społecznej). 5. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub złożą pisemne zobowiązanie, że taką polisę zawrą i okażą ją Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru ich oferty. 7.Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. 8.Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z przepisami Prawa zamówień publicznych. 9.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany wzór formularza oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych zgodne w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 tejże ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych, a także wykonywanych usług (co najmniej 1 usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to wykaz wykonanych w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom zamawianym w niniejszym postępowaniu, tj. z zastrzeżeniem, że zamówienia muszą mieć charakter oraz wartość porównywalną z wartością niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Wykaz powinien być zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się do przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opswawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ul. Korkowa 119/123 04-519 Warszawa Pokój Nr 6 (Sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ul. Korkowa 119/123 04-519 Warszawa Pokój Nr 6 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.