eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzkowice › Dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Gorzkowice: Dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach
Numer ogłoszenia: 364282 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329704 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Gorzkowicach, ul. Kościelna 20, 97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie, tel. 044 6818004, faks 044 6818004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej w Gorzkowicach Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I artykuły ogólnospożywcze - dostawy codzienne Część II mięsa drobiowe, wieprzowe, wołowe oraz wyroby wędliniarskie Część III pieczywo Część IV nabiał Część V mrożonki warzywne, owocowe, ryby oraz przetwory z ryb Część VI warzywa i owoce Część VII pozostałe W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych (równoważnych) lub wyższych. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Gorzkowicach przy ul. Kościelnej 26. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: Część I Artykuły ogólnospożywcze - dostawy codzienne od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.00. Część II Wyroby wędliniarskie i mięso - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00. Część III Pieczywo - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00. Część IV Nabiał - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00.Część V Mrożonki, ryby i przetwory z ryb - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30 do 7.00. Część VI Warzywa i owoce - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.00. Część VII Pozostałe - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 7.00. Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 3. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 4. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 6. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 7. Dopuszcza się możliwość zamiany poszczególnego asortymentu. 8. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 9. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. 10. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, lub w jakiejkolwiek innej części SIWZ, zostało wskazane pochodzenia materiałów (marka, znak towaru, producent, dostawca) lub normy o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy uznać, że w miejscu ich wystąpienia występuje zapis lub równoważny. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnia uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem: jakości, ilości, smaku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 18.80.00.00 - Obuwie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.81.12.20 - 15.81.12.20 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 03.22.10.00 - Warzywa 15.89.43.00 - Dania gotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: wyroby wędliniarskie i mięso

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U BAK-POL, ul. Wojska Polskiego 1, 97-545 Gomunice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41862,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43101,90

  • Oferta z najniższą ceną: 43101,90 / Oferta z najwyższą ceną: 43101,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLA Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe, ul. Wojska Polskiego 118, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27192,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29526,52

  • Oferta z najniższą ceną: 29526,52 / Oferta z najwyższą ceną: 29526,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.