eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW PO ZALANIU WODĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W SŁUBICACH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364197 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Słubice: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW PO ZALANIU WODĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W SŁUBICACH.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341405 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 21046695400000, ul. ul. Piłsudskiego  20, 69100   Słubice, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, faks 0-95 7592011, e-mail b.chowaniec@powiatslubicki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatslubicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z USUNIĘCIEM SKUTKÓW PO ZALANIU WODĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W SŁUBICACH.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.272.1.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest m. in wykonanie robót budowlanych związanych z usunięciem skutków po zalaniu części pomieszczeń Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słubicach. 2. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 1) Roboty rozbiórkowe (zbicie tynków wewnętrznych ze ścian i sufitów, zerwanie wykładziny PVC, wykładziny dywanowej i listew przyściennych, demontaż paneli podłogowych, rozbiórkę podłoża - podkładu betonowego, wywiezienie gruzu), (Uwaga: usunięcie tynków wewnętrznych należy wykonać przy zachowaniu szczególnej ostrożności na zlokalizowane podtynkowe instalacje elektryczne.) 2) Gruntowanie tynkowanie i malowanie ścian i sufitów, 3) Wykonanie nowych posadzek, 4) Wykończenie posadzki: a. wykładziną PVC - o klasie odporności na ścieralności minimum P, b. panelem podłogowym - klasa ścieralności min. ac 4, 5) Wymiana skrzydeł drzwiowych z klamkami i zamkiem (wewnętrznych, pełnych w kolorze białym) (uwaga: wymiary drzwi podane na rysunkach poglądowych różnią się od stanu istniejącego. Wykonawca musi sprawdzić wymiary drzwi podlegające wymianie), 6) Roboty elektryczne (wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych w pomieszczeniu P/3 oraz I/5 wraz z wlz do pomieszczenia. Rozdzielnia wewnętrzna znajduje się na korytarzu - odrębna dla parteru i I pietra). Sufity malowane będą w kolorze białym, kolorystyka ścian, wykładzin i paneli uzgodniona zostanie z użytkownikiem obiektu. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót (kosztorysy ślepe) stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Warunki wykonania i odbioru robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót" stanowiąca załącznik Nr 5 do SIWZ. Dokumentacja pomocnicza, w tym opinie techniczne oraz rys. poglądowe (rzuty) stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. Wszystkie roboty budowlane będą realizowane w czynnej placówce oświatowej. Wykonawca winien zaplanować tak realizację robót, aby były one jak najmniej uciążliwe dla dzieci i nauczycieli przebywających w budynku. Wykonawcy umożliwi się realizację robót budowlanych także w soboty i niedziele (godziny odrębnie ustalone z użytkownikiem obiektu). Wykonawca musi zabezpieczyć i odgrodzić obszar w których prowadzone będą roboty w taki sposób by uniemożliwić dzieciom możliwość dostania się na teren w którym aktualnie wykonawca prowadzić będzie roboty budowalne. Wykonawcy udostępni się część pomieszczeń (objętych zakresem zamówienia) na parterze i I piętrze z wyłączeniem sanitariatów (możliwości realizacji robót w tych pomieszczeniach będą uzgadniane z użytkownikiem obiektu - w celu zapewnienia ciągłego dostępu dla uczniów do tych pomieszczeń). 3. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest także do: a) wykonywania robót: ? w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego dokumentację, ? zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowalnego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych oraz ustawy o ochronie przeciwpożarowej. ? zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zachowaniem należytej staranności w ich wykonaniu, b) zabezpieczenia terenu budowy przed wstępem osób postronnych oraz zapewnienie realizacji umowy z zachowaniem przepisów BHP, c) naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych przy prowadzeniu robót - przywrócenie do stanu pierwotnego, d) udziału w czynnościach odbiorowych wykonanych prac, e) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu, porządku, ochrony znajdujących się na terenie urządzeń i sprzętu oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym, f) sukcesywnego wywozu elementów pozostałych z rozbiórki, gruzu i innych odpadów budowlanych na wysypisko komunalne, lub utylizacji zgodnie z wymogami prawa na własny koszt, g) udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez wad i usterek) protokołu odbioru robót. 4. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć i przekazać w/w dokumenty najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego. 5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45410000-1, 45410000-4, 45442100-8, 45432100-5, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT231490.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RANK Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Rafał Polechoński,  ,  ul. 1 Maja 6,  69-100,  Słubice,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246101.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246101.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256159.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.