eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Koszalin: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym .
Numer ogłoszenia: 364254 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147989 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, faks 094 3425262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym . - Dostawa wskazanych przez Zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych będzie odbywała się średnio dwa razy w miesiącu na każde pisemne lub telefoniczne zgłoszenie . - Wymaganym terminem dostaw cząstkowych jest okres nie dłuższy niż 3 dni od chwili zgłoszenia. - Miejscem dostawy jest siedziba ZUS Oddział w Koszalinie przy ul. Fałata 30. - Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywała się transportem Wykonawcy i na jego koszt. - Termin płatności: 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 000 euro. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy , stanowiącym załącznik do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.90.00.00 - Różne druki 22.60.00.00 - Tusz 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 39.29.25.00 - Linijki 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 39.26.30.00 - Wyposażenie biurek 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 215876.16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA 90 sp. jawna Iwona , Krzysztof Stempień, ul.Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 139340.35
  • Oferta z najniższą ceną: 139340.35 oferta z najwyższą ceną: 166175.13
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.