eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Przebudowa ulicy Kościuszki w Kozienicach wraz z infrastrukturą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Kozienice: Przebudowa ulicy Kościuszki w Kozienicach wraz z infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 364340 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kościuszki w Kozienicach wraz z infrastrukturą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kościuszki w Kozienicach na odcinku od ulicy Hamernickiej do ul. Waryńskiego obejmująca przebudowę nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów; budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę linii elektroenergetycznej. Zadanie będzie realizowane w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ulicy Kościuszki w Kozienicach (branża drogowa, sanitarna, elektryczna), zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. Zakres robót: Parametry techniczne drogi: - klasa drogi L, - przekrój uliczny, - kategoria ruchu KR2, - szerokość jezdni 5,50 m, - ciągi piesze - szerokość: chodnik lewostronny - 2,00m, prawostronny - 1,50m 1.Roboty drogowe, w tym: 1.1. Roboty rozbiórkowe i ziemne: - rozbiórka nawierzchni bitumicznej jezdni wraz z podbudową z płyt betonowych, - rozbiórka ciągów pieszych z płyt betonowych i kostki brukowej betonowej, - rozbiórka nawierzchni istniejących zjazdów, - rozbiórka krawężników i obrzeży, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne Zjazdy na parkingi oraz dojścia przy blokach mieszkalnych do przełożenia na szerokości projektowanych ciągów pieszych. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki w zakresie i na koszt Wykonawcy. 1.2 Konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 0/12,8 gr. 5 cm, - warstwę wiążącą z betonu asfaltowego grubości 0/16 gr.7 cm w tym skropienie nawierzchni emulsją, - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm gr.20cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Nawierzchnia jezdni ograniczona krawężnikiem betonowym 30x15cm na podsypce cementowo-piaskowej ustawionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. W miejscu zjazdów na posesję krawężnik wtopiony (wys. 2 cm ponad rzędną nawierzchni). 1.3 Nawierzchnia zjazdów: - nawierzchnia z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm. - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 12 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Zjazdy ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30x100cm koloru grafitowego posadowionymi na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm. 1.4. Nawierzchnia chodników: - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej /czerwonej z grafitowymi wzorami/ gr 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 10 cm. Nawierzchnia chodnika ograniczona obrzeżem betonowym koloru grafitowego 8x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm. Przy przejściach dla pieszych należy wbudować płyty z wypustkami na podsypce cementowo-piaskowej gr 5 cm. 2. Zieleń 2.1. Rozścielenie ziemi urodzajnej. 2.2. Wykonanie trawników wzdłuż ciągów pieszych obustronnie pasami o szerokości do 1,0 m z użyciem traw odpornych na warunki miejskie. 3.Kanalizacja deszczowa: Roboty montażowe: - kanał deszczowy z rur GRP SN8 DN 300 z nienasyconych żywic poliestrowych z włóknem szklanym, - przykanaliki z rur PVC DN 200x5,9 mm typ S, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych DN 1200. Studnie należy przykryć płytą nastudzienną żelbetową osadzoną na pierścieniu odciążającym żelbetowym i wyposażyć we włazy żeliwne DN 600mm typu ciężkiego. - wpusty deszczowe uliczne żeliwne uchylne osadzone na studzienkach betonowych DN 500mm wraz z osadnikami. Kraty wpustów ulicznych ze stalowym osadnikiem na zanieczyszczenia stałe, zamykane. Wpusty deszczowe osadzone na żelbetowym pierścieniu odciążającym i przykryte prefabrykowaną betonową płytą, - próby szczelności. Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez wpusty zlokalizowane po obu stronach jezdni do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanał zostanie włączony do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w pasie ulicy Hamernickiej metodą bezwykopową. Na odcinku tym należy zastosować rury GRP przeciskowe wykonane z termoutwardzalnego tworzywa sztucznego na bazie żywic poliestrowych. 4. Przebudowa linii elektroenergetycznej: 4.1. Przebudowa oświetlenia ulicznego: - zmiana lokalizacji słupów z wymianą istniejących słupów oświetleniowych na słupy aluminiowe anodowane o wys. 8 m z montażem wysięgników jednoramiennych i jednokomorowych opraw sodowych 100W z kloszem odpornym na uderzenia, - wykonanie linii kablowej YAKY 4x35 mm2 - badania i pomiary instalacji. 