eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.25.2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.25.2013
Numer ogłoszenia: 364232 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2123001, 2110449, faks 67 2123527.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR 0160.25.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR w części objętej działaniem zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na 9 CZĘŚCI. Szczegółowy zakres rzeczowy prac opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunków i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną usługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia, b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, 64-920 Piła ul. Motylewska 7, pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 64-920 Piła ul. Motylewska 7 pok. 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. CHODZIEŻ, OBRĘB STRZELCE - podział graficzny wraz z dochodzeniem stanu prawnego dla działki nr 210.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ, OBRĘB STRZELCE - podział graficzny wraz z dochodzeniem stanu prawnego dla działki nr 210 o pow. 106,58 ha obręb Strzelce. Sporządzenie dla nowopowstałych działek wyciągów z wykazu zmian danych ewidencyjnych wraz z mapami uzupełniającymi do ujawnień w księgach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. ROGOŹNO, OBRĘB TARNOWO- sporządzenie wykazu zmian ewidencyjnych dla 4 działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. ROGOŹNO, OBRĘB TARNOWO kw PO1O/00026382/2. W uzgodnieniu ze Starostwem i Sądem ZWKW w Obornikach sporządzić wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działek 3/1 o pow. 43,9700 ha, 293/6 o pow.0,5766 ha, 202/3 o pow. 6,01 ha, 7 o pow. 0,18 ha razem 50,7366 ha w celu sprostowania powierzchni w księdze wieczystej dla ujawnionych działek zgodnie z operatem ewidencji gruntów i budynków Starostwa Powiatowego w Obornikach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. DAMASŁAWEK, OBRĘB SMUSZEWO - wykonanie wykazu i wyciągu zmian ewidencyjnych dla 5 działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. DAMASŁAWEK, OBRĘB SMUSZEWO - wykonanie wykazu i wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych scalający działki 131/1, 131/2, 131/3, 131/4, 131/5 ujawnione w kw PO1B/00058645/4. następnie podział na 5 działek wg załączonej mapy. Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć w Agencji. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem, widoczne z daleka. oraz przedłożyć: -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych, -wykaz zmian danych ewidencyjnych, - mapa uzupełniająca z podziałem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. GOŁAŃCZ, OBRĘB SMOGULEC - podział działki 133/4 na 2 działki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. GOŁAŃCZ, OBRĘB SMOGULEC - podział działki nr 133/4 o pow. 14,7667 ha na 2 działki polegający na wydzieleniu gruntu stanowiącego integralną część parku. terenu zieleni. Projekt wydzielenia należy uzgodnić z przedstawicielem Agencji. Granice działek w terenie należy okazać dzierżawcy i przedstawicielowi Agencji, utrwalić, kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi oznaczonymi jaskrawym kolorem, widoczne z daleka, oraz przedłożyć: - protokół z badania stanu prawnego, -wykaz zmian danych ewidencyjnych, - mapa uzupełniająca, -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. CHODZIEŻ, OBRĘB STRZELCE - badanie stanu prawnego dz.: 206,207,202/1,202/3 i podział graficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ, OBRĘB STRZELCE, - badanie stanu prawnego działki 206 o pow. 8,73 ha, dz. 207 o pow. 35,07 ha; dz. 202/1 o pow. 21,1949ha oraz dz. 202/3 o pow. 18,6122ha; następnie podział graficzny działek ze względu na księgi wieczyste wraz ze sporządzeniem wykazów do ujawnienia nowopowstalych po podziale działek w księgach wieczystych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. OKONEK, OBRĘB ŁOMCZEWO - badanie stanu prawnego działki Nr 42/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. OKONEK, OBRĘB ŁOMCZEWO - badanie stanu prawnego działki Nr 42/1 o pow. 0,63 ha pod katem przygotowania niezbędnej dokumentacji celem ujawnienia jej w księdze wieczystej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. CHODZIEŻ, OBRĘB NIETUSZKOWO - podział graficzny dz. 162/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CHODZIEŻ, OBRĘB NIETUSZKOWO - podział graficzny według stanu prawnego działki 162/1 o pow. 9,52 ha i sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GM. TRZCIANKA, OBRĘB STOBNO -ustalenie granic dz:611,610,609..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TRZCIANKA, OBRĘB STOBNO - ustalenie granic działki 611, 610, 609 . Granice działek, należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami drewnianymi oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka. W przypadku braku ujawnionej działki w księdze Skarbu Państwa przedłożyć wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych do ujawnienia, oraz przedłożyć: -wyciąg z wykazu zmian gruntowych, -wykaz zmian danych ewidencyjnych, -mapa uzupełniająca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GM. SZAMOCIN, OBRĘB SZAMOTY- sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych dz: 3/2,3/3,3/5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCIN, OBRĘB SZAMOTY- sporządzenie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych na podstawie regulacji stanu prawnego nr pisma GN.6821.31.2012 z dnia 20-04-2012r. dla działki 3/2 o pow. 6,57 ha do ujawnienia w księdze wieczystej PO1B/00020560/9; dla działki 3/3 o pow. 1,37 ha do ujawnienia w księdze wieczystej TIV K98 Szamoty; dla działki 3/5 o pow. 2,13 ha do ujawnienia w księdze wieczystej PO1B/00021712/7;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-0, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.