To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364275 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Warszawa: zakup narzędzi wspierających zarządzanie zasobami IT oraz przedłużenie wsparcia dla tych narzędzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 337648
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny
1226172500000, ul.
ul. Powsińska
,
02903
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
226 946 359, faks
226 946 076, e-mail
eszlasa@cokprm.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup narzędzi wspierających zarządzanie zasobami IT oraz przedłużenie wsparcia dla tych narzędzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa niżej wymienionych licencji wraz ze wsparciem na okres 12 miesięcy: 1) rozszerzenie OpManager Essential Perpetual, licencja wieczysta, konfiguracja - Single Installation License fee for 100 Devices Pack 2) rozszerzenie OpManager Essential Perpetual, roczne wsparcie, konfiguracja - Annual Maintenance and Support fee for 100 Devices Pack 3) rozszerzenie ADAudit Plus Professional Perpetual , licencja wieczysta, konfiguracja - Single Installation License fee for 2 NetApp Server/EMC 4) rozszerzenie ADAudit Plus Professional Perpetual , roczne wsparcie, konfiguracja - Annual Maintenance and Support fee for 2 NetApp Servers/EMC b) przedłużenie na okres 12 miesięcy wsparcia do posiadanych licencji, wymienionych poniżej: 1) odnowienie Desktop Central Professional Perpetual, roczne wsparcie, konfiguracja - Annual Maintenance and Support fee for 250 computers and Single User License 2) odnowienie Desktop Central Professional Perpetual, roczne wsparcie, konfiguracja - Annual Maintenance and Support fee for Additional 1 User 3) odnowienie Desktop Central Multi-Language Perpetual, roczne wsparcie, konfiguracja - Annual Maintenance and Support fee for Multi-Language Pack License 4) odnowienie ADAudit Plus Professional Perpetual, roczne wsparcie, konfiguracja - Annual Maintenance and Support fee for 5 Domain Controllers 2. Wykonawca dokona rejestracji licencji. 3. W ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca zapewni wsparcie do zakupionych oraz już posiadanych licencji, zgodnie z niniejszymi wymaganiami: a) wsparcie techniczne w języku polskim w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17) drogą telefoniczną na wskazany numer 616322117 lub pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail support@mwtsolutions.pl, b) dostęp do podstawowych uaktualnień (w tym główne aktualizacje takie jak zmiana wersji na wyższą) i poprawek w systemie ze strony internetowej www.manageengine.com, c) dostęp do portalu pomocy technicznej, bazy rozwiązań i dokumentacji on-line na stronie internetowej www.support.mwtsolutions.pl oraz www.manageengine.com.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
72253200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT82000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 58609,08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.