eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2009/2010 w ilości 60 000 litrów w 5 dostawach po 12000 litrów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Pilica: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2009/2010 w ilości 60 000 litrów w 5 dostawach po 12000 litrów
Numer ogłoszenia: 364364 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Pilicy: Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 , ul. 17 Stycznia 2a, 42-436 Pilica, woj. śląskie, tel. 0-32 673 50 37, faks 0-32 673 50 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspilica.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2009/2010 w ilości 60 000 litrów w 5 dostawach po 12000 litrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego wymogi zawarte w PN/C - 96024:2001 dla L albo L1 dla Zespołu Szkół w Pilicy, ul. 17 Stycznia 2a transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy w okresie grzewczym 2009/2010 w ilości 60 000 litrów w 5 dostawach po ok. 12000 litrów. Wymagane parametry oleju są następu-jące: 1.1. minimalna wartość opałowa: 42,6 MJ/kg, 1.2. max zawartość siarki: 0,1%, 1.3. temperatura zapłonu powyżej: 55oC, 1.4. wartość zanieczyszczeń: 0,24 mg/kg. 2. Terminy płatności za dostawy - 30 dni. 3. Jednorazowa dostawa - ok.12000 l. Ilość dostaw uzależniona od warunków pogodowych. 3.1. Dostarczanie oleju opałowego własnym transportem Wykonawcy w terminie do 2 dni od daty pisemnego bądź telefonicznego zamówienia. 3.2. Wykonawcy powinni zapoznać się z systemem przelewu paliwa do zbiorników. 3.3. Autocysterna musi być wyposażona w legalizowany przyrząd pomiarowy do napeł-niania i opróżniania cysterny. 4. Dostawy będą realizowane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub pisemnym na trzy dni przed każdą dostawą w godzinach pracy Zespołu Szkół. Nie zastosowanie się do wyznaczonych godzin dostaw przez Zamawiającego i przyjazd w innych godzinach spo-woduje przestój, za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ust.1 z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wyko-nawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych, 1.3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamó-wienia, 1.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ według for-muły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do-stawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 7. Aktualne dokumenty legalizacji urządzeń pomiarowych zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. 8. Oświadczenie Nr.1Wykonawcy, że dostarczany przez niego olej opałowy lekki spełnia określone wymogi zgodne z normami dotyczącymi tego produktu oraz że jest dopuszczo-ny do sprzedaży. 9. Oświadczenie Nr.2 Wykonawcy- o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspilica.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-436 Pilica ul. 17 stycznia 2a Zespół Szkół w Pilicy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 13:00, miejsce: 42-436 Pilica ul. 17 stycznia 2a Zespół Szkół w Pilicy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum nr 1 sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.