To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364236 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Wieliczka: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 963 029,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Biskupice na 2016 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338157-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupice, krajowy numer identyfikacyjny
53221100000, ul.
Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice
455,
32020
Wieliczka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
0-12 250 68 99, faks
0-12 250 67 66, e-mail
zamowienia@biskupice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 963 029,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Biskupice na 2016 rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WRGiI.ZP.271.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 963 029,00zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Biskupice na 2016 rok Okres kredytowania - 7 lat tj. od listopada 2016r. do 29 grudnia 2023r. 83 raty po 23.370,00 zł, 1 rata 23.319,00 zł. Pierwsza rata płatna do 31 stycznia 2017r. Ostatnia rata płatna do 29 grudnia 2023r. Raty miesięczne płatne do ostatniego dnia roboczego (kapitał). Odsetki płatne do 31.12.2016r. odsetki za rok 2016. Pozostałe odsetki płatne od 31.01.2017r. do 29.12.2023r. miesięcznie do ostatniego dnia roboczego miesiąca. Karencja w spłacie kapitału do 30.01.2017r. Data postawienia kredytu do dyspozycji - w transzach na pisemny wniosek Zamawiającego. Wykonawca postawi środki do dyspozycji Zamawiającego poprzez przelanie ich na rachunek bankowy nr 58 8619 0006 0010 0200 3131 0001. Dla celów obliczenia ceny przyjmuje się hipotetyczne postawienie kredytu w pełnej wysokości na dzień 08.11.2016r. Kredyt bez opłat i prowizji. Kredyt w transzach. Płatności rat kapitałowych i odsetkowych w terminach jak wyżej nie są bezwzględnie wymagane, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku o odroczenie płatności na czas oznaczony. Wniosek powinien być złożony w banku na 7 dni przed terminem płatności raty kapitałowej i odsetkowej. Oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej i odsetkowej nie może wykraczać poza okres kredytowania. Niespłacona rata kapitałowo - odsetkowa wchodzi w skład kolejnej raty kapitałowo - odsetkowej i jest oprocentowana na zasadach określonych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowo - odsetkowej w okresie kredytowania bank nie będzie pobierał żadnych opłat lub prowizji. Po każdorazowym przesunięciu terminu spłaty raty kapitałowej Bank sporządzi aneks i dokona stosownego przeliczenia tabeli spłat rat kapitałowych i odsetkowych, stosownie do treści wniosku Kredytobiorcy o odroczenie terminu płatności. Za powyższą czynność Bank nie będzie żądał dodatkowych opłat i prowizji. Możliwe wcześniejsze spłaty. Wcześniejsza spłata kapitału nie wymaga uprzedniego powiadomienia Banku. Po dokonaniu wcześniejszej spłaty kapitału Bank dokona stosownego przeliczenia tabeli spłat rat kapitałowych i odsetkowych. Odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. Za powyższą czynność Bank nie będzie żądał dodatkowych opłat i prowizji. Możliwe nie wykorzystanie części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i bez podania przyczyny. Oprocentowanie kredytu zmienne (średnia WIBOR 3M z miesiąca poprzedzającego oraz marża banku). Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco zawierający treść zapłata na rzecz Banku ......... , przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spalcie rat kapitałowych lub odsetek przekraczającej 30 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT472941.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 240161,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.