eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Utrzymanie i sprzątanie Cmentarzy Komunalnych w Tychach w 2017 roku

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364164 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Tychy:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 355407-2016
Data: 30/11/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Tyski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27848986000000, ul. ul. Burschego  2, 43100   Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 325 05 96, e-mail biuro@tzuk.tychy.pl, faks 32 227 75 14.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt:
W ogłoszeniu jest: Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: tak
W ogłoszeniu powinno być: Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I.4
W ogłoszeniu jest: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): nie
W ogłoszeniu powinno być: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): tak http://bip.tzuk.tychy.pl

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I.4
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak inny sposób: oferty należy składać w formie pisemnej: ul. Burschego 2, 43-100 Tychy

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.1
W ogłoszeniu jest: Numer referencyjny: TZUK.71.4.2016
W ogłoszeniu powinno być: Numer referencyjny: TZUK.271.4.2016

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.7
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 oraz w wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 2.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 oraz w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 2. W/w zamówienia będą polegać na powtórzeniu usług wskazanych w przedmiocie zamówienia podstawowego, tj. opisanych w pkt 3.1 SIWZ lub usług rodzajowo do nich podobnych po przeprowadzeniu negocjacji przy uwzględnieniu: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 2) zdolności technicznej lub zawodowej zamówienia podstawowego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8
W ogłoszeniu jest: data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 1: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2017 r. W przypadku podpisania umowy po 01 stycznia 2017 r., umowa będzie realizowana nie dłużej niż do 31 grudnia 2017 r. Zadanie nr 2: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2017 r. W przypadku podpisania umowy po 01 stycznia 2017 r., umowa będzie realizowana nie dłużej niż do 31 grudnia 2017 r.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.2.2
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.5.1
W ogłoszeniu jest: w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu (dotyczy obu zadań) 7.5.1 dokumenty wymienione w punkcie 6.1.2 SIWZ.(dla zadań nr 1 i nr 2)
W ogłoszeniu powinno być: b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; W zakresie zadania nr 1: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego ; - wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości 500 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. UWAGA W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej będzie oceniane łącznie, co oznacza w szczególności, że w zakresie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - zsumowaniu będzie podlegała suma ubezpieczeń posiadanych przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie zadania nr 2: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego ; - wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości 100 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. UWAGA W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej będzie oceniane łącznie, co oznacza w szczególności, że w zakresie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - zsumowaniu będzie podlegała suma ubezpieczeń posiadanych przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zdolności technicznej lub zawodowej; W zakresie zadania nr 1: W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wymagane jest wykonanie lub wykonywanie usług polegających na: - minimum 2 usług obejmujących sprzątanie oraz odśnieżanie i zamiatanie dróg, alejek, chodników, placów i parkingów oraz utrzymywanie ich w należytym stanie w okresie zimowym i letnim, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł brutto każda i będących przedmiotem odrębnych umów, - minimum 2 usług obejmujących utrzymanie i konserwację zieleni na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00zł brutto każda i będących przedmiotem odrębnych umów, 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem: - minimum 3 samochody dostawcze do 3,5 t o szerokości max. 180 cm, o zabudowie skrzyniowej, do szybkiego załadunku śmieci z pojemników 120 l oraz liści i trawy z terenu cmentarza. - zamiatarka spalinowa o szerokości zamiatania ponad 1000 mm z funkcją zraszania powierzchni czyszczonej - 1 sztuka. - ciągnik z napędem 4x4 o szerokości max. 180 cm - 1 sztuka, z osprzętem: pług wielopłaszczyznowy - 1 sztuka; rozrzutnik do piasku oraz soli drogowej - 1 sztuka. - kosy spalinowe - 7 sztuk. - nożyce spalinowe do żywopłotu - 2 sztuki. - pilarka spalinowa - 1 sztuka. - dmuchawy spalinowe - 2 sztuki. - odkurzacz do liści - 2 sztuki. - pojemniki na odpady o poj. 120l - 80 sztuk. 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest dysponowanie odpowiednią liczbą osób realizujących zamówienie tj.; - co najmniej 15 osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia, w tym minimum 1 osobą o wykształceniu wyższym w zakresie ogrodnictwa lub w zakresie pielęgnacji drzew UWAGA W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia zdolność techniczna i zawodowa będzie oceniana łącznie. W zakresie zadania nr 2: W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunku zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wymagane jest wykonanie lub wykonywanie usług polegających na: - minimum 2 usług obejmujących sprzątanie oraz odśnieżanie i zamiatanie dróg, alejek, chodników, placów i parkingów oraz utrzymywanie ich w należytym stanie w okresie zimowym i letnim, na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00zł brutto każda i będących przedmiotem odrębnych umów, - minimum 2 usług obejmujących utrzymanie i konserwację zieleni na kwotę nie mniejszą niż 10.000,00zł brutto każda i będących przedmiotem odrębnych umów, 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest dysponowanie następującym sprzętem: - 1 samochód dostawczy do 3,5 t o szerokości max. 180 cm, o zabudowie skrzyniowej, do szybkiego załadunku śmieci z pojemników 120 l oraz liści i trawy z terenu cmentarza - zamiatarka spalinowa o szerokości zamiatania ponad 1000 mm z funkcją zraszania powierzchni czyszczonej - 1 sztuka. - ciągnik z napędem 4x4 o szerokości max. 180 cm - 1 sztuka, z osprzętem: pług wielopłaszczyznowy - 1 sztuka; rozrzutnik do piasku oraz soli drogowej - 1 sztuka. - kosy spalinowe - 2 sztuki. - dmuchawa spalinowa - 1 sztuka. 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest dysponowanie odpowiednią liczbą osób realizujących zamówienie tj.; - co najmniej 3 osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia. UWAGA W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia zdolność techniczna i zawodowa będzie oceniana łącznie.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.2.3
W ogłoszeniu jest: tak
W ogłoszeniu powinno być: nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 08/12/2016, godzina: 10:15, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie
W ogłoszeniu powinno być: Data: 15/12/2016, godzina: 11:15, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: załącznik I, część nr 1
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 1: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2017 r. W przypadku podpisania umowy po 01 stycznia 2017 r., umowa będzie realizowana nie dłużej niż do 31 grudnia 2017 r.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: załącznik I, część nr 2
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01/01/2017
W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 2: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2017 r. W przypadku podpisania umowy po 01 stycznia 2017 r., umowa będzie realizowana nie dłużej niż do 31 grudnia 2017 r.

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: 13.1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 - 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 3 do SIWZ), 3) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.