4.2. Przebudowa linii rozdzielczej: - demontaż przewodów izolowanych linii nn, demontaż słupa żelbetowego linii nn rozkracznego, demontaż przyłączy napowietrznych, - montaż i stawianie słupa linii napowietrznej nn z żerdzi E 10,5/10, - wykonanie linii napowietrznej nn przewodami AsXSn 4x50mm2, - przebudowa istniejących przyłączy AsXSn 2 (4) x 16 mm2 z wykorzystaniem istniejących przewodów AsXSn. Kabel o przekroju 4x16 mm2 z demontażu należy przedłużyć o 3m, - sprawdzenia i pomiary, - montaż rur ochronnych (rury dwudzielne) na istniejące kable nn i SN na wjazdach i przy zbliżeniach z projektowanymi słupami oświetleniowymi. Istniejące słupy wraz z oprawami oświetlenia, przewody AsXSn oraz złom stalowy należy zdemontować i zdać właścicielowi tj. RZE Kozienice, przedstawić odpowiedni dokument utylizacji zdemontowanych źródeł światła. 5. Zabezpieczenie infrastruktury technicznej 5.1. Z uwagi na budowę chodnika wzdłuż szczytu budynku nr 13 w obrębie przyłącza sieci gazowej do budynku nr 13 wykonawca dokona wymiany istniejącej skrzynki gazowej na skrzynkę gazową o wymiarach 40x40x20cm pod nadzorem RDG Pionki. 5.2.Istniejące studnie kanalizacji sanitarnej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych. Studnie należy przykryć płytą żelbetową osadzoną na żelbetowym pierścieniu odciążającym i wyposażyć we włazy żeliwne typu ciężkiego. 5.3. Należy dokonać regulacji pionowej zaworów gazowych i wodociągowych oraz regulacji studzienek telefonicznych. 5.4.Przed rozpoczęciem robót ziemnych Wykonawca dokona sprawdzenia rzędnych posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. W razie konieczności należy dokonać regulacji wysokościowej urządzeń infrastruktury technicznej i zamontować rury osłonowe zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci. Prace w obrębie sieci gazowej należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez MOZG Radom. W przypadku stwierdzenia w czasie przebudowy drogi konieczności wykonania dodatkowych prac zabezpieczających sieć gazową Wykonawca zleci odpłatne wykonanie tych prac do Rejonu Dystrybucji Gazu w Pionkach. Uwaga: w czasie wykonywania robót budowlanych związanych z przebudową ulicy Kościuszki RDG Pionki planuje przebudowę przyłącza gazowego do bloku nr 13 przy ulicy Hamernickiej. W związku z tym Wykonawca ma obowiązek umożliwić RDG bezkolizyjne prowadzenie robót związanych z przebudową przyłącza gazowego. 6.Organizacja ruchu: - tymczasowa na czas prowadzenia robót - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia, - stała organizacja ruchu zgodnie z projektem organizacji ruchu: oznakowanie pionowe - montaż nowych słupków, znaków i tabliczek drogowych. Znaki z licem z folii odblaskowej II generacji na blasze stalowej ocynkowanej. Istniejące oznakowanie pionowe przestawić zgodnie ze zmianą geometrii jezdni ulicy Kościuszki. Istniejące tablice ostrzegawcze należy usunąć. 7. Dodatkowe warunki wykonawcze Do Wykonawcy należy: - wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i badań w zakresie wykonywanych robót, - geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 5 szt. powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót (tj. powierzchni jezdni. zjazdów, chodników, długości sieci, ilości studni). - wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 31.32.11.00 - Napowietrzne linie energetyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których było wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 1000m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.1 i ub 8.1.1.2 powołuje się na potencjał innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a/ terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: - niesprzyjających warunków pogodowych, - niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - zawieszenia wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy, /wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy/. b/ w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, c/ gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, d/ w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany kierownika budowy lub podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy lub kierownika budowy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę lub kierownika budowy, e/ gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. f/ gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin, g/gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.